zwangere forumjunkies 2!!!

Even updaten.....

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Annelies1985, 22 jaar, uitgeteld 11 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, uitgeteld 4 augustus 2008 wordt gehaald laatste week juli

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 5 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009

Afspraken:

Mama

30:  11 juni controle VK

Hindi,  
Anja,

Kitty26,  woensdag 28 mei VK

Nathasja,
Denise,   26 mei overname door gyn

Gipsyd,
Sandra,  
Joyce, 3 juni, afspraak vk. (dan 24w)  
Johanna  
Johanna  
Ikke,  27 mei 3e afspraak bij verloskundige (22+3 of 23+2)
Jossie:  27 mei 2e afspraak verloskundige en tweede echo (dan 12wkn 2dgn)
lilian: 2 juni , 2e afspraak gyn.9w+2dgn 10:20..
Jennifer33,
Vera,  
Annelies1985: 6 juni vk met 35 weken...

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

Hindi; Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Dus je bent nu druk bezig met de babykamer. Super leukhe om mee bezig te zijn.

Sandra; Leuk dat je de dagen met kindjes lekker vol pland. dat gaat de dag lekker snelen voor de kindjes is het super leuk natuurlijk. En op woensdag vrij zou natuurlijk ideaal zijn. Dan heb je evenv een break midden in de week. Vooral nu je toch al naar het einde toe gaat. Nog 10 weekjes toch=

mama30+ Wat fjn dat je kindje met z ´n koppie naar benedenligt. Dat betekend toch dat d °je waaschijnlijk normaal kan gaan bevallen. En alles helemaal volgens het boekje. Super. geniet er maar lekker van.

lilian+ Zaterdag al weer 9 weken. Moest je nu aanstaande maandag naar de vk? Ik wens je alvast veel plezier vor het geval ik het vergeet. Nog een paar weekjes en dan kan je weer genieten van al het eten. Nog even volhouden hoor. En echt straf is het niet als je wel witbrood met aardbeien kan eten. Heerlijk.

hey joyce

nee joh nog max 8,5 week schiet op he?
mijn meisje wordt gehaald dus laten ze je doorlopen tot week 39 en niet langer...aan de ene kant wel een gerusstelling maar ik krijg het er ook weer spaansbenauwd van...

en kon je vanmorgen een beetje je bedje uitkomen? ach nog 2 daagjes werken toch?

en gipsy??? je zal je kleine ukkepuk wel in je handjes hebben nu want we hebben al 2 daagjes niks van je gehoord....

anja lekker in je kraambedje heerlijk!

liefs sandra

oh... anneloes vergeet ik je bijna hihi

heerlijk koppie beneden! dus misschien toch gewoon lekker thuis?!
wat zal je dat fijn vinden!
ik ben stiekum wel een beetje jaloers hoor haha
waneer mag je terug naar je vk?
ik mag nog maar 1 keer en moet daarna naar het ziekenhuis...baal er wel een beetje van ik blijf liever tot het eind bij de vk

liefs sandra

Hoi Sandra; Het opstaan wordt er niet beter op hoor! Pff maar inderdaad hoef ik gelukkig nog maar 2 dagen en dan heb ik lekker een weekje vakantie. Maar je hoeft nog maar 8,5 week!!!! Super spannend. Ik kan me voorstellen dat je het een beetje eng gaat vinden. Het is toch iets anders als ze de kleine gaan halen. Je hebt de datum nog niet gepland toch?

IUk ga denk ik vanavond even de stad in op zoek naar een bikini. Ik vind het wel moeilijk nu omdat tegenwoordig alle broekjes zo laag zitten en dat is met een wat dikkerebuik echt niet mooi. En de rest is helemaal niet zo charmant. Dat lijken wel tenten. hihi.

Gipsyd; Je zal nu inderdaad ke kleine meisje wel in je armen hebben. Geniet er lekker van en k hoop dat je snel even laat horen oe het gegaan is.

quote: Joyce_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2008 07:58:40'));

Mama-Elle: Maar hoe gaat het verder met je zoontje? Merk je dat hij ergens last van heeft of gaat het verder wel goed? En wat zou het beste tijdstip voor een babay zijn voor een operatie? Het zou het mooiste zijn als hij dat lekker zou halen tot die tijd.

Ik was wat aan het terug lezen en toen zag ik dit. Zo sorry Joyce, ik had het helemaal niet gezien, maar wilde er wel even op reageren:
Het gaat goed met Gido (klein koosnaampje, zo noemen zijn zusjes hem, hoewel het bij Leah uit komt as Gion). Hij heeft zover nergens last van, maar we hebben wel informatie meegekregen dat als hij bepaalde symptomen kreeg, we de dokter meteen moeten bellen. Het beste voor hem is als hij tussen de 8-12 maanden word geopereerd. Dan was hij het sterkst en minder kans op complicaties na de operatie. Natuurlijk kan het voor die tijd ook misgaan en moet hij eerder. Maar we hopen tussen die streefgebied te zitten. Dus nog minimaal 7 maanden geduld!!

Anja!!!!!! Gefeliciteerd met je dochter!!!!!!!! Ze heeft echt een prachtige naam en ik ben allang blij dat ik nu niet meer de enige forum junkie officiele mama ben, haha!!! Geniet lekker van haar met je hubby en houd ons natuurlijk op de hoogte hè??

En Gipsyd??? Hoe is het met jou?? Is de kleine er al?? Ik denk het wel. Geniet er anders lekker van en kom snel terug, want we zijn benieuwd!!!

Voor alle andere dames: hoe is het nu met jullie?? Ik heb geen tweede venster open, dus ik kan even niet reageren op iedereen en anders gaat deze tekst verloren en moet ik alles opnieuw schrijven. Maar volgens mij gaat alles wel goed. Nog een paar maanden volhouden en jullie hebben jullie kleine wonder ook allemaal in de hand!!!!

hoiiiiiii

nou ik had niks moeten zeggn over mijn lekkere witte broodje met aardbeien!! want 1,5 uur later lag alles in een emmer!!!!!!!!!!!!ik was ZIEK!!!!
vandaag de hele dag in bed gelegen en voel me iets beter...
ik moet van mezelf drinken maar t liefst doe ik t niet..maarja dan kan ik naar t zkhs   en daar heb ik geen zin in he!!! hahah dus verplicht ieder uur een glas ijsthee zonder prik [t enige dat ik kan drinken hahahahha]
weet je waar ik net super zin in had [ en nu dus eet!!!] zoute stokjes !!! lekker hoop dat ze binnen blijven..en ja ik heb ook al weer 2 br aardbeien op ..dus we gaan er weer voor hahahhaahha...op goed geluk!!!

ikdenk echt wel dat gypsi is bevallen want ze is al 2 dagen niet geweest!! die ligt met dr kindje in dr armen dat moet wel toch??

mama30 ja ik heb dinsdag weer een echo om 10:20     dusss maar ik denk dat alles wel goed is ivm mijn heerlijke misselijkheid hahahhaha
nou en dan nog een echo met11w en 6 dgn   en dan kan ik t eindelijk vertellen!!!!! oooh wat zou dat gaaf zijn om mijn ouders blij te maken he !!hihi nog ff geduld...
mama30 fijn dat hij/zij[jullie wten t dus niet????] is omgedraaid!!! kan je toch thuisbevallen zoals je wilt!!!fijn

ik zou niet thuis willen bevallen maar zo hebben we allemaal onze voorkeuren he...onze voorgeschiedenis is iets anders ..ik wil zekerheid[heb je nooit maar toch]ik wil dat als er iets is dat alles bij de hand is bij ons , maar ik kan me wel voorstellen dat als hij/zij er eenmaal is en je ligt lekker in je eigen bed dat dat relax is....
maar ik ben vorige x zo goed behandeld in het zkhs dat ik me nergens druk om maak!!!
laten we eerst maar eens zo ver zien te komen he.........
nou allemaal xxx lilian

sorry geen 2e raam open....volgende x beloof ik...!!

Hoi meiden,

wat is er weer veel geschreven!!! Ik ga
proberen op iedereen te reageren.

Anja: Van harte gefeliciteerd
met je dochter! Je hebt haar een mooie naam gegeven zeg!
Geniet lekker van je kleine meid :D

Gipsy:
Volgens mij houdt je nu vast en zeker je kleine beebje in je armen!
We hebben nu al 2 dagen niets van je gehoord. Ik ben erg benieuwd
naar je verhaal!

Hindi:lukt
het met het kamertje? Het is leuk he, om dat klaar te maken. Die van
ons is nu helemaal klaar. Hij is echt mooi geworden.

Joh79 en Jossie: fijn
dat de echo goed was! Nu kan je nog meer gaan genieten!

Lillian: lekker
dat je even lekker een paar daagjes kon uitusten. Ga je morgen weer
werken?

Wel lastig dat je
zo misselijk bent, maar het is inderdaad wel een goed teken! :D

Mama30:
fijn zeg, dat de kleine gedraaid is! Hij/zij weet in elk geval hoe
het wel moet! :D
Hopelijk blijft de
kleine zo liggen. Het lijkt me toch ook wel lekker dat je gewoon
thuis kan bevallen. Ik ben dat in elk geval ook van plan.

San he:
Het gaat nu lekker opschieten he? Ben je ook al zo aan het aftellen?
Ik wel hoor!

Ik kan niet
wachten tot ik ons beebje in mijn armen kan houden!

Joyce:
lekker, bijna vakantie! Hopelijk helpt de rust tegen je rugpijn. Want
rugpijn is echt heel lastig! (ik kan het weten.....)

mama-elle:
Wat een spannende tijd nog met de kleine zeg! Hopelijk hoeft hij niet
eerder geopereerd worden. Hoe is het verder met je?

Met mij en de
kleine gaat alles prima. Ik heb vandaag de laatste dingen afgerond op
mijn werk dus ben nu echt vrij! :D De babykamer is ook helemaal
klaar. Ik wacht alleen nog op de waskussenhoes van Bébé-jou,
type: butterfly. Ik heb namelijk alles van dit merk, en het ziet er
echt heel schattig uit!

Woensdag is er
iemand geweest van het kraambureau. Ik heb alles op orde, ook volgens
haar, dus dat scheelt weer :D. Verder gaf ze aan dat ik inprincipe
geindiceerd ben voor 49 uur kraamhulp, maar dat de kans groot is dat
ik er maar 24 uur krijg i.v.m. verwachte drukte deze periode. Ach, we
zien het wel. Manlief neemt ook nog vakantie in de tijd dus ik ben