Zwanger worden

Balen!!
Maar inderdaad positief blijven! Even balen en door..
Ik heb een early test gekocht van de action.. ben benieuwd. Vorige maand ook een early test gedaan en die was natuurlijk negatief, maar dan toch blijf je onzeker tot je ongesteldheid. Het is dus eigenlijk helemaal niet slim, maar ik kan niet meer wachten haha! Ik duim voor jullie allemaal mee!!
 
Balen!!
Maar inderdaad positief blijven! Even balen en door..
Ik heb een early test gekocht van de action.. ben benieuwd. Vorige maand ook een early test gedaan en die was natuurlijk negatief, maar dan toch blijf je onzeker tot je ongesteldheid. Het is dus eigenlijk helemaal niet slim, maar ik kan niet meer wachten haha! Ik duim voor jullie allemaal mee!!
 
Hi Kim & Bolleke,
Vanochtend getest met ochtendurine en helaas weer negatief. Echt Omo wit gewoon.
Verder geen ongie te bekennen en ook geen krampen meer.
Pff, dit maakt me zo verdrietig en onzeker. Ik had liever dat ik gewoon op tijd ongie was geworden. Nu begin ik me zorgen te maken om mijn cyclus, nog nooit is ie zo lang geweest.
Ik hoop dat het snel doorzet zodat we weer door kunnen naar de volgende ronde! Zo duurt het alleen maar langer en langer -zucht-. 
Hoe is het met jullie? 
 
 
Ah balen Fiedje! 
Zo irritant he, als je maar niet ongesteld wordt maar ook niet positief test... Hoe lang is je cyclus nu? Ik had twee maanden geleden ook ineens een cyclus van bijna 6 weken. Nog nooit zo gefrustreerd geweest door m'n lichaam!
 
Fiedje wat naar en die onzekerheid is ook super kut zeg het maar gewoon. Maar zolang je niet ongesteld bent kan het nog alle kanten op??dus wie weet als je nog 2 dagen wacht heb je wel een positieve test. Hier alles goed wacht weer op mijn eisprong Dat is weer afwachten!!
 
Ik heb vandaag weer een vervelend en stekend gevoel in mn onderbuik, mn linkerborst voelt heel vol en gevoelig en ik heb redelijk wat afscheiding.?
Wil zooo graag morgen al een early test doen eigenlijk, maar is misschien te vroeg: 9DPO. Ugh... dat wachten...?
 
[quote quote=10508698]Hoeveel dagen kan die knallen? Bij cb is het maar een dag een smiley.
[/quote]Ik heb een lange eisprong en heb 3 posi testen, vaak ochtend avond en dan de volgende ochtend.
 
Terug
Bovenaan