Zwanger worden - vanaf juli 2017

Hoi annoniemAT.
Ten eerste welkom!
maar wat vervelend voor je zeg! Het kan wel een paar maanden duren voordat je cyclus weer is hoe hij was voor je pilgebruik. Dat kan met het ontpillen te maken hebben.
Ikzelf ben in Oktober gestopt en tot mijn zwangerschap (april) maar 3x ongesteld geweest. Daarna 8 juni een miskraam gehad en nu as woensdag al weer op dag 42 van m'n cyclus. Als ik dan nog niet ongesteld ben, dan ga ik testen, maar heb totaal geen symptomen volgens mij..
Ik weet niet meer precies hoe m'n cyclus was voor de pil maar niet zo extreem als nu in ieders geval.
Maar een afspraak bij een dokter kan nooit geen kwaad! Ze kunnen jou iig ook adviezen geven. Succes!!
 
BlondeTrust.. al getest!?
 
Wat leuk al die snelle reacties! Ik heb ook geen last van kwaaltjes maar ik heb ook niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Dus ik vind dat mijn lichaam gewoon een beetje gek doet. Daar word ik erg onzeker van. We wachten maar even af wat de dokter zegt.    Maar Als ik dan wel ongesteld moet worden ben ik benieuwd wanneer dan?!  Ik denk dat ik gewoon een beetje ongeduldig ben ?
 
Nog steeds geen ongi Mali Mali. Ook niet echt ergens last van. Alleen af en toe van mijn buik een beetje. Spannend dit voor iedereen. Hoop het zo voor ons allemaal!!
 
Ik was bij mijn vorige zwangerschap na 1x ongesteld zijn door stoppen pil en 1x echt ongesteld al zwanger. Het kan dus wel.... maar ik had toen wel heel veel mazzel.
 
Oh jee spannend! Dat jullie het zo lang volhouden om niet te testen zeg! Heel knap!
Duim voor jullie! En welkom voor de nieuwe leden :)
 
 
Terug
Bovenaan