Zwanger worden - vanaf juli 2017

Spannend BlondeTrust!
hoe gaat het met iedereen?
 
Ik heb nu heerlijk vakantie.
Heb waarschijnlijk woensdag ong NOD, dan is de miskraam 6 weken geleden.
Ik heb ook 0 symptomen maar heb af en toe een vlaagje misselijkheid maar vraag je dan af of ik dan misselijk ben, wat maar een seconde duurt of dat ik het me inbeeld!
Heb ook niet het idee dat we op het juiste tijdstip geklust hebben.
 
Ik denk dat iedereen dingen wil voelen Mali! En ergens ook net zo goed rekening houdt met dat t niet zo kan zijn.
het is gewoon een heftige tijd! Ook leuk en fijn maar ook onzeker en in jouw geval niet alles via een roze wolk!
wie weet is het toch gelukt! En anders volgende maand hopelijk weer net zoveel kans! Maar wat lijkt een maand dan ver weg hè!? Geniet in ieder geval van je vakantie ?
 
Mali ik voelde me ook zo onzeker na de miskraam je wilt gewoon nog meer dan voorheen weten wat er gaande is! Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt of ongesteld en dan met goede moed een nieuwe ronde in! Dan kan je wel weer rekenen..
 
 
Mijn moeder heeft 2 miskramen gehad, wel na haar veertigste. Ben echt bang dat ik er ook 1 krijg, mocht ik toch zwanger zijn. Die kans is er nog, ben nogsteeds niet ongi. Heb sinds vanavond wel weer meer afschijding. Laatste dagen helemaal droog (sinds gisteren). Maar misschien is dat dan wel de voorloper van een ongi. We zullen zien. Hou jullie op de hoogte. Xx
 
Ja dat denk ik ook wel Lieke (naamgenootje haha)
en inderdaad, als het nu niet raak is gaan we er volgende maand weer met de volle 1000% voor.
Maar inderdaad, een maand duurt nu gruwelijk lang! En toen ik aan de pil was dacht ik echt van Huh... nu alweer een maand voorbij.. nu alweer ongesteld. 
Dankjewel! Ga ik zeker doen! Jullie ook bijna vakantie? Klopt Iris Kip.. het zullen altijd spannendetijden blijven! 
 
BlondeTrust: ik heb de afgelopen dagen ook geen afscheiding gehad en nu ook opeens wat wit! Spannend.. duim voor je meid!
 
Spannend!! Ik hoop voor je dat
de menstruatie wegblijft
BlondeTrust.
 
Na de miskraam dacht ik ook elke keer dat ik vanalles voelde.. 
mMaar elke maand was het weer een flinke teleurstelling.
tijdens elke menstruatie is het toch weer een klap in m'n gezicht.. 
ik voel me nu eigenlijk voor het eerst in lange tijd een stuk rustiger,
hopelijk blijft dat in de loop naar de menstruatie. 
MMaar geef de moed niet op!
ik duim voor jullie!
 
 
 
 
 
 
Terug
Bovenaan