Zwanger worden

Hoi wat raar inderdaad nog een keer testen met ochtend urine is net iets sterker. Anders wachten tot je ongesteldheid begint.
Ik hoop voor jou op positief nieuws?
 
Hoi Meiden,
Ik wordt inmiddels lichtelijk gek... Volgens ovulatietest had ik op 20 november mijn 'piek'. Daarmee zou ik rond 06 december m'n NOD hebben. Maar ondertussen ben ik nog steeds niet ongesteld en inmiddels al 4 negatieve testen verder. 
Ik had verwacht dat ik met die 'piek' dus ook daadwerkelijk m'n eisprong in die buurt zou hebben, maar nu las ik dat het ook kan dat je wel piekt maar er geen eisprong plaats vindt? (Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?)
Daarnaast heb ik al ca. 10 dagen gevoelige borsten en had ik afgelopen week ook meerdere malen 'menstrustiekrampjes' en af en toe wat misselijk. Maar zoals gezegd, dus geen menstruatie én negatieve testen... 
Iemand enig idee? ?
 
He HP wat vreemd dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden ik zou denken zolang je geen bloed ziet zit je goed. Ik heb er veder geen ervaring mee helaas. Alleen had ik nu voor het eerst in de avond mijn eisprong dat was ook even wennen?ik hoop dat je snel of een positieve test krijgt??of anders je ongesteldheid doorgaat zetten.
 
Inmiddels is er duidelijkheid. Vanmorgen een klein beetje bloed na het opstaan. Dus verwacht dat dit gewoon doorzet naar een menstruatie in de loop van de dag. Wij gaan dus door naar januari ?
 
ah nee meen je niet meid kan een innestelings bloeding zijn nog even aankijken of het echt doorzet.
ik zit nog op de wachtbank vind dat zo lastig dat wachten en ben ook nog is heel erg verkouden dus het zal wel niet lukken zegt mijn gevoel.het is nu 3x en de laatste maand van het jaar hoop dat het ons gegund is nog 10 dagen afwachten!!
hoop dat het voor jou om een innesteling bloeing gaat hou je mij op de hoogte?
gr Kim
 
mominbibbi
he hoe is het met jou?
ik ben zo benieuwd of het gelukt is woensdag is mijn not de 22e 
denk dat ik maandag de 20e ga testen!!
hou je op de hoogte x
 
Terug
Bovenaan