Zwanger worden - vanaf juli 2017

mali mali ik dus... haha mali mali wanneer was jou nod ookal weer?
en blondetrust ik zou nu toch maar eens testen :p
 
Goedemorgen Lieve allemaal....
Dit is mijn 1e berichtje op dit forum.
Heb stiekem al even meegelezen met jullie en had de stille hoop dat het deze maand wel zou lukken... Helaas.... Op naar de volgende ronde.
Onze kinderwens is groot... helaas door medicatie van mijn partner kunnen we niet op de normale manier zwanger worden en hebben we wat hulp nodig dmv zelf inseminatie. (tenminste dat zal stap 1 zijn). Miss klinkt het stom maar... de druk weghalen bij mijn partner vind ik heel belangrijk... echter vind ik het toch moeilijk om los te laten dat het niet op de normale manier lukt... begin nu het perfectionisme los te laten en overstap te maken op focus op kinderwens ipv het proces. ben benieuwd of iemand dit gevoel begrijpt en deelt.
zoals ik al zei ... helaas gaan we opnieuw het proces in en dit maal met hulpmiddelen. Heb ovulatietesten gekocht en ga me verdiepen in zelfinseminatie om hopelijk komende maand goed nieuws te mogen hebben... vind het zo spannend en tevens ook eng...
Ik hoop hier ervaringen te kunnen delen en van jullie te leren.
Wens jullie allemaal een super maand toe en voor de dames die in spanning zitten... ik duim voor een positieve uitkomst!
 
Veel liefs!!! A.
 
Welkom Ann B! Ikzelf zit pas in ronde 2..dus wat dat betreft weet ik niet zeker of ik jouw gevoel helemaal kan begrijpen. Maar ik kan me er wel heel erg in vinden. Ik vind het heel erg mooi van je dat je de druk bij je partner eraf wil halen. Daardoor neem je zelf wat extra's op je. Ik denk dat iedereen die graag kindjes wil er een heel romantisch gevoel bij heeft. Tenminste ik heb dat altijd heel erg gehad. Ik dacht altijd: we genieten gewoon van elkaar..en als het gebeurd gebeurd het. Maar nu we hebben besloten er echt voor je gaan kan ik dat ineens niet meer. Ik hou een app bij..en ben helemaal op dat ding gefocust. Ik heb me voorgenomen dat ik ga proberen iets minder gefocust te zijn op het zwanger raken..want stel dit gaat wat kanger duren..ben ik nergena anders meer mee bezig! 
Ik denk dat het heel erg belangrijk ik dat jullie goed blijven praten en luisteren. En vooral het heel fijn hebben samen. En dat jullie er dan wat extra's voor moeten doen is helemaal niet erg. Al begrijp ik wel dat het even omschakelen is. Ik wens jou en je partner heel veel liefde en succes toe! En ik hoop op heel goed nieuws van jou binnenkort! 
 
ann dat zal even omschakelen zijn voor jullie allebei, sterkte! en ik snap dat het moeilijk is om dingen los te moeten laten ik ben zelf ook perfectionistisch en enigzins een controlfreak dus dat is gewoon heel lastig dan! 
wat ik inmiddels heb geleerd is dat alles altijd anders loopt dan je denkt! zo dacht ik nooit zwanger te kunnen worden (hier was ik mijn hele leven al van overtuigd) en ja hoor was het de 1e maand raak helaas werd dit een miskraam maar goed zo zie je maar je kan gewoon geen invloed hebben op deze reis naar een kindje! 
en renee zo dacht ik eerst ook hoor echt het lalalala we zien het wel! maar nu het zover is dat we er allebei voor gaan zit ik ook te tellen en te rekenen met de app... ga ook nog geen ovulatie gebruiken want dan is helemaal het hek van de dam ben ik bang haha 
succes meiden!
 
ann dat zal even omschakelen zijn voor jullie allebei, sterkte! en ik snap dat het moeilijk is om dingen los te moeten laten ik ben zelf ook perfectionistisch en enigzins een controlfreak dus dat is gewoon heel lastig dan! 
wat ik inmiddels heb geleerd is dat alles altijd anders loopt dan je denkt! zo dacht ik nooit zwanger te kunnen worden (hier was ik mijn hele leven al van overtuigd) en ja hoor was het de 1e maand raak helaas werd dit een miskraam maar goed zo zie je maar je kan gewoon geen invloed hebben op deze reis naar een kindje! 
en renee zo dacht ik eerst ook hoor echt het lalalala we zien het wel! maar nu het zover is dat we er allebei voor gaan zit ik ook te tellen en te rekenen met de app... ga ook nog geen ovulatie gebruiken want dan is helemaal het hek van de dam ben ik bang haha 
succes meiden!
 
Welkom ann! 
Heftig zeg! Succes en sterkte!
wij zijn vanaf Oktober bezig en het is overmorgen 6 weken geleden   I dat ik een miskraam heb gehad. Het blijft voor ons allemaal elke maand weer spannend.
Wij vrijen overigens alleen als we zin hebben. Toevallig deze periode ook gevreeeen rond de vruchtbare dagen, maar dat is voor mij lastig in te schatten gezien het na een miskraam heel erg uit een loopt wanneer je eisprong nou precies is. 
Maar het is en blijft mijn allergrootste wens!
 
Terug
Bovenaan