zwangere forumjunkies 2!!!

hoi allemaal

hindi wat leuk dat er weer bent,,,,en al bijna 30 weken!
wauw
wat gaat t toch hard met iedereen!
wij moeten ook nog alles doen aan de baby kamer we hebben gewoon tijd gebrek!
af en toe knijp ik m wel hoor wat nou als de baby eerder komt!

hoi jennifer je mannetje zal je dan vast niet vergeten hoor!

met mij nog steeds niet 100% grrrrrrrrr mijn temp komt niet onder de 38 graden en 8 dagen verhoging vind ik toch wel veel ik ga om 8.00 meteen bellen...
ook mag ik vandaag weer naar de vk! leuk! weer even hartje luisteren .... schiet echt op nu mag al eens per 2 weken..toch wel fijn dat het zo goed in de gaten wordt gehouden..

joyce werk ze vandaag beetje leuke pinkster gehad?

lilian voel je al weer wat beter ? hoop niet voor je dat je hetzelfde hebt als ik!

liefs sandra

Jenifer; We moeten nog even wachten maar volgend jaar is zo'n klein humeltje al een kado op zich!!!!

Hindi; Ik ben nu 21 weken zwanger en wij gaan denk ik met een week of 2 a 3 beginnen met het schilderen van de kamer. Voor mijn gevoel ruim op tijd. We hebben de spulletjes al wel dus we hoeven alleen maar gaten te vullen en te schilderen. Maar je hebt nog 10 weken de tijd dus het komt vast wel goed hoor! Maar hou er rekening mee dat je niet zo veel kan doen als je buik echt in de weg gaat zitten.

Sandra; 8 dagen verhoging is toch echt wel veel ja. En als je dan al die kindjes weer over de vloer hebt dan heb je ook niet echt de tijd om beter te worden. Ik ben benieuwd of de dokter je nu misschien wel wat wil voorschrijven. Heel erg veel plezier bij de dokter. Om de twee weken al weer. Dat sciet zo wel op!

Pinkesteren was weer heerlijk. Gisteren ben ik lekker naar de Groene Heuvels geweest, een recreatieplas in de omgeving van Nijmgen. Ik ben alleen met mijn vriend geweest en dat was wel even lekker. Hadden we ook nog nooit eerder gedaan met z'n tweeeen. hihi. Maar nu weer werken en alle vrije snoepdagen zijn weer voorbij. Nu nog 1 hele lange ruk tot eind augstus en dan lekker met verlof!

Lilian; Hoe voel je je? heb je nog steeds keelpijn? Verder geen kwaaltjes?

Johanna en Sjors; Hoe gaat het met jullie en de kwaaltjes?

hoi meiden

joyce   ik voel me best wel goed ..alleen nog steeds keelpijn!! en veel moe he maar ja dat is nou eenmaal ..ik doe t lekker rustig aan he..
lekker zo met zn 2 en relaxen aaan t water mmmmm jij geniet er ook goed van he..

sandra   nou ik ben niet echt ziek maar die fucking keelpijn en je proeft bijna niks dan he ....maar ik voel me nog nioet echt misselijk [heel klein beetje soms] dus ......

hind   lekker verwend met moederdag !!! goed zo   hihi ikke ook ik ben natuurlijk mama van Storm* en Daan*   maar ook van het nieuwe mensje in mijn buik he!! dus dat telt nu al !!!   [jennifer jij bent NU al mama hoor hihi] mnaar mijn schatje heeft mij dus ook super verwent ik heb scrub, bodycreme, dagcreme, bodylotion en een frishoudertje [hahaha] gekregen van chanel   mmmmmmmmmmmmm heerlijk ik ben al 3 dagen lekker aan t smeren ..hihi

maar ik moet nu gaan werken kijk straks nog wel ff

xxxlilian

Hi meiden!

Hoe gaat het hier? Las dat er een paar ziek zijn....san he: Beterschap! en Lilian: hopelijk zal de keelpijn niet doorzetten. En je krijgt je eerste kwaaltjes nu he! Goed teken!
Ik zit vandaag ook een soort van ziek thuis, heb vannacht een flinke migraine-aanval gehad, dus bijna niet geslapen, en ben nu aan het bijkomen. Lekker hoor ik die warmte....die warmte blijft zooooooooooo hangen in huis. En nu kan ik het echt even niet hebben .

Maar voor de rest gaat het heel goed met de kleine. Sinds 2 weekjes merken mensen (ook onbekenden) dat ik zwanger ben. De buren hebben nu gevraagd wanneer de kleine komt (wisten het nog niet, dat heb je he, in de winter spreek je niemand zowat), en de slager (haha) vroeg ook hoelang ik nog moest. Blijkbaar valt die buik nu wel heel erg op ( vandaag precies 28 weken). Daarvoor kreeg ik nog geen opmerkingen of commentaar.
Heb wel veel last van emotionele uitspattingen, ben heel bang voor de bevalling, en wat me allemaal gaat overkomen als die kleine er is. Het gemis  van Danny* komt weer veel vaker naar boven. Mn man probeert me dan zo goed als mogelijk te troosten, maar soms weet hij niet altijd goed raad met me. Maar goed, ook daar moeten we doorheen.

Gisterenochtend gingen we even naar mn schoonvader en zijn vriendin (14 jaar jonger en een russische vrouw, nu zo'n 1,5 jaar in nederland). En toen ik binnen kwam pakte ze direct mn buik vast, en brabbelde vanalles in het russisch. haha....Het bleek dat het haar eerste keer was, dat ze een zwangere buik had aangeraakt. Terwijl ze al ergens rond de 50 is (!!!????) Maar goed, heel lief vrouwtje hoor, maar ik kan er geen woord mee reppen.

Zijn er hier ook al meiden die hun vervangster in werken  (indien die er is)? Ik sinds vorige week, en ik vind het behoorlijk vermoeiend! Maar...............het is nog 6 weekjes werken en dan heb in verlof! We zijn al aan het aftellen!

Nou meiden, ga maar weer even op de bank liggen.

Tot later

Liefs, Kitty

Oh ja, ik zal nog even de kalender invullen

ipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, uitgeteld 4 augustus 2008
wordt gehaald laatste week juli
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Sjors, 26 jaar, uitgeteld 1 december 2008
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld +/- 3 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009

Afspraken:
Mama 30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.
Hindi,  
Anja,
Kitty26,  woensdag 28 mei VK
Nathasja, 21 mei afspraak vk
Denise, 16 mei vk, 26 mei overname door gyn
Gipsyd,
Sandra,12 mei vk  
Joyce, 3 juni, afspraak vk. (dan 24w)  
Johanna 29 april, eerste echo!
Johanna 5 mei, intake gesprek verloskundige.
Ikke, 14 mei 20wk echo (20+3 of 21+2). 27 mei 3e afspraak bij verloskundige (22+3 of 23+2)
Jossie:  27 mei 2e afspraak verloskundige en tweede echo (dan 12wkn 2dgn)
lilian:19 mei 1e afspraak gyneacologe 1e echo!!!10:15.....
Sjors: 15 mei, 1e echo (dan ben ik 11 weken en 4 dagen zwanger)
Jennifer33, 7 mei 1e echo
Vera ,20 mei vk

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

hoi kitty

leuk he als de mensen het gaan zien wij zijn even ver maar ik heb al een hele buik hihi

maar wel lastig dat je niet met de vrouw van je vader kan communiceren....

ik mag morgen weer naar de huisarts hij wil mij toch weer even zien....

nou lieverds geniet nog even van het mooie weertje

xxxxxxxx sandra

Hoi kitty; Leuk he als de mensen vragen wanneer de baby komt. Ik heb ook nog maar een heel klein buikje nu bij 21 weken dus ik hoop maar dat de tijd wat sneller gaat want het lijkt me ook super leukaslze zien dat ik zwanger ben en niet alleen maar aangekomen. hihi. maar wat grappig dat je stiefmoeder nog nooi een zwangere buik had aangeraakt. Lastig dat je niet echt met haar kan communiceren. Maar handen en voeten doen een hele hoop. haha.

Sandra; Goed dat de dokter je nog even wil zien morgen. Alvast veel succes! Hoe gaat het met de korts nu? Nog niet afgezakt of is hij zelf sal weer een beetje gestegen in de loop van de dag?

Hey! Alles gaat goed met idereen lees ik en de pinksterdagen waren heerlijk he met dit weer!

He ook de a.s. moeders onder ons...mogen al meedoen met moederdag hoor!!!
Sandra, blij dat je morgen even weer naar de huisarts mag. Wel lang zeg 8 dagen koorts. Ben benieuwd wat hij zegt! Hoe was het bij de VK?? (of was dat nou morgen??)

Hier de babykamer al een aantal weekjes af. (rond de 25 weken ongeveer). Ik wilde het graag afhebben ivm het moooooooooooooie weer waar ik zo op gehoopt had en omdat onze zoon dan kon wennen aan al dat nieuws. Kamertje is hij al vrij snel aangewend...maaar nu is de kinderwagen HOT...hahaha!

Ook hier sinds 1 week is mijn vervanger begonnen. Ze hebben het ruim ingeschat en dat is wel fijn. We hebben het nl beeeeeeeeeeeeere druk! Heb net ook nog gewerkt thuis. Officieel ga ik met 36 weken met verlof (mits mijn gezondheid het toelaat en de baby het goed vind!!) Dus ik moet nog 8 weken...... Ach zo voor bij he!

Hindi, blij om van je te horen. En dat alles goed is!

Ik ga bankhangen meiden!

TOt snel!

Terug
Bovenaan