zwangere forumjunkies 2!!!

Sandra; Gezellig dat je schoonouders een weekje langs komen. Maar wel balen inderdaad dat je dan je huisje ook helemaal aan kant moet maken. Nou maar hopen dat het niet al te snel vies wordt. Heb je volgende week wel de kindjes allemaal weer in huis? En is het eigenlijk gelukt om een dagje minder kindjes in huis te nemen? De foto's van de babykamer houden we nog even tegoed. Ik ben heel nieuwsgierig.

Annelies; Inderdaad super fijn dat je baby goed ligt. Wat een geruststeling dan he?! Nu de bevalling nog. Iets heel anders dan je eerste natuurlijk. Lijkt me ook wel spannend. Wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen?

hi girrlllsss

nou hier ik dan weer heel even...hihi voel me nog steeds t zelfde!! met heel soms een goed moment [toch wel fijn ], ik kan me niet voorstellen dat ik me straks weer helemaal Normaal!! voel hahahhah en gewoon kan eten ..maar ja dat is echt zo ..ik weet nog bij Storm* en Daan* voelde t ook zo en t ging ecdht over !!
maar laat t maar alvast zover zijn zeg!! oooh daar verlang ik na   ...maarja alles voor t goede doel he..dit is echt wat ik wil maar ja kleinigheidje erbij ..hihi
komt goed nog een week of 2? en dan zal t vast beter zijn .....? ben nu 10+2 !!
nou de musical was leuk, niet spectaculair vond ik ik heb leukere gezien hoor!! maar kan aan mij hebben gelegen misschien !! maar ik ga binnenkort ook naar dirty dancing en die lijkt me veeeel leuker!! maar t was wel heel gezelli ..
we hebben t mijn ouders toch alvast verteld en mijn zus ook...want ik was echt !!! niet lekker toen we gingen...ze vonden t heel leuk maar ze dachten t al..........
Ja zulke reacties ga ik alleen maar krijgen denk ik , vind ik iets minder leuk maar ja   ...mensen weten allang dat we er mee bezig zijn en ja dus denken   als ik   ziek ben al best lang en je ziet t ook aan me ...ik zie er niet uit hahahhahah dus ik denk dat veel mensen een vermoeden hebben maarja....zolang wij niks zeggen.....
hahahhaha

nou meiden ik ga weer lekker niks doen..vandaag vrije dag en ok kan me wel gaan aankleden [hihi].........vanavond voetballen!!! spannend NEDERLAND_ITALIE......oooh ik hoop zo dat we winnen ..zou een super begin zijn..winnen van de wereld kampioen he!!normaal gaan wij altijd!! in onze stamkroeg kijken maarja ..nu blijven we maar thuis....mijn vriendinnen hebben me echt wel door denk ik!!!hihi
veel plezier vanavond xxxxlilian

hey meiden

wat een weertje he?
mijn schoonouders uit frankrijk zijn over....zij wonen vlak bij spanje maar het is daar nu 20 graden met veel wind! dus hoe bestaat het! het is hioer gewoon veel beter weer!

lilian leuk dat je het eindelijk heb kunnen vertellen alleen ja wel een beetje een dompertje dat ze dan zeggen ...dacht ik al....maar dat mag de pret niet drukken hoor meis!
en knap van je dat je nog weggaat nu je je zo beroert voelt!

joyce
weer een beetje bij gekomen van je reis?
ja het kamertje is echt helemaal te gek geworden! ben zooooooooooooo blij!
ik kan niet wachten tot mijn man even de fotos op de computer zet!

verders alle meiden hoe is het met de rest?

ik heb het super druk vandaag met 7 kindjes en mijn schoonouders haha ze zijn   al ruim 70....

liefs sandra

Lilian; Inderdaad fijn dat je het nu toch al hebt kunnen vertellen. Jammer dat ze het eigenlijk al dor hadden maar ze waren vast wel razend blij voor jullie!! Maar je hebt echt wel veel uitjes gepland zeg. Wel leuk. Nog een paar weekjes meid en dan heb je je eerste mijlpaal gehaald.

Sandra; Jeetje 7 kindjes vandaag en je schoonouders. Dat is inderdaad wel druk ja. Maar ondanks dat ze 70 zijn kunnen ze je vast wel helpen met wat spelletjes of zo. Vinden ze ook vast wel leuk.

Zaterdag hebben we een pretecho. Ik ben echt nieuwsgierig hoe onze uk er uit ziet. Wel hoop ik dat we niet per ongeluk het geslacht zien maar dat komt vast wel goed. Maar voor nu moeten we toch echt weer werken. De vakantie zit er op. Wel jammer hoor. Ik had ook graag het laatste mooie dagje nog even vrij gehad.

Even updaten.....

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Annelies1985, 22 jaar, uitgeteld 11 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, uitgeteld 4 augustus 2008 wordt gehaald laatste week juli

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 5 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009

Afspraken:

Mama

30:  11 juni controle VK

Hindi,  

Kitty26,  woensdag 28 mei VK

Nathasja, 10 juni vk
Denise,   26 mei overname door gyn

Sandra,  19 juni overname gyn 2juli krijgen we datum keizersnee
Joyce, 9 juli, afspraak vk. (dan 29w1, Tevens boed prikken voor antistoffen en een spuit ter preventie van de antistoffen.)  
Johanna,
Ikke,  24juni, 4e afspraak bij de verloskundige.
Jossie:  26 juni 3e afspraak vk.  (dan16wkn5dgn)
lilian: 2 juni , 2e afspraak gyn.9w+2dgn 10:20..
Jennifer33,
Vera,  
Annelies1985: 6 juni vk met 35 weken...

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

Natascha; Jij  moet vandaag op controle. Veel plezier!

Verder zijn er veel geboortes in aantocht. Spannend allemaal hoor! 1 juli is de eerste al weer uitgeteled. Wat gaat de tijd toch eigenlijk snel he?!

Hoi meiden,

Sorry, dat ik wat weinig  van me laat horen. We zijn druk bezig om alles in orde te maken voor de kleine meid.

In ieder geval wil ik GYPSYD feliciteren! Gefeliciteerd met FEDDE! En ik hoop dat je kleine manneke snel mag opknappen! Hou je zelf ook in acht!

LILIAN! Fijn om te horen dat het nog steeds goed met jullie kleintje gaat. Het gaat de goede kant op. Hoe ben je er emotioneel onder?

Ik heb nog niet echt veel tijd gehad om de rest te lezen. sorry!

Nou meiden...ben nu 32 weken zwanger. Wat gaat de tijd hard zeg. Ik moet in totaal nog 6 dagen werken, gespreid over anderhalve week. Werk nog steeds tot 3 uur, en daarna slaap ik een uur. 's nachts doe ik echter bijna geen oog dicht door die kleine. Die schopt zoveel!

Ik zit trouwens nog met een klein probleempje! We hebben nog geen naam voor onze kleine spruit! Zie mn oproep verderop in de onderwerpen.
We hadden eerst een naam bedacht (Nikki), maar opeens worden er wel heel veel meisjes met die naam geboren om ons heen, dus daar zijn we vanaf gestapt.
Nu zijn we driftig op zoek naar een andere.....maar alle namen die wij leuk vinden zijn volgens mij erg populair.

Denk aan:
Jasmijn
Lisa
Vera
Hebben jullie nog een ideetje? Buiten jullie namen voor jullie kleintjes uiteraard. We willen het liefst een naam met 2 lettergrepen.

Nou.....ik ga weer even verder met de was. Ik ben morgen vrij, en moet morgen naar de verloskundige. Niets bijzonders...gewoon controle.

Liefs, Kitty

Even updaten.....

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Annelies1985, 22 jaar, uitgeteld 11 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, uitgeteld 4 augustus 2008 wordt gehaald laatste week juli

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 5 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009

Afspraken:

Mama

30:  11 juni controle VK

Hindi,  

Kitty26,  woensdag 28 mei VK

Nathasja, 10 juni vk
Denise,   26 mei overname door gyn

Sandra,  19 juni overname gyn 2juli krijgen we datum keizersnee
Joyce, 9 juli, afspraak vk. (dan 29w1, Tevens boed prikken voor antistoffen en een spuit ter preventie van de antistoffen.)  
Johanna,
Ikke,  24juni, 4e afspraak bij de verloskundige.
Jossie:  26 juni 3e afspraak vk.  (dan16wkn5dgn)
lilian: 2 juni , 2e afspraak gyn.9w+2dgn 10:20..
Jennifer33,
Vera,  
Annelies1985:  18 juni vk met 36+5  wkn, 26 juni vk met 37+6 wkn, 3 Juli met 38+6 wkn, 10 Juli met 39+6 wkn...

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

ps: Joyce dit is mijn eerste... Die ander die alsnog met keizersnee is gehaald was van een vriendin...

Gr Annelies

Kitty; 32 weken alweer. De tijd gaat echt snel. Maar je hebt dus nog en meisjesnaam nodig. Moeilijk he?! Zelf hebben we al een meisjesnaam die eerst nooit voor kwam maar nu heb ik hem al één keer gezien. Aahhh ik hoop niet dat hij populair wordt. hihi. Een jongensnaam is ook wel moeilijk. Wat ik trouwens ook leuke meisjesnamen vind zijn Sterre of Noelle.

Annelies; Spannend meid. Nog een paar weekjes en je bent mama. Kan je je al een beetje voorstelen hoe het zal zijn om zo'n kleintje in je armen te hebben? En alles is al klaar neem ik aan?

Terug
Bovenaan