Zwanger worden - vanaf juli 2017

Ooh Renee mijn NOD is ook woensdag. Maar wil even wachten tot vrijdag als me dat lukt! Ik ga woensdag en donderdag bij ouders logeren dus neem dan gewoon geen test mee hahaha
 
Heel goed Mali Mali ;) ik wou dat ik dat ook kon. Ik twijfel nu de heeeele tijd. Wel doen? Niet doen? Neee..of toch wel? Om gek van te worden haha! Ik heb nu wel het gevoel dat mijn baarmoeder (of iets anders onderin mn buik) soort van trekt. Alsof het strak staat ofzo..herkent iemand dat? Je gaat bij alles wwat je voel meteen verder denken he! 
 
Jaaa haha kost me ook erg veel moeite hoor!
Maar een teleurstelling komt ook zo hard aan! 
Heb je verder symptomen?
Jaa ik ken dat gevoel wel! Heb daar ook wel eens last van, maar weer niet meer precies welke periode can m'n cyclus dat is!
 
Haha snap ik!! Een teleurstelling is ook niet leuk nee. Als is dit pas ronde 2..dus ik ben me er zeker wel van bewust dat het ook nog even op zich kan laten wachten. Maarja..als je er eenmaal voor gaat wil je het ook zo graag he! 
Ik heb verder niet echt symptomen..jij wel? 
 
 mali slim om geen test mee te nemen haha kom je ook niet in de verleiding
En renee zou zekerpas paar dagen na nod testen ik teste pas met n week positief... Anders toch alleen maar stress had ik toen ook enorm! Eerst getest op 1dag na nod toen negatief.... 
Ja als je het eenmaal hebt besloten er voor te gaan wil je ook gewoon he...
 
Jaaa het liefste dan meteen inderdaad! Haha..
nee heb ook geen symptomen. Is dat een slecht teken eigenlijk?
 
Hey, ik ga morgen testen. Nog steeds niet ongi. Morgen 5 dagen overtijd. Vind het heel spannend. Ook omdat ik bang ben voor een teleurstelling. Zal her jullie laten weten. Xx
 
Spannend BlondeTrust! 5 dagen overtijd, dat is nogal hoor:)
Heb je iets van symptomen?
En Mali Mali, ik had bij de eerste ook nul symptomen, bij de tweede heel misselijk dus het wil niets zeggen!
 
Terug
Bovenaan