Zwanger worden

Momofbibi
Jij test toch met ovulatietest van action wanneer begin je daarmee? Want ik ben de smiley gewend eb nu heb ik voor het eerst die van action?
 
Hi dames,
Ik kon het niet laten en heb zojuist getest: helaas negatief!
Pff, ik ben zo intens verdrietig. Er is niets teleurstellender dan een negatieve zwangerschapstest.
En m'n ongie is nergens te bekennen. Ook geen krampen meer. Ik denk dat ik gewoon een late eisprong had deze maand, kan niet anders. 


Hopelijk is het bij jullie snel raak! 
 
Jammer!!! Ik snap je verdriet!
Maar waarom s avonds getest? Zeker als t zo pril is zit er waarschijnlijk s avonds nog niet genoeg hcg in je urine, waardoor je sowieso negatief test. Dus als je ongesteldheid uitblijft, zou ik toch nog eens s morgens testen meteen nadat je wakker bent?
 
Wat naar maar als je nog niet ongesteld bent kun je morgenochtend nog testen hcg kan nog laag zijn he!! En je ochtend urine is veel geconcentreerde dan avond of overdag. Geef het nog niet op. Wie weet test je morgenochtend wel positief??
 
[quote quote=10508640]Momofbibi
Jij test toch met ovulatietest van action wanneer begin je daarmee? Want ik ben de smiley gewend eb nu heb ik voor het eerst die van action?[/quote]Ik begin 2 dagen na mijn ongi. Maar moet wel zeggen met die van de action is die alleen positief als die knalt, een lichte streep is niks.
 
Hallo dames!
Heb even alles terug gelezen..
Mijn Nod is 6/7 december en wil zondag een vroege test gaan doen. Ik voel nog niet zo heel veel.. soms wat pijn/vage krampen in mn buik en wel al 2 dagen flinke pijn in mn rug en voornamelijk mn onderrug. 
Ik merk dat ik er veel te veel op hoop, dus zal toch weer een flinke teleurstelling zijn als het niet zo is. Elke keer neem ik mij voor om er niet van uit te gaan en toch doe je dat dan.. 
 
 
Welkom milly mae
Wat spannend weer elke keer he
Ik was helaas ongesteld geworden maar we blijven positief komt vast wel een keer goed. Ik ga voor je ??hou je ons op de hoogte!! Heb je een early testen?
 
Terug
Bovenaan