Zwanger worden

[quote quote=10508962]Ik heb vandaag weer een vervelend en stekend gevoel in mn onderbuik, mn linkerborst voelt heel vol en gevoelig en ik heb redelijk wat afscheiding.?
Wil zooo graag morgen al een early test doen eigenlijk, maar is misschien te vroeg: 9DPO. Ugh... dat wachten...?[/quote]Ik zou nog even wachten!! Vaak is de innesteling pas rond 9 dpo ?
Nog 5 dagen Bolleke ??
 
Wat spannend bolleke
Ik.zou ook nog even wachten het zou best wel is raak kunnen zijn??hou je ons op.de hoogte? Innesteling kan 6 tot 9 dagen duren dus het kan wel spannend hoor??
 
@Bolleke; Ja, zo balen! Mijn cyclus was altijd perfect 28/29 dagen, nooit langer. Maar sinds afgelopen juli is ie alleen maar langer geworden. Geen idee waarom, zit verder niet aan de pil en ook nooit geweest. 


Ik zit nu op dag 37 en nog steeds geen ongie noch krampen te bekennen. Hopelijk zet het snel door! ??


En ah, spannend zeg!! Ik zou indd nog even afwachten tot het weekend met testen. Je innesteling kan deze dagen namelijk nog plaatsvinden. Houd ons op de hoogte hè!! ??


@Kim; Het is indd echt balen. Ik heb geen hoop meer op een zwangerschap hoor, ik had gisteren en vandaag namelijk kv2 gebruikt en die zijn over t algemeen best gevoelig. Hoop dat ik gewoon snel ongie word zodat we snel weer kunnen hopen voor de volgende maand. 

En fijn dat het goed gaat bij jou! Voel je al iets? Of een bepaald voorgevoel? Afwachten is altijd zooo lastig haha. Maar komt goed!! Ik hoop dat het raak is deze maand ??
 
 
Fiedje denk je niet dat het nog later kan jij zegt ik heb kruidvat vroeg gebruikt. Lastig ik gun het je zo?. Ik heb volgende week vrijdag of zaterdag mijn eisprong weer maar ik wil er niet te veel mee bezig zijn. Ik denk dat de natuur het uiteindelijk bepaald. Ik laat het gewoon gebeuren. Soms twijfel ik of ik ovulatietest moet doen of het gewoon afwacht en dan op goed geluk. Maar ergens durf ik dat ook weer niet. Lastig maar het moet niet een moetje worden gewoon spontaan dat is het beste.
 
Dank je wel Kim, super lief dat je het me gunt en meedenkt ? Ik had een gewone zwangerschapstest gebruikt van de Kruidvat, de 2 voor 5€ testen.
Ik snap je helemaal! Als het een "moetje" wordt is het ook niet leuk. Elke maand probeer ik er niet mee bezig te zijn, maar het blijft lastig pff. ?
Hopelijk worden we allen snel verblijd met gezonde en voldragen zwangerschappen ?
 
Ik denk dat ik deze maand geen ovulatie testen ga gebruiken, we zien het vanzelf wel. En als het lukt dan lukt het.
Ben er afgelopen maand best wel mee bezig geweest en daar heb ik komende periode niet zo zin in, ben bang dat ik anders geen fijne feestdagen ga hebben ?
 
momofbibi
daar heb ik dus ook overna gedacht maar ik vind het wel een risico omdat je zo wel je eisprong kan missen!!
maar ik begrijp je keuze en zou het echt heel knap vinden van je.
ik heb wel besloten dat ik niet zoveel intiem ben omdat het geen zin heeft om al een week van te voren te beginnen dus denk dat ik het 1 of 3 dagen daarvoor ga doen dat zit ik beter voor mijn gevoel.
wanneer is jou nod in dec?
 
 
Terug
Bovenaan