zwangere forumjunkies 2!!!

natasja
nog 5 weekjes jeetje wat vliegt de tijd! als je eenmaal met verlof bent komt het echt dichtbij he?
en last van je rug .....dat is helemaal minder zeg!
doe maar lekker rustig aan en geniet van het mooie weertje!

joyce
lekker bbq van het weekend wij ook hoor! heb er helemaal zin in!
mijn mannetje is lekker aan het klussen boven zonde van het mooie weer maar ja aan de baby kamer moet echt heel veel gebeuren en ik ben maandag al 27 weken pfffffffffff de tijd vliegt nu wel hoor....

mama30
lekker aan het genieten? of ben je nu bekaf van je gezellige avondje?
lekker genieten vandaag hoor!
van mijn mannetje mag ik niet eens boodschapjes doen dit weekend de vk zegt rustig aan doen! zegt hij dan....de schat....en hij heeft het al zo druk vandaag.....toch stiekum wat huishouden gedaan ...hihi

lilian

lukt het nog een beetje om geheim te houden?
weten je ouders het ook niet?
volgens mij straalt het gewoon van je af!

liefs sandra

Hey allemaal!

Sandra, wat fijn dat je bent teruggebeld door de verloskundige zeg! Doe je het alsjeblieffffff rustig aan? Je meisje moet nog even bij je blijven hooor!

Het lukt me vandaag even niet om op iedereen te reageren, heb wel alles even gelezen. Iedereen is heerlijk aan het genieten van het mooieweer. Ben echt blij dat die zon tochmaar weer naar Nederland is gekomen, hahaha.

Wij hebben een heerlijk dagje gehad gisteren. We zijn niet meer uit eten geweest, maar chinees opgehaald. Mijn schoonouders waren hier en hebben een heerlijk   dagje uit gehad, we hadden geen zin meer om weg te gaan, maar vonden het veel leuker om samen even at te eten.... Iedereen blij, wij blij en ons zoontje helemaal natuurlijk! Hele dag met Opa en Oma op stap. Hijvind het prachtig. Jammer dat we 130 km bij ze vandaan wonen, anders kon je wat vaker op de koffie he.... nou ja wie weet ooit....

NOu meiden, ga er snel vandoor.... Spreek jullie snel!

Hoi alemaal, Wat een prachtig weer is het toch vandaag! Alleen is het nog wel een beetje frisjes. Ik heb vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek aan. Niet omdat het echt moet maar de rest zit in de was haha. Maar zo met deze broek is het wel gelijk wat duidelijker zeg. Super leuk.

Maar we hebben gisteren lekker iedereen uitgenodogd voor een BBQ morgen. Dit wordt al weer het derde jaar op een rij dat we de eerste BBQ houden. Is wel een leuke traditie zo. Dus we gaan straks lekker ven wat boodschapjes doen. Hopelijk verdwijnt die frisse wind straks nog even want ik vind het nog net iest te koud om lekker in de zon te zitten.

hey joyce
leuk he? voor t eerst je zwangerschapsbroek aan ik was nog geen 10 weken en mijn eigen broekenzaten al te strak....maar ja de tweede he? en nu ben ik 27 weken en als ik mijn buikje nu vergelijk met andere zwangere van 27 weken is hij weeer aan de kleine kant haha...
jij mag woensdag naar je 20 weken echo toch?
leuk! geniet ervan en wil je weten wat het wordt?

nou vandaag maar weer eens genieten van het lekkere zonnetje!
al het hele weekend geen pijnlijke harde buiken! dus dat is goed nieuws! ze mag van mij in elk geval nog 10 weekjes blijven zitten...
maar wel vreemd hoor dat niks doen verveel me een beetje..hihi

hou allemaal\

goeiemorgen /middag ik schijf dit om 1 voor 12 hihi..

joyce lekker bbq se   heerlijk is ook mijn favoriet hoor ...
sandra     fijn dat je allang geen harde buiken meer heb gehad!! goed bezig

mijn schat   die laat mij   NU   al niks meer tillen..hihi de was mand mag ik niet eens naar boven doen,...voor de zekerheid !!! wil hij dat doen     ...wat een lieverd he!!

maar ik heb dus echt nog niks gezegt tegen mijn ouders en niemand ...maar mensen beginnen wel " zogenaamd "te zien dat ik zwanger ben......jaajaaa   dan zeggen ze ooh ik zou zweren dat je zw bent?mijn schoonzus en schoonmoeder!! ik nee jo   dan zou ik t toch zeggen!!! ik kan mn mond toch niet houden   hihihihihihi

nou meiden ik ga lekker fietsen met een vriendin.... heerlijk weer !!!genieten !!
xxx lilian

Zo weer eventjes de lijst erbij!!

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Sjors, 26 jaar, uitgeteld 1 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld +/- 3 januarie 2009

Afspraken:

Mama

30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.

Hindi,  
Anja,

Kitty26,  

Nathasja, 21 mei afspraak vk
Denise,  

Gipsyd,
Sandra,  
Joyce, 7 mei, 20 wk echo (20w1). 9 mei 3e afspraak bij de verloskundige (dan 20w3d)
Johanna 29 april, eerste echo!
Johanna 5 mei, intake gesprek verloskundige.
Ikke, 14 mei 20wk echo (20+3 of 21+2). 27 mei 3e afspraak bij verloskundige (22+3 of 23+2)
Jossie:  27 mei 2e afspraak verloskundige en tweede echo (dan 12wkn 2dgn)
lilian:19 mei 1e afspraak gynicologe 1e echo!!!10:15.....
Sjors: 15 mei, 1e echo (dan ben ik 11 weken en 4 dagen zwanger)

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

Hoi meiden!!

Wat een lekker weertje he??

Joyce!!
Wat leuk dat je een zwangerschapsbroek aan kan!! Joepie!! Krijgen we snel een foto van je buikkie te zien?? Veel plezier vanavond met de bbq!!

Lillian!!
Dus je kan het al een beetje zien bij jou?? hihihi!! Moeilijk he?? om zo iets moois geheim te houden voor iedereen!!

Hoe is het met de andere meiden??

Ik had even een vraagje aan jullie!! Ik maak mij een beetje zorgen!! Ik heb sinds gistermiddag steeds een zeurderig/ stekerig gevoel onderin mijn buik!! Ik ben nu steeds bang dat er wat mis is!! Hebben jullie dit ook gehad in het begin van jullie zwangerschap?? Ik ben morgen 10 weken zwanger!! Waarschijnlijk maak ik mij druk om niets, maar het blijft een vervelend gevoel!! (het is ook mijn eerste zwangerschap, ik heb dus ook geen idee hoe ik mij zou moeten voelen)!! Ook wordt mijn misselijkheid minder (heel fijn natuurlijk), maar ik hoop niet dat dat een slecht teken is met dat irritante gevoel in mij buik erbij!!!
Ik hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen!! (alvast bedankt)

Heel veel liefs Sjors

hoi allemaal

he sjors!!! ik denk dat je t verkeerd gelezen hebt hihi   ze kunnen t nog niet zien aan mij hoor!!!hahahahha   ben morgen 5 weken ahhahah maar sandra zei"volgens mij kunnen ze t gewoon aan je zien je straalt   helemaal "!!!!!hihihi
neee ze kunnen t nog niet zien maar ze gokken allemaal wel ...ach ze weten dat we dr mee bezig zijn he ..en om het nou echt te vragen dat durven ze niet..{?} maar een gokje dat wel hahah maar ik ontken alles!!!! nog maar 7 weken dan vertellen we t!! hihi

wat een heerlijke dag he!! perfect!! en morgen ben ik ook weer vrij[altijd mijn vrije dag he]
dus ik ga morgen de ramen zeemen hahahahha lekker weer voor he

xxx lilian  

Terug
Bovenaan