zwangere forumjunkies 2!!!

hoi meiden

he heeft er iemand van jullie geen HELE GOEIE TIP tegen t misselijk zijn???
ik word langzaam gek   denk ik........ik ben al een week thuis , ben de hele dag door misselijk   en ik kan de ijskast niet open doen of ik  krijg alweer braakneigingen....ik
moet al als ik aan iets vies denk [belachelijk maar waar] en ik vind ook alles vies ...zo heb ik vanmorgen de keuken ONTSMET>> met handschoenen aan ..ja belachelijk want die is niet vies maar ik vind op t moment alles vies..ik ben een hel voor mezelf maar ook echt voor rene...ook al is ie echt lief voor me....ik word het beu ..!!! nou heb ik dus al zetpillen gehad maar om nou te zeggen dat het super helpt..???
help help help
ik ben vandaag dus 9 + 1   dus t kan nog wel ff duren...
oooh en aub geen tips voor die carvancevitan{?} MET VEEL   ijzer   want die vind ik zooooooooooo vies ...hahahaha ja sorry ik ben lastig .....

ooo en ik eet ook steeds kleine beetjes ...jaaa da goed want anders heb ik er 5 uur last van!!!! bhaaaaaa!!!!

ok ik weet dat t voor een goed doel is , en de vorige x had ik dit niet [met de miskraam] zo....bij storm* en daan* was het ook zo   dus op zich wel een goed teken maar toch ..t voelt niet zo lekker he!!!

xxx van een zeurderige lilian die gek word van zichzelf .....

hallo allemaal,

lekker weekend gehad??? Gelukkig was het behoorlijk droog, maar de zon had wel wat vaker mogen schijnen... toch????

Ah fijn, Joyce zit lekker in haar nieuwe bikini op Rhodos. Ben jaloers hoor, want de vooruitzichten zijn hier niet echt super. Maar misschien dat ze wat zon mee kan nemen als ze terug komt, zou fijn zijn.

Sandra, waarom ga je naar het ziekenhuis? Heb je medische redenen dat je niet bij de verloskundige mag blijven?

Lilian, wat ontzettend balen van je misselijkheid zeg. Ik had dezelfde pillen, maar gewoon om door te slikken en bij mij hielp het wel. Hopelijk gaat het bij jou in ieder geval niet nog langer dan 3 weken duren en ben je er na de 12weken echt vanaf. Verschrikkelijk als je de hele dag zo beroerd bent. Succes ermee!

Gipsy, jij bent vast bevallen. Je hebt al een tijd niets meer van je laten horen... we zijn allemaal erg nieuwsgierig.... Dus bijt door je blauwe kont van de hechtingen heen... ik hoop dat het mee viel... en tik even wat op de forumjunkies.....

Nathasja, wat lekker he, je verlof. Het gaat zo snel. Geniet maar lekker hoor, zeker als je zo weinig hulp krijgt, kan je maar beter zo goed mogelijk uitgerust zijn.

Voor de rest die ik vergeten ben, hopelijk is jullie weekend ook allemaal goed verlopen en gaat het allemaal voorspoedig met de zwangerschappen.

Ik kreeg gisteren ook post over mijn kraamperiode, dat het ook waarschijnlijk minder wordt en misschien dat ik er nog huishoudelijke hulp bij krijg, als ik dat wil. Ik zal tegen die tijd wel een keer gebeld worden en dan zien we wel. Anders komt mijn moeder ons wel uit de brand helpen en mijn man is ook niet te beroerd om de stofzuiger en de dweil te pakken gelukkig.

Vandaag was een rommelig dagje. We wilden gaan zwemmen, want mijn zoontje mag misschien over 3 weken afzwemmen, maar hij moet wel goed borstcrawlen (tja, ook dat moeten ze al doen voor A). Dus wij zouden gaan oefenen. Belt mijn broer dat er een huis vlakbij ons te koop staat. Zo'n zelfde als wij, maar dan met garage en uitbouw.... Een iets kortere, maar wel bredere tuin, aan het water. Tja, mijn man een ommetje gemaakt en gehoord wat de prijs was. Mocht meteen binnen kijken, dus mij opgepikt en samen een rondje huis gemaakt. De hele dag lopen malen wat de mogelijkheden zouden kunnnen zijn. Eventueel op de garage nog een extra kamer maken, als dat zou mogen en een doorgang van het huis naar de garage, ipv buitenom... Dus we gingen wel zwemmen, maar wat later. Na het zwemmen maar naar Schiphol vliegtuigen kijken.... tja, ik was er al 6 weken niet geweest en wilde ook mijn postvak wel een keer legen. En dan meteen maar met de kids naar Mc Donalds. Altijd leuk.

Vanavond nog even bij de verkopers langsgeweest en morgen hebben zij nog een laatste gesprek met hun makelaar. Dan belt de makelaar ons, aangezien wij de eerste serieuze kandidaten zijn. Zo spannend... We weten inmiddels dat een opbouw mag, want andere geinterresseerden hadden dat al bij de gemeente geinformeerd, dus waarschijnlijk gaan we verhuizen in dezelfde straat. Met de bolderkar, ha,ha.
De mensen gaan er volgend voorjaar pas uit, dus hopen we nog wat van de prijs af te krijgen, omdat wij er niet perse snel in hoeven te gaan. Hoeven zij ook niets te huren. Ze dachten dat we er misschien al voor de bevalling in wilden (dachten dat ik pas aan het eind van het jaar moest bevallen (maar ik ben echt al 23 weken zwanger van een groot kind, maar ja, mijn buik he.... is niet echt groot), maar ik moet daar echt niet aan denken. Boven hebben ze nu 2 slaapkamers en daar willen we er 3 van maken en de zolder moet nog afgetimmerd worden als slaapkamer met een dakkapel die er nog niet staat. En dan nog de opbouw op de garage, zodat we eigenlijk 4 slaapkamers hebben op de 1e verdieping, maar 1 als doorgang gebruiken naar de opbouw, als strijk/opslagruimte. Volgend voorjaar is dat prima, niet al binnen nu en eind september. Allemaal gestress voordat de baby komt, ofdat het wel op tijd klaar is.........

Ah fijn, ik vind het allemaal erg leuk en spannend. En moest dit gewoon even kwijt. Misschien wordt het wel niets, maar we hebben er wel een heel goed gevoel over, dus het zou zo geweldig zijn als dit het wel gaat worden. Nu maar hopen dat we over de prijs het eens worden.....

Verder gaat alles goed. Ben niet meer zo moe. Mijn Toppersconcert is uitgewerkt en heb heerlijk 2 dagen uit mogen slapen. Hopelijk keert het mooie weer komende week weer terug en kunnen we weer lekker in de tuin/buitenzwembad van de zon genieten.

Groetjes en tot de volgende keer allemaal!

hoi lieve meiden!

lilian lieve schat je kan niks meer doen als wat je nu al doet....en ipv rovicee zou je floradix kunnen nemen maar dat is nog veeeeeeeeeeel smeriger....maar dat heeft mij goed geholpen...
het beste kan je gewoon op tijd je rust nemen en misschien dat je gewone pilletjes emmersafan kan krijgen diehielpen bij mij beter dan de zetpilletjes maar dan krijg je weer braaknijgingen als je die moet slikken bij mij heeft het tot 16 of 17 weken geduurt en dat moe zijn ben ik nu nog....en ben al 31 weken!

hoi   ikke
wat spannend zeg! ik hoop voor jullie dat jullie eruitkomen en dat je een leuk vooruitzicht hebt voor volgend jaar!

en nog 3 weekjes mag je zoontje afzwemmen maar borstcrawl met a????jeetje zeg dat wordt ook alsmaar strenger...

en ja ik heb medische indicatie ik was bij de vorige bevalling bijna mijn zoontje kwijt hij zat vast en was tot zijn neusje geboren en paste toen niet verder en het was te laat voor een keizersnee hij moest toen binnen   5 minuten worden geboren ivm zuurstofgebrek ... dat was echt een hell!!! ik zal er verder niet op in gaan anders durft niemand meer te bevallen
maar ik ga straks naar de gyn en krijg een keizersnee met 39 weken ze willen geen risico meer nemen ...
ik moet wel zeggen ik wordt steeds bangernaarmate het dichterbij komt ik heb er echt nachtmerries van...

maargoed wij hebben ook een lekker weekend gehad zaterdag was ik jarig en zondag waren we 4 jaar getrouwd en vandaag is mijn mannnetje jarig..zaterdag zijn we lekker naar de dierentuin geweest en gister hebben we de visite gehad wel reuze gezzellie!

nou lieve meiden we gaan genieten van het weertje van vandaag!
liefs sandra

Ik ben er ook nog steeds hoor meiden, ik lees ook braaf mee maar van reageren komt het steeds maar niet en dan is er zo weer een week voorbij.

Ikke, bij mij hielpen die zoute salmiakballen van Napoleon erg goed tegen de duizeligheid.
Spannend he die onderhandelingen met de makelaar.

Joyce, jij bent nu lekker op vakantie als het goed is, geniet ervan!!

Lilian, balen dat je zo misselijk bent meid. Geen tips behalve naar de ha gaan en kijken wat er mogelijk is.

Gipsy, ook ik ben er benieuwd hoe je bevalling is gegaan en hoe je kindje heet en of alles goed met jullie gaat. Maar vooral hoop ik dat je gewoon een hele fijne kraamtijd hebt.

Sandra, ook ik heb een soortgelijke bevalling gehad en eindigde in een spoedkeizersnede, maar helaas vind mijn gyn dat dit geen reden is waarom een tweede bevalling niet natuurlijk zou kunnen gaan.
Morgen heb ik een afspraak bij een andere gyn en hoop ik dat ik mijn angst voor het doodpersen van mijn kindje bespreekbaar kan maken.
En nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Morgen ben ik 36 weken. Jemig dan begin ik toch echt hoogzwanger te zijn.
Ik begin me ook langzaam aan een aangespoelde walvis te voelen hoor, het parmantige is er ondertussen wel van af haha
Ik heb zwangerschapsverlof maar heb nog niet echt uit kunnen rusten omdat er zoveel moet gebeuren.
Dus mijn tip van de dag voor jullie is om zoveel mogelijk af te hebben voordat je met verlof gaat want dan kun je met je verlof gewoon lekker gaan genieten.

hoi meiden
niesje wat vreemd van je gyn ik heb verschillende gyns en ik mag niet eens gewoon bevallen! het is te riskant voor de baby en mij....en ik ben echt doodsbang voor een keizersnee ...ik wil het liefst horen van meid we proberen het wel op de gewone manier maar nee hoor echt niet zelfs niet als het nu al zou komen en dus nog klein is....als nu mijn vliezen breken gaan ze het kindje gewoon halen....
maar ja niet aan denken....

jij alweer 36 weken! wat gaat t snel ja iedereen ziet alleen nog maar je buikje nu he??? dat is bij mij zo ze zien eerst mijn buik en of ze mij zien? geen idee haha
dus al lekker aan het genieten van je verlof? heerlijk!
gister is de baby kamer ingericht en deze week komen de muurschilderingen als dat klaar is zal ik wat fotos op hyves zetten....

nou ga weer even wat doen xxxxxxxxxxx sandra

Hallo lieve meiden,

Hier ff kort, want ik heb geen puf.

Onze jongen is geboren op 27 mei 2008. Het is een snelle bevalling geweest. Wat een pijn zo'n weeenstorm, maar je krijgt er wat voor terug. (Anja...jij ook gefeliciteerd met je meisje en je had gelijk. Toen je me zei de vk en man te bellen...was ik al ff bezig!! Thanks!)

Hij heet Fedde, 51 cm en 7 pond. Helaas moest ons mannetje na 3 dagen al naar het ziekenhuis. Hij houdt zijn voeding niet binnen. Zo zielig...en we missen hem zo....wou dat hij 24/7 bij me was, maar helaas. Weet dat het goed komt, maar ik mis een stukje van mij.

Hij ligt ter observatie en moet sowieso deze week nog blijven. Vanavond om 18.34 is hij 1 week oud. Mijn lieve mooie mannetje...ik kan hem wel opeten zo lekker...

Doordat ik dus geen kraamweek heb en me van ziekenhuis  naar thuis en heen en weer pendel, ben ik kapot en doet mijn hele lijf zeer. Maar voor je kind ga je door je eigen pijn heen. Dat voel ik savonds pas als ik ga slapen. Probeer zoveel mogelijk te rusten. Ga dus nu ook weer naar bed en probeer zo snel mogelijk weer wat van me te laten horen.

Dikke kus voor jullie

hoi lieve gipsyd
van harte gefeliciteerd met je prachtige jongetje !
maar wat een domper dat hij zo klein al in het ziekenhuis moet blijven en dat jij hierdoor nog helemaal niet hebt kun nen genieten van je kraamweek!
dit zou juist een heerlijke week moeten zijn...
maar strakjes als hij weer lekker thuis in je armen ligt moet je het er maar dubbel van nemen...
En wat een prachtige naam trouwens!
ik hoop voor jullie dat hij snel weer naar huis mag en dat je ons uitgebreid kan vertellen over je babytje...
liefs sandra

Hee Gipsy.

Gefeliciteerd met je kleine kereltje.
Wat zul je trots om hem zijn.
Jammer dat hij naar het ziekenhuis moest, amar het is ovor een goed doel.
Probeer er zoveel mogelijk van te genieten, en nog een week en jullie zijn allemaal weer bijelkaar.
....mooie naam trouwens. Heb ik ook al eens genoemd hier, maar mijn partner vind het wat minder... helaas.

Dames ben vandaag 13 weken en 1 dag zwanger en ik heb een foto op hyves gezet van mijn kleine beginnend opbollend buikje.
Hebben jullie je brilletjes al op??? Goed kijken hoor.
Hahahaha maar ik ben er trots op.

Liefs jo

Terug
Bovenaan