Zwanger worden

[quote quote=10512958]nee heb nog nergens last van hoor is ook nog te vroeg volgendfe week pas dus mijn eitje als het bevrucht is moet het nog gaan innestelen.
en ik verwacht er eigenlijk ook niks van, heb mijn volgende eisprong alweer 2 januari best snel dus ben daarop meer gefocust.
ik ga lekker een weekend van 1 en 2 jan weg met zn 2 even alles vergeten en genieten.[/quote]Ohh heerlijk!! Dan moet het vast goed komen in januari ??
 
Hoi hoi Dames!
Ja ik heb afgelopen maandag mijn mirena spiraal laten verwijderen.. 7 jaar niet ongesteld geweest en weet mijn cyclus niet. Allemaal super spannend en leervol want er gaat echt een wereld voor mij open. Hopelijk word ik snel ongesteld en kan ik gaan kijken en testen. Iemand tips? We zijn al begonnen met om de dag sex te hebben haha. Want je zult maar gelijk zwanger raken he ??
Groetjes Sanne 
 
[quote quote=10513391]Hoi hoi Dames!
Ja ik heb afgelopen maandag mijn mirena spiraal laten verwijderen.. 7 jaar niet ongesteld geweest en weet mijn cyclus niet. Allemaal super spannend en leervol want er gaat echt een wereld voor mij open. Hopelijk word ik snel ongesteld en kan ik gaan kijken en testen. Iemand tips? We zijn al begonnen met om de dag sex te hebben haha. Want je zult maar gelijk zwanger raken he ??
Groetjes Sanne [/quote]Ik heb ook een poosje een Mirena gehad, echter duurde het bij mij ongeveer een jaar voordat ik weer ongesteld werd nadat ik hem had verwijderd, moest uiteindelijk met medicatie een ontrekkingbloeding creeëren...
 
Echt super spannend hè. Ik ook deze week mijn spiraal laten verwijderen. Vind het nog maar gek allemaal. Laten we hopen op snel goed nieuws. 
SUCCES! 
 
Jaa..je denkt er constant aan en ik merk dat het even een plekje moet krijgen. Weet ook niet zo goed waar ik moet beginnen? Ga jij gelijk testen bijv? 
Succes!! 
 
[quote quote=10513717]Jaa..je denkt er constant aan en ik merk dat het even een plekje moet krijgen. Weet ook niet zo goed waar ik moet beginnen? Ga jij gelijk testen bijv? Succes!![/quote]
Ik denk er ook continu aan, en ben benieuwd wanneer m'n menstruatie weer begint.. 
Ga jij al testen voordat je ongesteld bent geweest? Ik weet ook niet precies hoe het allemaal werkt. Ik ben alleen nog maar begonnen met foliumzuur slikken.. hahaha
 
@momoffbibi
hoe is het met jou je had vandaag je nod toch?
ben erg benieuwd laat je nog iets van je horen!!
alvast hele gezellige dagen en een vruchtbaar 2022!
 
[quote quote=10515325]@momoffbibi
hoe is het met jou je had vandaag je nod toch?
ben erg benieuwd laat je nog iets van je horen!!
alvast hele gezellige dagen en een vruchtbaar 2022![/quote]Jaa klopt! Echter werd ik woensdag al ongesteld maar dat is sinds gisteravond/vanmorgen ook alweer gestopt ?
Had ik ook wel verwacht want deze maand deden we gewoon relaxed en waren we er niet echt mee bezig.

Hoe gaat het met jou?
 
Terug
Bovenaan