zwangere forumjunkies 2!!!

hoi lilian

jeetje wat lees ik nu 19 mei echo?
super! wat leuk zo vroeg!
hoop dat jullie een mooi hartje mogen zien!

jij ook al lekker te tuinieren?
ik durf niet zo ben bang voor harde buikjes....wacht nog op een telefoontje van de vk...
ook had ik vandaag 4 afmeldingen van zieke kindjes...
waterpokjes 2 zeker weten en de andere twee hoor ik nog.... rode hond is nl erg gevaarlijk voor mij maar komt bijna niet meer voor...dus zal wel loslopen haha

nou ga toch even genieten van het mooie weertje

xxxxxxxxxxx sandra

hoi meiden

was ik weer

nou de vk heeft teruggebeld
zolang ik geen koorts krijg hoef ik me niet zorgen te maken voor de waterpokjes

en wat de pijnlijke harde buiken betreft mag ik tot na het weekend niet meer te veel doen niet te veel lopen niet tillen enzo als ik dan geen pijnlijke harde buiken meer heb is er niks aan het handje maar als ik nou weer weeenachtige pijn krijg moet ik meteen bellen...we willen niet dat het kindje nu al komt!

nou ik ben wel weer een beetje gerustgesteld......ik ga even lekker op de bank luieren en vooral niks doen
en hopen dat al die ellende uit blijft maar komt wel goed voel me nu wel oke!

Hoi Sandra;

Fijn dat je al weer bent terug gebelt door je vk. Toch wel even eng als iedereen de waterpokjes heeft.

En nu lekker met de voetjes omhoog in de tuin van het zonnetje genieten hoor! We willen allemaal dat je baby nog minimaal 12 weekjes lekker in je buik blijft zitten!

Hoe ga je het eigenlijk doen met je verlof? je bent toch een zelfstandig ondernemer dus ik kan me voorstellen dat je misschien wel wat langer wil doorwerken en eerder weer wil beginnen.

groetjes Joyce

hoi joyce

heerlijk die zon!
ben je al vrij? ook al aan het zonnen?

ja ik krijg een keizersnede dus wil tot de dag van de keizersnee werken en dan 3 weken later de eerste kindjes weer laten komen in elk geval de kindjes die niet naar school hoeven en die ik niet hoef te tillen...
tja ik weet nog steeds niet waneer de kamer een besluit neemt mbt zwangerschapsverlof voor zelfstandige ze zeiden 1 mei maar ja ik zie nog niks .... en voor mij is niet werken geen centjes dus weinig keus als ik nou wel verlof krijg moet ik nog maar zien wat ik krijg dus dat houden we in ons achterhoofd van mooi meegenbomen en anders pech.............

liefs sandra

hallo allemaal,

hier gaat alles goed. heb vandaag lekker gewerkt. Maandag weer en dan pas weer na anderhalve week. Gelukkig wordt het dit weekend ook mooi weer, want maandag op kantoor en dinsdag in het ziekenhuis met mijn zoontje (krijgt weer buisjes en zijn neusamandelen worden verwijderd) en daarna blijft het in ieder geval tm Pinksteren mooi, dus kan ik volop genieten.

Sandra, ik mag wel naar het buitenland hoor! Ik kan alleen beter niet naar de Holy Belt gaan. Dat staat voor het streng christelijke gedeelte in Nederland (Zeeland en de Veluwe) waar men massaal niet ingeent wordt tegen niets niet, ivm het geloof. Daar heerst nu ook de bof en dat kan voor zwangeren die niet ingeent zijn ook gevaarlijk zijn. Omdat daar dus zoveel mensen wonen die niet ingeent zijn, is de kans groter dat daar infectieziekten voorkomen die voor zwangeren gevaarlijk zijn als je niet genoeg afweerstoffen in je bloed hebt (zoals ik). Toen ik 4 jaar geleden zwanger was van mijn dochter heerste er een rodehond epidimie in Zeeland met allerlei nare gevolgen daar voor de zwangeren.... dode kindjes, miskramen en gehandicapte kindjes. Toen bleek ook al dat mijn afweer niet voldoende was, dus heb ik in dec 2005 een nieuwe rodehondprik gehaald, maar ik maak gewoon geen antistoffen aan, dus moet nu zorgen dat ik niemand tegen kom die de rode hond heeft. Want ik hoop natuurlijk op een gezond kindje zonder afwijkingen.

Is iedereen verder uitgetuind??? Ik heb vorig weekend ook al mijn potten gevuld... en ik was daarna ook wel ietwat uitgewoond. Het was gewoon te warm om dat allemaal te doen. Maar het staat wel mooi fleurig. En we kunnen er de komende weken in ieder geval goed van genieten, want de zon blijft lekker...... Heerlijk!

Joyce, ik ben gewoon jaloers, jij mag komende week al voor je 20weken echo, maar ja, bij mij houden ze in het ziekenhuis de 1e echo aan, dus ik moet een weekje na jou. Even geduld dus, de tijd vliegt sowieso om.

Allemaal een prettig zonnig weekend en niet verbranden he!!!

Groetjes Mira (ikke)

Hoi allemaal,

jeetje, we zijn alweer aan de 2e
zwangere forumjunkies begonnen!

Lillian: 19 mei al je eerste echo! Fijn
hoor, dat dit al zo snel gaat gebeuren! Lijkt me wel extra spannend
voor jullie. Maar dit keer is het vast allemaal goed hoor. Jij bent
in januari 2009 gewoon een trotse mama van een knappe zoon/dochter :D

Ikke: Jeetje, ik wist niet dat je in
die omgeving zo op moest passen voor infectieziekten e.d.

Enne, heel veel succes dinsdag met je
zoontje in het ziekenhuis.

San he: Lijkt me wel pittig hoor, tot
zo lang door werken en dan zo kort daarop weer beginnen. Maar wel
logisch. Het wordt toch wel eens tijd dat de regering nu een knoop
doorhakt voor de vrouwelijke zelfstandige ondernemers.

Mama30: Jeetje, al 10 jaar samen! Dat
moet natuurlijk wel gevierd worden :D
Enne, wat betreft dat biefstukje, dat
is ook mijn eerste maaltijd na de bevalling!!
Ik kijk er nu al naar uit, hahaha!

Joyce: de 20 weken echo gaat voor jou
ook opschieten! Woensdag mag je toch? Spannend hoor, maar vooral heel
leuk! Lekker van genieten

Met mij gaat het prima.Ik heb niet zo'n
last meer van mijn bekken, maar het gaat nu in mijn bovenrug zitten.
Dat is echt heel vervelend. Net of ik de hele dag met een zware
rugzak op mijn rug heb gelopen. Echt een naar gevoel, dan heb ik nog
liever bekkenpijn. Naja, het is nu ook wel aftellen op mijn werk. Nog
5 weken en dan heb ik verlof :D Ik ga verder minder op de groep
werken en meer kantoordingen doen, dus dat zal ook wel meer rust
geven. De kleine doet het volgens mij ook heel goed. Hij/zij laat
zich zeer geregeld voelen, dus daar ben ik wel heel blij om. Het ligt
volgens mij ook steeds vaker met z'n hoofdje omlaag, dus als ie dat
nou even volhoudt tot aan de bevalling.... :D

Nou meiden, geniet lekker van het mooie
weer!

Spreek julie snel weer

Groetjes Nathasja

Sandra; Ik moest vandaag gewoon tot 5 uur werken dus ik heb niet in de tuin met de beentje omhoog gelegen jammer genoeg. Verder heb ik de zon maar tot 6 uur in de tuin dus dat is wel jammer. Maar wel pittig zeg zo lang doorwerken maar ik snap het wel hoor. Hopelijk gaat die nieuwe regeling per 1 mei vor je in. Dat zou echt ideaal zijn.

Ikke; Veel succes met je zoontje aanstaande dinsdag. Maar ik wist ook niet dat je in Nederland zo moet oppassen in de christelijke gemeenten. Maar goed dan kunne we er rekening mee houden. Het zoontje van mijn vriendin heeft de 6e ziekte. Dat kan bloedarmoede veroorzaken bij kleine kinderen en baby's in debuik zei ze. Dus die kan ik ook even iet zien nu.

Natascha; Wat lekker zeg dat je nog maar 5 weekje hoeft te werken. Nu gaat de tijd dan toch wel heel erg snel he? Maar wat vervelend dat je nu last van je rug hebt. Hopelijk is het iets tijdelijks en heb je er tijdens de laatste loodjes geen last van. Krijg je wel een massage of zo?

Wij hebben zondag lekker al onze vrienden uitgenodogs om te BQ. Het wordt mooi weer dus we gaan er lekker van genieten. verder hebben we van het weekend geen gekke dingen dus laat die zon maar kmen. kan ik weer lekker even van mijn tuintje genieten.

hoi hoi

ikke jeetje dat wist ik niet van dat geent in zeeland enzo en dat de christen zich niet laten enten is nieuw voor mij ik ben zelf katholiek maar van zuks gelukkig nooit gehoort ons dorp is ook erg gelovig...maar geen weekendje plannen dus daar in de buurt!
we zatren te denken nog een weekendje centerparcs port zelande maar maar niet dus....

Terug
Bovenaan