zwangere forumjunkies 2!!!

hoi Sjors,

Probeer je geen zorgen te maken hoor. Ik heb dat ook gehad en meestal komt dat door het oprekken van je buikbanden, die kunnen zeker bij een 1e zo'n rotgevoel geven. Ik hoop dat dat het is en niets geks verder!

Ik weet niet meer wie er van bekkenpijn naar rugpijn is gegaan. Hopelijk stijgt het nog iets hoger, want tegen hoofdpijn kan je paracetamol slikken, ha, ha. Nee, even serieus, ik hoop echt dat het minder wordt voor je.

Hebben jullie ook vandaag heerlijk genoten van de zon en de 1e bbq???

Wij wel, we zijn eerst nog even gaan vrijzwemmen met de kids. Mijn kids wilde dat opa en oma en mijn broertje (27) ook meegingen, dus met de halve fam in het zwembad. Het was heel leuk. Mijn zoontje heeft afgelopen week extra zwemles gehad en is weer een bad verder, dus wilde aan ons allemaal laten zien hoe goed hij in het diepe is. En dat lukte dus. Morgen nog 1 lesje en dan mag hij tot 2 weken na de operatie niet meer zwemmen, dus dat wordt afzien voor hem. En zijn zus, want met dit mooie weer van komende week..... 24 graden.......... zou een zwembadje in de tuin geen overbodige luxe zijn, maar ja, nu gaan ze maar met emmertjes en gieters in de weer. Ook leuk.
Lekker een ontzettend eind gefietst en pannekoeken gegeten in het bos en vanavond kwam ik erachter dat ik mijn huissleutels kwijt was. Gelukkig had mijn moeder nog extra dus kan ik dinsdag weer naar de pannekoekenboerderij, want ze zijn gevonden.

Geniet allemaal van het supermooie voorjaarsweer!

Lekker gratis en voor niets. Er hebben volgens mij nog nooit zoveel Nederlanders een week naar de zon geboekt als dit jaar en het is hier net zo warm, ha, ha.

Groetjes Ikke

Hoi Sjors; Ik had ook af en toe pijnlijke steken links en rechts bij de liezen. Maar dat ging snel weer over. Je lichaam moet ook even wennen natuurlijk. Maak je geen zorgen hoor. Nog anderhalve week en je gaat voor je eerste echo he?! Super leuk om je kindje voor het eerst te zien.

Ikke; Wat leuk als kinderen trost zijn he? En als opa en oma ook nog gaan meekijken dan voelt hij zich zeker helemaal trots. Morgen wordt hij geopereert toch? Alvast veel succes gewenst.

Nou het werkweekje is weer aangebroken. Gelukkig hebben we mooi weer dat maakt het toch wel weer een beetje goed. En volgende week maandag zijn we weer vrij ivm Pinkesteren. ook erg fijn. Hopelijk blijft het zoals vandaag. Vrienden van ons vertelde ons dat ze ook in verwachting zijn van hun eerste kindje. Nu ongeveer 6 a 7 weken. Echt super leuk! Het lijkt me echt leuk om ziets te kunnn delen die hetzelfde meemaakt op dat moment.

Vandaag ga ik ook mijn zwanherschapsbroek naar het werk dragen. ik haalde vanochtend mijn broek van de waslijn en ij zit toch wel een beetje strak. Dat komt natuurlijk ook door het wassen maar hij zat ook strak bij mijn kont. Dus dat betekend dat ik ook in de breedte ga groeien jammer genoeg. Nou ik hoop maar dat et er alemaal weer vanaf gaat zodra de baby is geboren. En anders zal ik wat mere moeten gaan sporten en veel wandelen.

hoi sjors

ik zou me ook niet al te druk maken maar als je dat wel doet zou ik gewoon de vk bellen hoor wie weet kan ze je al telefonies geruststellen...
ja wat een miep ben ik he?
geef ik het advies om te bellen terwijl ik het zelf ook niet durf......

ikke morgen wordt je kindje geopereerd...sterkte ....
maar wat een leuk verhaal over de zwemles ! en wat zijn ze dan trots he? en jij natuurlijk ook!

joyce

leuk met een vriendin zwanger! ik ben zwanger met mijn schoonzusje zij is 6 dagen verder als ik dus de kans is groot dat we samen in het ziekenhuis liggen strakjes...super!
het wordt idd weer mooi weer....heerlijk!
ben gister toch verbrand in het zonnetje....ik had me wel goed ingesmeerd!
heb je nou je echo deze week?

liefs sandra

whaha jullie kunnen mij aan het lijstje toevoegen....uitgerekend op 5 december!! leuk sinterklaascadeautje

Jennifer

hoi jennifer
welkom hier....
wordt een dure 5 december voor jullie haha

liefssandra

whaha ja inderdaad......ach het kan nog eerder of later komen...maar tis zeker een dure decembermaand......

jennifer

Hoi Jennifer; Wat leuk zeg een Sinterklaaskadootje! Maar het kan natuurlijk altijd eerder of later komen. In de meeste gavallen is dat natuurlijk ook wel zo. heb je je eerste echo al gehad?

hoi allemaal

nou ik lees dat we allemaal genieten van t weer!!! lekker he hahahahaha....... ik voel me echt heerlijk als t z'n weer is!!!

jennifer welkom bij de forumjunkies!! en wanneer heb jij je eerste echo??? of controle   en is t je eerste kindje ..en hoe oude ben je hahahha wat een vragen he...

sjors   niet drukmaken dus   ...is normaal en voel jij iets wat je denkt dat t niet ok is   BELLEN!! gewoon bellen daar zijn ze voor hoor......

nou ik voel me nog steeds goed ben 5 weken hahahah vandaag en t gaat lekker   ..
xxx lilian

Terug
Bovenaan