A
Anoniem
Guest
natasja
nog 5 weekjes jeetje wat vliegt de tijd! als je eenmaal met verlof bent komt het echt dichtbij he?
en last van je rug .....dat is helemaal minder zeg!
doe maar lekker rustig aan en geniet van het mooie weertje!
joyce
lekker bbq van het weekend wij ook hoor! heb er helemaal zin in!
mijn mannetje is lekker aan het klussen boven zonde van het mooie weer maar ja aan de baby kamer moet echt heel veel gebeuren en ik ben maandag al 27 weken pfffffffffff de tijd vliegt nu wel hoor....
mama30
lekker aan het genieten? of ben je nu bekaf van je gezellige avondje?
lekker genieten vandaag hoor!
van mijn mannetje mag ik niet eens boodschapjes doen dit weekend de vk zegt rustig aan doen! zegt hij dan....de schat....en hij heeft het al zo druk vandaag.....toch stiekum wat huishouden gedaan ...hihi
lilian
lukt het nog een beetje om geheim te houden?
weten je ouders het ook niet?
volgens mij straalt het gewoon van je af!
liefs sandra
nog 5 weekjes jeetje wat vliegt de tijd! als je eenmaal met verlof bent komt het echt dichtbij he?
en last van je rug .....dat is helemaal minder zeg!
doe maar lekker rustig aan en geniet van het mooie weertje!
joyce
lekker bbq van het weekend wij ook hoor! heb er helemaal zin in!
mijn mannetje is lekker aan het klussen boven zonde van het mooie weer maar ja aan de baby kamer moet echt heel veel gebeuren en ik ben maandag al 27 weken pfffffffffff de tijd vliegt nu wel hoor....
mama30
lekker aan het genieten? of ben je nu bekaf van je gezellige avondje?
lekker genieten vandaag hoor!
van mijn mannetje mag ik niet eens boodschapjes doen dit weekend de vk zegt rustig aan doen! zegt hij dan....de schat....en hij heeft het al zo druk vandaag.....toch stiekum wat huishouden gedaan ...hihi
lilian
lukt het nog een beetje om geheim te houden?
weten je ouders het ook niet?
volgens mij straalt het gewoon van je af!
liefs sandra