zwangere forumjunkies 2!!!

hey meiden,

jullie kunnen mij ook toevoegen aan de lijst ben 2 januari uitgerekend ben trouwens 22 jaar.

groetjes,
vera

hoi meiden

he sandra   ..WEET JE ZEKER DAT JE GEEN KEELPIJN ENZO KAN DOORGEVEN DOOR DE PC??????
IK STIK VAN DE KEELPIJN [HEB VORIGE WEEK OOK AL EEN KOORTSLIP GEHAD] DUS MIJN WEERSTAND IS "IETS "MINDER HAHAHHAH is normaal he aan t begin van je zwangerschap zeggen ze , dan kan je vrucht goed innestelen anders denkt je lichaam "he een vreemd iets....? dat moet weg " en daarom is je weerstand minder aan t begin van je zw sch..
nou 27 graden en lil heeft vette keelpijn hahahhahahahahha en vet moe!!!!
maar weet je wat IK BEN ER BLIJ MEE!!!!! HAHAHHAHH
ik ben al 5 w + 6 dgn vandaag ...morgen alweer 6 wekn jaaaaaaaaaa hahhahaha

he sandra ik hoop dat je de dag een beetje goeddoorkomt en dat je je snel beter voelt ..
joyce     he jij bnet er nioet ? vrij   aan t uitslapen???? mmmm

ik ga lekker werken   zondag moederdag dus vandaag en morgen REDELIJK!! druk in de bloemenwinkel hahahhaha.....
doei x lilian

Hey!

Joyce wat fijn dat je echo goed was! Mooi om te zien he!

Sandra.... met dit weer moet je echt niet ziek worden hoor!!!! Ben blij dat je al weer opknapt. En oja....... kadotjes voor moederdag... hier net zo! Leuk omkte zien he!

Lilian.... Lees ik nou dat de eerste zwangerschapskwaaltjes er zijn...... Je hebt toch eerdaags je echo??

Welkom aan de nieuwe meiden. Met jullie zwangerschap alles goed?

Nou hier ging het even wat minder.... HEb me toch wat beleefd gisteren.
Voelde al zo'n 4dagen iets minder leven, voelde wel wat maar minder. Heb de VK gisterochtend even gebeld en moest komen. Alles was gelukkig goed, maar toch wilde ze me doorsturen voor een consult bij de gyn. Ze twijfelde zelf, zelf ws ik al weer gerustgeteld.
Nou en daar gingen we opweg naar het ziekenhuis. Er is een CTG gemaakt (die was super goed!!!) en een echo. Bij de echo was ook alles SUPER!!! Genoeg vruchtwater. Kindje is perfect op groei en heeft korte beentjes (hahaha) (benen van moeders, papa is nl erug lang in de benen...)
De placenta ligt overigens niet rechtsvoor wat ze in eerste instantie hadden gezien met de 20 weken echo, maar   VOLLEDIG verspreid over de buikwand. Dus dat  KAN verkarlen waarom ik minder leven voelde. Ze zei nog dat als het kindje iets anders gaat liggen ik het niet zo goed voelde. Op  de CTG was  veel beweging te horen en te zien... terwijl ik het dus niet voel.
Zoals ze kon zien ligt ie NET NIET voor de uitgang (oef) maar adviseerde onswel om de echo van voglende week door te laten gaan (ja tuuuuuuurlijk!!!). Om het toch even goed na te kijken. Verder ligt ons kindje momenteel nog met z'n koppie boven. Hoop dat hij/zij snel draait......
Enne volgens mij hbben we het geslacht gezien... we hebben direct ons gezicht afgewend, en dus niet beter gezien. Dus op dit moment is het dus nog steeds een verassing gelukkig. In een oogopslag lijkt een meis en jongen veel op elkaar, we hebben gelukkig dus niet goed gekeken. De VK zei al .... Ik zeg niets..... Tis wel vreselijk moeilijk om toch niet te vragen ....wat het is..... maar we gaan voor de verassing. Alles si goed gelukkig en daar zijn we erg blij om!!!!
Gelukkig was ons kindje vanacht weer erg druk in mijn buik.

Nu gaan we van een heerlijk weekendje genieten, lekker naar de kapper en morgen bij vrienden BBQ-en....

Meiden spreek jullie snel weer! En niet massaal ziek worden he!!!!!

Groetjes!

Sandral; Wat fijn dat het al weer wat beter met je gaat. maar probeer toch nog even lekker rustig aan te doen zodat je helemaal opknapt. Wat knap dat je zoontje het toch nog bijna 2 weken geheim heeft kunnen houden. En nou maar doen alsof je verrast bent toch? haha.,

Lilian; keelpijn is echt niet leuk met dit weer. het hoort toch meer bij de winter he?! Nou dan zijn de kwaaltjes dus toch een beetjke begonnen. Nog 7 weekjes en dan zijn ze weer voorbij. ha  Nee geintje; ik hoop dat je zo min mogelijk last van kwaaltijs krijgt hoor! Ik was trouwns laat wakker en ben eerder begonnen vandaag omdat ik tussendoor naar de verloskundige voor de normale controle moest.

Vera;'Welkom hier!  Je mag je zelf ook op de lijst toevoegen hoor! Even op het boekje klikken rechtsboven aan het berichtje en je eigen naam er tussen schrijven. Hoe voel je je? heb je last van kwaaltjes?

Mama30; Nou dat is toch wel even schrikken als je ineens wat minder voelt. Gerlukkig heb je het weer even goed zien spartelen. maar wat een geluk dat je een echo hebt gehad. heb je ook nog een fotootje meegkregen of dat niet? En volgende week weer een echo. Leuk he om je kleintje weer te zien.

vandaag had ik mijn gewone controle bij de verloskundige. Mijn bloeddruk was goed en we hebben weer even naar het hartje geluisterd. Alles was prima in orde en het ging volgens het boekje. Ik heb nu al wel een tijdje last van mijn stuityje maar dat kwam omdat alles weker aan het worden is. En ze zei dat vrouwen die al eerder last van hun stuitje hebben gehad er weer last van kunnen krijgen. Ik heb in het verleden mijn stuitje gekneusd en dat is nu dus weer aan het opspelen. maar het si te doen zolang het maar niet erger wordt.

Ik ben nu op mijn werk maar volgens mij heeft half nederlang vandaag vrij dus het is niet zo druk. Dat geeft niet want dan kan ik tussendoor mooi even een berichtje aan jullie schrijven

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Sjors, 26 jaar, uitgeteld 1 december 2008
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld +/- 3 januari 2009

Afspraken:

Mama

30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.

Hindi,  
Anja,

Kitty26,  

Nathasja, 21 mei afspraak vk
Denise, 16 mei vk, 26 mei overname door gyn

Gipsyd,
Sandra,  
Joyce, 3 juni, afspraak vk. (dan 24w)  
Johanna 29 april, eerste echo!
Johanna 5 mei, intake gesprek verloskundige.
Ikke, 14 mei 20wk echo (20+3 of 21+2). 27 mei 3e afspraak bij verloskundige (22+3 of 23+2)
Jossie:  27 mei 2e afspraak verloskundige en tweede echo (dan 12wkn 2dgn)
lilian:19 mei 1e afspraak gyneacologe 1e echo!!!10:15.....
Sjors: 15 mei, 1e echo (dan ben ik 11 weken en 4 dagen zwanger)
Jennifer33, 7 mei 1e echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

hoi meiden!
hier vanuit zonnig langedijk even een berichtje

joyce lekkerrrrrrrrrrrrrrrr weekend!
ik las je berichtje voor vera maar kan je mailen bij een icoontje ofzo? kan er geen vinden?
en zo kom je dan op de lijst???

hoi lilian
ik hoop toch niet dat je hetzelfde virus als ik te pakken heb dan krijg je een kl*te weekend!
ik zit nu weer op 39 koorts zucht...maar ja vandaag extreem druk en warm geweest...ik kan mij niet permiteren om ziek te melden dus na het eten ga ik onder de wol!
ik hoop dat dit weertje nog een paar weekjes aanhoud wie weet kan ik dan ook nog even genieten!

mama 30
jij ook al weet je nog een week terug zat ik met hetzelfde bij de vk
wel heel fijn dat een ctg kreeg en echo!
voel je je meteen een stuk zekerder!
en volgende week lekker weer...genieten!
jullie ook aan de bbq?
wij als ik me morgen beter voel!

vera welkom!

xxxx sandra

quote: Joyce_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2008 16:41:17'));

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008
Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, uitgeteld 4 augustus 2008 wordt gehaald laatste week juli
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Sjors, 26 jaar, uitgeteld 1 december 2008
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld +/- 3 januari 2009

Afspraken:
Mama 30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.
Hindi,  
Anja,
Kitty26,  
Nathasja, 21 mei afspraak vk
Denise, 16 mei vk, 26 mei overname door gyn
Gipsyd,
Sandra,12 mei vk  
Joyce, 3 juni, afspraak vk. (dan 24w)  
Johanna 29 april, eerste echo!
Johanna 5 mei, intake gesprek verloskundige.
Ikke, 14 mei 20wk echo (20+3 of 21+2). 27 mei 3e afspraak bij verloskundige (22+3 of 23+2)
Jossie:  27 mei 2e afspraak verloskundige en tweede echo (dan 12wkn 2dgn)
lilian:19 mei 1e afspraak gyneacologe 1e echo!!!10:15.....
Sjors: 15 mei, 1e echo (dan ben ik 11 weken en 4 dagen zwanger)
Jennifer33, 7 mei 1e echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

Terug
Bovenaan