Zwanger worden

Hi meiden,
Hoe is het met jullie? @Bolleke, ik las dat je de 29e je echo hebt, spannend! 
En @Kim, hoe is het met jou? Op het wachtbankje las ik.. nog even. Ik hoop dat het voor jou raak is deze ronde!
Ik ben inmiddels ongesteld geworden, ik had een late eisprong (wat ik al verwachtte omdat ik toen kramp voelde, maar ik dacht dat de ongie eraan zat te komen). 
Mijn NOD is pas in het nieuwe jaar, maar heb besloten om even geen ovu testen meer te gebruiken. Ik krijg daar namelijk zo veel stress van. 
Hopelijk is ons alles een gezonde en voldragen zwangerschap gegund in het nieuwe jaar!
Liefs.
 
He Fiedje ja spannend ik moet nog even afwachten we gaat het zien ga er niet vanuit hoor anders weer zo n teleurstelling elke keer. Wat apart dat je zo laat je eisprong had? Hoop echt voor jou dat het je in jaar 2022 gegund is??alvast hele gezellige kerstdagen?❤
 
[quote quote=10511982]mominbibbi
he hoe is het met jou?
ik ben zo benieuwd of het gelukt is woensdag is mijn not de 22e 
denk dat ik maandag de 20e ga testen!!
hou je op de hoogte x[/quote]Jaa gaat goed, vandaag enorm druk gehad wat wel zijn weerslag had op mn rug helaas ?

Ohh spannend, nog een weekje in spanning dus ??
 
[quote quote=10512218]He Fiedje ja spannend ik moet nog even afwachten we gaat het zien ga er niet vanuit hoor anders weer zo n teleurstelling elke keer. Wat apart dat je zo laat je eisprong had? Hoop echt voor jou dat het je in jaar 2022 gegund is??alvast hele gezellige kerstdagen?❤[/quote]
Hi Kim,
Ja, snap ik. Die teleurstellingen elke keer zijn zo vermoeiend. Ik hoop ook voor jou dat het deze maand raak is. En ja, heel gek! 10 dagen later dan normaal. En ik hoop het ook Kim! Een zwangerschap is zo enorm gewenst hier pff. En jij ook, fijne dagen! 
 
he momofbibi wat vervelend dat je nu last van je rug heb sterkte.
ben je de hele maand niet met je zwanger worden bezig geweest?
we lopen aardig gelijk jij ook vlak voor de kerst je nod toch?
ik ben erg benieuwd eerst het weekend maar is doorkomen!
houden elkaar op de hoogte.
 
[quote quote=10512775]he momofbibi wat vervelend dat je nu last van je rug heb sterkte.
ben je de hele maand niet met je zwanger worden bezig geweest?
we lopen aardig gelijk jij ook vlak voor de kerst je nod toch?
ik ben erg benieuwd eerst het weekend maar is doorkomen!
houden elkaar op de hoogte.[/quote]Hee! Nope, tot nu toe niet mee bezig, kreeg vorig weekend wel een melding van de app dat mn ei was maar verder niks mee gedaan ?

Klopt, de 24e is die van mij. Maar verwacht gewoon ongesteld te worden ?

Hoe gaat het met jou? Al ergens last van?
 
nee heb nog nergens last van hoor is ook nog te vroeg volgendfe week pas dus mijn eitje als het bevrucht is moet het nog gaan innestelen.
en ik verwacht er eigenlijk ook niks van, heb mijn volgende eisprong alweer 2 januari best snel dus ben daarop meer gefocust.
ik ga lekker een weekend van 1 en 2 jan weg met zn 2 even alles vergeten en genieten.
 
Hoi hoi,  Ik heb zojuist mijn Kyleena spiraal laten verwijderen. Ik ben in de wolken omdat ik hier al zo lang van droom haha. Iemand ook tegelijkertijd aan het proberen?  Groetjes Kim
 
Terug
Bovenaan