Zwanger worden - vanaf juli 2017

Welkom LauraV! En ook succes :)
Ben je al met de testjes begonnen lie-ke? Ik begon er op dag 12 mee. En als de testjes negatief blijven rond dag 14 niet stoppen maar door blijven testen. Ik was al een beetje moedeloos aan het worden en bang dat ik geen eisprong had, totdat ik dus op dag 18 toch 2 dikke strepen had :) 
Nu vraag ik me alleen af of ik dan nu ook een langere cyclus zal hebben als normaal..of dat ik een korte luteale fase heb. Ik blijf steeds wel wat voelen in mijn buik..maar volgens mij praat ik mezelf dat aan. Terwijl ik normaal super nuchter ben haha :) 
 
 Hoi meiden, spannend hoor. Ik heb morgen mijn Nod. Hoop echt dat het raak is. Voelde me wel beetje gek de afgelopen dagen. Buikpijn enz. Vandaag opeens kei moe. We zullen zien. X
 
Ik heb 2 dagen testjes gedaan ja! 
Ik had zondag en maandag enorme buikpijn, ik denk dat dit mijn eisprong is geweest maar wist t niet zeker. Er blijven in ieder geval 2 streepjes staan, waarvan 1 licht.
ik denk dat ik nu mijn ongesteldheid maar even afwacht en volgende maand lekker op vakantie, geloof niet dat ik dan met die testjes bezig wil zijn;-) 
en julia, wat spannend! Zeker als je vanalles voelt. Kun jij je dan inhouden om niet nu al een testje te doen????
 
 
Wie weet! Ik vind het zo lastig om er op te hopen! Ik weet uit mijn naaste omgeving ook hoe ontzettend het niet kan lukken en wat voor verdriet dat brengt!
maar gelukkig gaat het vaak ook wel goed en ik hoop en duim dat voor ons allemaal zo gaat zijn:)
en op vakantie, inderdaad wel relax daar! Tijd genoeg in ieder geval;-)
succes morgen! Ben echt heel benieuwd en duim voor je!
 
 
Spannend!! Ik ben heel benieuwd morgen! Ik duim voor je blondetrust!!
Ik snap dat je de testjes niet op vakantie wil doen lieke..zou ik ook niet doen. En wie weet gebeurd het juist dan als je er even niet zoveel mee bezig bent ;) zou leuk zijn! 
 
Terug
Bovenaan