zwangere forumjunkies 2!!!

Gipsyd... Wat fijn om even van je te horen!

Gefeliciteerd met jullie kleine man! Ben blij dat alles goed is gegaan, maar door deze domper komen jullie ook heen hoor! Alle beste natuurlijk voor Fedde. Als hij strakies thuis is, kruip je gewoon alsnog een week je bed in en laat je verwennen....! Gewoon doen!!!!! (beloofd?!)

Denk goed om je zelf en blijf vooral wel genieten! We horen wel weer van je.

Groetjes, anneloes

hoi allemaal

gipsyd GEFELICITEERD!!! met jullie mooie zoon FEDDE!! niet leuk dat ie in t zkhs ligt weten ze al waarom hij geen eten binnen houd? ik hoop dat ie snel naar huis mag!!
en probeer je een beetje rustig aan te doen meid!! anders krijg je straks nog een klap na misschien...das niet funny he!!!

nou vandaagmijn 2e echo gehad!!ALLES GOED precies op schema , armpjes , beentjes, bijna 3 cm en vandaag 9 w en 3 dgn!!
ik mag over 3 weken nog een x en dan gaan we t zeggen!!!hahahhaha
maar de gyn zei dat als je met meer als negen weken de aanleg goed is en alles op zn plek zit en er goed uitziet!!!!dat je dan er meestal{!} van kan uitgaan dat het goed zal gaan.....[hoop t ]

dus ik heb weer een goeie bevestiging ..fijn, ben nog steeds fucking misselijk maar heb net 2 cheese burgers op!!! hahhahahah hoop dat t binnen blijft want anders is dat echt goor denk ik hahahhaahha....
morgen ga ik met mijn mama en zus naar ciske de rat in eindhoven en van te voren uit eten{!!!} mmm dat eten vind ik minder , hoop dat dat helemaal goed gaat met mijn heerlijke gevoel bij warm eten!![heb al 3 weken geen warm eten op]bbeeehhhhhhhh. maar we zullen zien!!hihi

ik vroeg nog om ipv zetpillen gewone pilletjes maar ze [gyn ] zei dat bij de zetpillen echt niks mis kan gaan..!!geen bijwerkingen op ongeboren kinderen.... maar dat er geen pilletjes van zijn , tenminste waarvan
zij was overtuigd dat t echt!! geen kwaad kon!!

dus doe maar de zetpillen hihi..kon echt geen kwaad zei ze.... nou ik neem aan dat ze er verstand van heeft.....

nou ik ga lekker naar bed....xxx lilian
allemaal fijne avond

joh  
echt wel buikie !! hahahhaha...mooi ...
zo doorgaan he..x lilian

Gipsy:

Van harte gefeliciteerd met julie zoon Fedde!!!

Ik hoop voor je dat je mannetje snel naar huis mag.

En dan uitgestelde kraamzorg aanvragen he, want daar heb je dan nog wel recht op 3 dagen van 3 uur. Als hij thuis komt.Ik zou wel informeren als ik jou was.
ik werk zelf in de kraamzorg en bij ons hebben mensen daar recht op maar heel veel   mensen weten dat niet.

Ik heb net deze week kraamzorg aangevraagd bij mijn eigen werkgever, wel apart hoor als je je eigen rk opbelt en je nu zelf client bent. Maar het is geregeld. ik mag ook nog kiezen welke collega bij mij mag komen kramen.

Groetjes José

LILIAN!!! WAUW goed nieuws meid! Wat fijn dat de gyn ook zo tevreden was!!!! Nog drie weken doorbijten en dan kun jullie het van de daken schreeuwen!!!

Ben erg blij voor jullie!!!

XXX

Jossie! haha, gek he om het zelf aan te vragen bij je werkgever...heb je wel de luxe ( denk ik) om een hele fijne kraamverzorgster uit te zoeken!! (en heerlijk verwend te worden!!))

Moet naar de tandarts vandaag.... en onze zoon gaat voor het eerst mee..ben benieuwd....wat hij ervan vind...en of hij zijn mond open wil doen, ahhaha!

Fijne dag allemaal!!

oh lillian wat geweldig!
en nu extra moeilijk om niks te zeggen !!!!!
wat zal je gelukkig zijn!
en veel plezier bij ciske de rat ik vind het knap van je dat je er heen gaat moe en misselijk en al
ik had gewoon emersefan maar dan in slik pilletjes ...werkte echt super...

jose ik zal zo even je buikje gaan bekijken hihi
en dat van die uitsgestelde kraamzorg is wel een goede tip!

anneloes veel plezier bij de tandarts ben benieuwd met yoran!

vandaag weer een dagje vrij ook wel eens lekker ik zit nu al midden in de vakanties financieel niet zo handig voor mij maar de rust is wel fijn...

liefs sandra

Gipsyd, gefeliciteerd met jullie zoon Fedde. Sorry dat hij na drie alweer terug moest naar het ziekenhuis. Hoe is hij nu? Alles goed en wil hij nu wel gewoon eten en het binnen houden?

Lilian, wat goed nieuws zeg!! Ik ben blij dat alles goed gaat zover.

En ja, met Gido gaat ook alles goed. Hij is deze maand alweer 2 maanden (Leah is vandaag precies 15 maand, kun je het geloven hoe snel het allemaal gaat?)... En Anna gaat in september naar school!!!!  Nouja, kleine en snelle update van mij. Ik heb niet zoveel tijd....

Groetjes Elle

Gipsy: meid, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wel vervelend zeg, dat hij naar het ziekenhuis moest. Hopelijk is hij snel weer thuis!

Lillian: Fijn dat alles goed was bij de echo! :D

Meiden, ik heb het erg druk dus kan niet uitgebreid reageren.

Spreek jullie snel weer

Groetjes Nathasja

Terug
Bovenaan