zwangere forumjunkies 2!!!

Hey sandra,

GIng even tegelijk....

Ontstekingen in je urine... dus blaasontsteking?? En hoezo was je VK minder blij??

Er is toch niets met je meisje?

hoi mama 30
ja we schrijven tegelijk haha

geen blaasontsteking maar waar het wel zit weet hij niet precies hij denkt mijn voorhoofdsholtes omdat ik ook verkouden ben...maar geen zekerheid dus
en de vk is niet blij omdat mijn temp al 9 dagen boven de 38 is en daar houden ze niet van
gister ging het wel goed met mijn meisje! gelukkig!
alles was oke maar de vk belde vanmorgen meteen hoe het was gegaan en ze maakt zich toch wat zorgen...
dus ze nemen denk ik het zekere voor het onzekere...(hoop ik) verder zeggen ze niks behalve we nemen contact op met het ziekenhuis dus nu even afwachten

liefs sandra

Nou moet zeggen je hebt een super VK! Erg zorgzaam en goed! Fijn dat ze direct even belde hoe het ging. Misschien moet je even voor een ctg of zo naar de gyn. Belt ze je vandaag terug?

Hou je rustig he meid! Denk goed om jezelf!! Je meisje moet nog even binnen blijven hoor!!! Iets te vroeg nog!

Sandra; Jeetje je hebt dus een ontsteking maar ze weten eigenlijk niet precies wat voor één. ik kan me voorstellen dat je verloskundige wat meer zekerheid wil hebben. En voor jou hoop ik dat je je snel wat beter voelt want na 8 dagen ziek zijn wordt je het ook wel een beetje zat lijkt me.

Natascha; Je htb zeker een aardige manager. En ja als vrouw zal ze je wat sneller begrijpen. Je moet ook wel een beetje aan jezelf denken nu hoor! Maar dan ben je lekker met verlof meid! Wat gaat de tijd hard he?

hoi hoi
even een update van mij hihi

goed nieuws ik hoef (nog) niet naar het ziekenhuis!
ze gaan tot maandag wachten of de antibiotica aanslaat...als het maandag nog zo is moet ik naar het zieken huis maar we blijven positief en het is maandag gewoon over!

liefs sandra

quote: san he reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-05-2008 12:49:32'));

hoi hoi
even een update van mij hihi

goed nieuws ik hoef (nog) niet naar het ziekenhuis!
ze gaan tot maandag wachten of de antibiotica aanslaat...als het maandag nog zo is moet ik naar het zieken huis maar we blijven positief en het is maandag gewoon over!

liefs sandra

Hey Sandra,

ZHad al even een paar keer gekeken of je al nieuws had....

Gelukkig zeg!!! Ik duim volop dat de AB aanslaat! Neem je goed je rust deze week!!! Vroeg op bed, laat je even lekker verwennen door je man en zoontje!!!!

Mocht het niet aanslaan moet je dan opgenomen worden? Of is het dan overdracht van zorg??

Nou in iedergeval.... ga er vauit dat de AB aanslaat!!!!

Fijn dat je het even laat weten!

hoi mama30

ik heb geen idee
dat hebben ze niet gezegd ik was zo blijdat ik vandaag niet heen hoefde dat ik helemaal ben vergeten te vragen hoe of wat als het maandag   niet beter ging maar ik blijf positief en die antibiotica zal toch wel helpen?

liefs sandra

Terug
Bovenaan