Zwanger worden - vanaf juli 2017

<p>Ik heb werkelijkwaar geen idee! Dat kan na een spiraaltje heel verschillend zijn dus ik wacht het netjes af.</p><p>1 augustus, dan worden de komende dagen spannend, Iris!</p>
 
Hoi hoi allemaal,

Mag ik nog mee schrijven?
Wij zijn vorig jaar oktober gestopt met de pil omdat we graag een tweede kindje zouden mogen krijgen. En in februari was het raak. Helaas is dit een miskraam geworden. En zitten we alweer in ronde 5. Als het goed is heb ik aankomend weekend m'n ei sprong.. ik heb een paar maanden ovulatie testen gebruikt... maar afgelopen maand waren ze in eens negatief op de dagen dat ze anders wel positief waren dus deze maand heb ik geen idee... ik heb wel een regelmatige cyclus van 28 dagen. Na m'n miskraam was het 1x 35 dagen en daarna ook weer 28 dagen.
M'n man is deze week ook niet zo heel veel thuis. Afgelopen vrijdag genoten samen. Verder is hij alleen vandaag en morgen avond thuis dus de kans zal deze maand wel weer vrij klein zijn :(

Mali Mali oh jee ook n miskraam! Verschrikkelijk :( hoe gaat het nu met je?

Ik duim voor jullie dat jullie snel een positieve test in handen hebben!
 
Toch gelijk gekregen vanochtend ongesteld, dus vanaf nu kan ik een beetje gaan tellen,

Ik voelde het dus wel goed aankomen, hoofdpijn en buikkrampen en huid iets onzuiverder,

Precies twee weken terug had ik pijn onder in Mn buik aan de rechterkant, dit duurde ongeveer 2 uren, kan bijna niet missen dat dat de eisprong dan is geweest.
Zijn er meer die dat zo duidelijk voelen?
 
Mandiee: he jij ook al een miskraam.. wat vervelend he :(
Het ging eigenlijk vrij goed. M'n lichaam herstelde snel..
Vandaag weer een diepe dip! Net tijdens love is in the air een potje zitten janken en zat me te bedenken hoe fucked up ik me voel omdat het nog steeds niet raak is. Ik zit morgen precies op 5 weken na de miskraam en heb net negatief getest. Volgens de vk die ik net gebeld heb kan ik beter volgende week op week 6 testen. Heb de afgelopen 3 dagen ietwat gevoelige tepels gehad maar dat is nu ook helemaal verdwenen dus ben bang dat ik deze ronde alweer ongesteld wordt. Weet t ook ff niet meer.

Hoe gaat het met jou?
 
Terug
Bovenaan