ZWANGER WORDEN!!!

Hey Tessa,

Gezellig dat je meekletst! Leuk dat je jong moeder wilt worden!

Het is inderdaad verstandig om op je gezondheid te letten, stoppen met roken wordt ook heel erg aangeraden. Knap hoor! Kost het veel moeite?
Veel mensen denken, en hopen dat ze gelijk zwanger zijn na het stoppen met de pil. Maar helaas is dat niet voor iedereen weggelegd.

Heb je een regelmatige cyclus? Dan kun je ook zonder ovulatietesten uitrekenen wanneer je vruchtbaar bent.

Weet je al wanneer je weer ongesteld moet worden / of liever niet dus? Ik aanstaande vrijdag, vind het zo spannend!

Veel klusplezier!

Martine

hey

ff weer een krabbeltje, ik weet nog niets! geen menstruatie maar de test was weer negatief.. dit was bij de vorige ook zo, toen gaf hij het 4 dagen later pas aan. maar dit is de 2e dag overtijd.
ik denk niet dat ik zwanger ben, eerst had ik dat gevoel enorm sterk! herkende veel dingen.. maar goed nu denk ik het niet meer. nu erger ik me er zelfs aan dat ik dan niet gewoon menstrueer! dan heb ik namelijk eerst weer een onregelmatige cyclus... we zien wel...
ik wacht af en jullie horen het wel van me!!!

in ieder geval hebben wij het ook al vaak over namen gehad, misschien omdat we al 3 kindjes hebben en het er echt bij moet passen!!!
is toch leuk een beetje fantaseren!!
het aller leukste is het voor mij dat ik het samen met mijn beste vriendin kan doen, zij is ook voor een 2e kindje aan het klussen!! super spannend dus!!

binnenkort zal ik ff wat actiever worden maar met 2 zieke kindjes gaat dat niet zo goed!! vandaar dat ik verder nergens op gereageerd heb!

liefs

Hey allemaal

Hier nog geen positieve ovulatietest.
Tessa, ik gebruik ovulatietesten, omdat het bij mij zo onregelmatig is en ik ook wil weten wanneer ik dan ongesteld moet worden.
Is jouw cyclus regelmatig?? Dan zou ik het denk ik ook niet doen. Ben er inderdaad heel erg mee bezig, maar kan er ook niet niet aan denken, zeg maar.
Jammer genoeg kan je niet in 1x zwanger worden, zou wel leuk zijn!!

Mommy3, balen dat je nog geen positieve test hebt!!
beterschap met je kindjes.

Kus

Hai hai,

Joehoe, we hebben een heeel licht streepje op de zwangerschapstest!!!

Eerst getest met een kruidvattest, na 3 minuten een lichte streep. Licht, maar wel zichtbaar!!
Toen als een speer naar de apotheek voor een betere test, maar die van clearblue hadden ze niet. Toen maar het huismerk genomen. Deze test geeft echt een heeeeeel licht streepje. Maar m'n urine was bij deze test ook een stuk lichter...

Ze zeggen natuurlijk: een streep is een streep! Maar als ie zo licht is, voelt het toch nog onzeker. Straks samen op de fiets naar het kruidvat, zodat we morgenochtend weer kunnen testen.

Spannend!!! Hou jullie op de hoogte. Mommy3 ik hoop dat jouw eerstvolgende test ook positief mag zijn.

Martine

Proficiat Martine!!!

Hope: Hopelijk heb je binnenkort een positieve ovulatietest.

Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden. Nooit had ik gedacht dat ik daar zo blij mee zou zijn. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen!

Gr Bubbles

@martine
echt super gefeliciteerd meid echt super. hoop voor je dat alles goed verloopt! heel veel suc6 met je zwangerschap en straks met het kindje... wanneer ga je het iedereen in omgeving vertellen? Hier denk ik zelf veel over na maar zou t echt niet weten.. denk dat ik mn mondgeen 3 maanden zou kunnen houden..
groetjes mariette

hoi bubbles,
ik ben begonnen met micro 30.
mijn man ik werkte onregelmatig.hij zat in de nachtdiensten.ik werkte avond/dagdiensten.heeft toen 4 maanden geduurd.hij werkte 7 op en 7 af dan weet je het wel precies vrij als ik ong was.ik dacht toen altijd dat de eisprong rond 14de dag was.maar bleek veel eerder te zijn.bij is rond 9 a 10de dag.dus vanaf 8ste klussen.bij de 2de gebruikte ik niks.even uitstellen want dan zou ik uitgerekend zijn als we zouden gaan verhuizen,maar ja als zo moment komt,ik dacht toen ook het is pas de 8ste dag en zaad leeft maar 48 uur.het was gelijk raakt.ook me huis kwam eerder.stond me spullen te pakken en bevalling begon.
meestal zeggen ze geef het 4 maanden de tijd dat de pil uit je lichaam is.want ik was toen gestopt met micro 30 wegens migraine en moest het eerst 4 maanden de tijd geven voor ik het kon beoordelen.
maar bij mij kwam me cyclus gewoon weer opgang hoe het altijd geweest is.ook nu na mijn spiraal.
ik moest afgelopen zaterdag ong worden en 2 dagen ervoor spiraal laten verwijderen,ook zaterdag kwam gewoon de rode dagen,ook weer in mate toen ik niks gebruikte en met de pil.
met een spiraal ben je minder ongesteld.
gr marjan

Terug
Bovenaan