zwangere forumjunkies 2!!!

hoi alle mamas

fijne moederdag allemaal!!!!!!!!!!

ik ben onwijs verwent van mijn kleine mannetje heb ik een spiegel gehad die hij zelf heeft geplakt zooooooooo mooi en wat tuinspulletjes

van mijn grote man een relaxstoel voor in de tuin (hoge) want ik kom niet meer uit de ligstoellen haha en een parasol

ben dus onwijs verwent oh ja ook nog ontbijt op bed met zelfgeplukte bloemen van milan!
ik voel mij zoooooooooo rijk en gelukkig nu!

alle mamas geniet van deze mooie dag!!!!

liefs sandra

Sandra; Wat ben je lekker verwend zeg!!!! En ook nog eens een ontbijtje op bed. geniet er maar keer van vandaag! Ik moet zelf nog een jaartje wachten. hihi,

Onze eerste (voor sommigen dan) 'soort van' MOEDERDAG!!! :eek:)
Ik kreeg een enorme chocolade reep van toblerone 'to my love' stond er op! Lief hè.
Verder alles goed hier. Alleen lage bloeddruk, 110-50... VK zei er niks over, maar mensen in mijn omgeving vinden het wel laag. Hebben jullie ervaring???
Genieten is het hè, met dit weer en al die vrije dagen.
Liefs, Hindi.

He Hindi.

Ik zou me geen zorgen maken over die lage bloeddruk.
Ik ben ook bekend met een lage bloeddruk.
die van mij vas vorige week 80/62.
Nu werk ik op de hartafdeling in het ziekenhuis dus kon mooi de cardioloog even aan de jas trekken of dit niet een hele lage bloeddruk was voor zo'n jonge meid.
Hij antwoordde dat het wel laag was maar als ik er geen last van had is het geen probleem.
De regel geld nog steeds: mensen met een lage bloeddruk worden ouder.
Dus wij worden wel 100!!!!

Lage bloeddruk met betrekking op zwangerschap weet ik niet.
Waarschijnlijk ben je sneller duizelig. Hier moet je gewoon rekening mee houden als je opstaat en door de knieen gaat.

Later in de week was mijn bloeddruk alweer een stukje hoger. maar hij blijft erg laag.

Groet jo

Oh Hindi..

Ik vind 110/50 een hele mooie bloeddruk  en helemaal niet te  laag.
Precies goed!!!!
Geniet ervan dat het zo goed gaat!!!!

Liefs jo

Hoi hindi; Ik zou me geen zorgen maken hoor! Met een lage bloeddruk voel je je wel wat sneller vermoeid maar het kan geen kwaad. Mocht je het echt niet vertrouwen dan kan je misschien zelf een bloeddruk meter aanschaffen en het in de gaten houden maar ik zou gewoon de verloskundige vertrouwen. Ze houden je nu toch goed in de gaten. één keer in de drie of twee weken toch? Maar nog 2 daagjes n je zit al weer op de 30 weken. Wat gaat de tijd snel zeg!

Hey Joyce en Johanna,
Bedankt voor jullie berichtjes, ik heb inderdaad eigenlijk nergens last van, beetje moe soms, maar dat is dus normaal. Dan ga ik me d'r ook niet druk om maken. Inderdaad alweer bijna dertig weken. Vind het nu ook supersnel gaan. Wordt ook wel spannend, die naderende bevallig. De ene keer denk ik, ach, we zien het wel en de andere keer maak ik me druk. Maar goed, het moet eruit, dusss... :eek:)

Ik ga denk ik maar 's even wat aan de babykamer doen, dat wil zeggen, kamertje leeghalen... We hebben werkelijk nog niks gedaan! Straks krijgen we allemaal vrienden, dus nog 2 uurtjes tijd... Moet toch een keer beginnen! Wel leuke ideeën, alleen de uitvoering... Ben wel laat weet ik. Hebben jullie allemaal al iets, zo niet alles... gedaan? Ben benieuwd of wij de enige zijn. Past wel bij ons overigens hoor. We zijn nooit zo snel met (regel)dingen, hihi.

Liefs, Hindi.

Hallo allemaal,

ben nog geen mama en moet dus zelf nog even wachten voor de eerste moederdag...wel met mijn nichtje een kadootje gaan kopen voor mijn zus...leuk he hoe die kids moederdag geheel op hun eigen wijze beleven......volgend jaar heb ik mijn eerste moederdag maar dan is het nog veeeeel te klein voor eigen ideetjes......ff afwachten of vriendlief er aan zal denken......

Jennifer

Terug
Bovenaan