Zwanger worden - vanaf juli 2017

Hoi allemaal!
Mag ik me nog aansluiten?? In juli begon ons avontuur voor kindje 2, gelijk ronde 1 was het raak. Helaas bleef het niet plakken en had ik na 6 weken een miskraam. Deze cyclus was gelijk weer regelmatig en ik merkte een duidelijke ovulatie. Nu heb ik sinds gister wat bruinverlies, heel weinig en het neemt ook weer wat af (innesteling?, NOD is aankomend weekend). Mijn borsten zijn erg gevoelig en mijn maag is 'raar, ik geloof het bijna niet maar het lijkt bijna weer raak!!!
 
Welkom nieuw dames!
Mali wat vervelend, ik hoop dat je snel weer duidelijkheid hebt! 
Hoe gaat het met de zwangere dames?
Hier weer ronde 2 voorbij, nu weer wachten op NOD. Zou 1 oktober moeten zijn... maar heb er een hard hoofd in, geen positieve ovulatietest. Dus maak me een beetje zorgen, of ik heb hem gemist met testen. Wel hebben we geklust. Dus zie het vanzelf wel volgende week. Anders weer vol goeie moed naar ronde 3!
 
Hallo Dames,
Weer een update van mijn kant. Vanochtend op 2dagen voor NOD of op NOD (cyclus van óf 26 óf 28 dagen) een testje gedaan waarop een licht roze lijn te zien was (geen tuurstreep). Dus stiekem al een beetje hoop. Zomteen bij Kruidvat maar eens een clearbluetest halen dan weten we het zeker. Spannend hoor!! Zou de derde ronde zijn als het nu echt raak blijkt te zijn. Hou jullie op de hoogte. 
 
Heb een clearblue test gedaan: ZWANGER. Hij geeft aan 1-2 weken en dat zal dus voor een verloskundige tellen als 3-4 weken zwanger. Aaaaah kan het bijna niet geloven, zoooo blij!!
 
Terug
Bovenaan