Zwanger worden - vanaf juli 2017

Wauw Lis en Violet, beide gefeliciteerd ! Super zeg!
Geniet ervan !
 
Snap ik Mali is ook vervelend dat het zo moet gaat,
wel fijn dat er nu eindelijk iemand naar je wil luisteren en onderzoeken, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt !
 
 
Wel fijn mali dat ze je eindelijk eens serieus nemen. Snap dat het dubbel gevoel geeft maar je hebt het nu in ieder geval in werking gezet.
lis en violeet gefeliciteerd! 
 
 
 
Lis en violet, gefeliciteerd!!
Sterkte Mali.. maar wel goed dat er nu eindelijk iemand wil onderzoeken.
Hier ligt heel mijn cyclus even overhoop.. ik dacht gister mijn eisprong gevoeld te hebben. En had ook duidelijk meer bekkenpijn. Maar moest wel naproxen slikken om de pijn te kunnen verdragen.. en naproxen beinvloed de vruchtbaarheid... 
En vriend is bijna de hele week weg ? ach dan nemen we de volgende ronde wel weer ?
 
Hoi :) 
Na alle (ja, echt waar) berichten gelezen te hebben, heb ik me toch maar aangemeld.
ik ben 27 en weet sinds juni dat ik PCOS heb. 1 jaar ervoor was ik gestopt met de pil en had ik een onregelmatige cyclus.. tot ik in eens 4 maanden niet ongesteld werd. Ik heb, denk ik, geen extreme vorm en met name alleen last van de onregelmatige cyclus, milde acne. De gyn was zeer kort en krachtig, ik moest gewoon terug komen als kinderen maken niet lukte eniet meer kon ik niet doen.
Uiteraard ben ik zelf onderzoek gaan doen en wat aanpassingen gemaakt in mijn levenstijl. Ik had altijd een cyclus van minimaal 41 dagen en vermoedelijk dus geen eisprong. Sinds 2 weken begonnen met maca poeder en nu ongesteld geworden op dag 36. :) 
Deze maand zal ik beginnen met ovulatie testen om te kijken of er "iets" gebeurd. Hopelijk erna duidelijkheid of het op de natuurlijke manier zou kunnen lukken. :) 
Sorry voor het uitgebreide verhaal haha! Gefeliciteerd aan alle a.s. mama's en hopelijk snel goed nieuws voor de andere dames!! 
 
 
 
Vandaag bij de huisarts geweest. Bloed geprikt en vrijdag of maandag de uitslag. Het kon PCOS zijn omdat ik daar wel wat symptomen van heb. Het kon ook verminderd vruchtbaar zijn omdat ik bijna nooit een eisprong heb. Het lag waarschijnlijk niet aan t zaad omdat ik wel al eens zwanger ben geweest maar ze willen dat voor uit te sluiten wel testen maar moet eerst de bloedtest afwachten.  Waarschijnlijk zei de huisarts moet ik hormonen gaan spuiten ?
 
Welkom Klly! Jij ook veel succes !
De ovu testen hebben bij mij voor veel duidelijkheid gezorgd,
ik hoop dan ook dat deze ronde raak is, nog een weekje afwachten..
 
Hoe is het gegaan Mali bij de dokter ?
 
Vannacht, 8 dagen na Eisprong werd ik wakker van ontzettende steken onderin mijn buik , dit heeft 5 minuten aangehouden is daarna afgezakt, nu is er nog een zeurend gevoel over. Geen flauw idee wat dit is, nog nooit eerder gehad.. Zondag NOD, nog even duimen draaien..
 
He Mali,
 
Zie dat je net gepost hebt, spannend zeg weer.
Wat naar voor je, ik hoop voor je dat ze er snel achter komen hoe het precies zit en je dan snel ook weer zwanger zult zijn.
Knuffel
 
Terug
Bovenaan