zwangere forumjunkies 2!!!

Hi Meiden!

Hoe is het hier? Slecht weer he? Het is ook nooit goed, haha. Die hele hitte kunnen we niet tegen, maar dit is ook zo wat! Ik schrik me 's nachts een hoedje met al dat onweer . En die kleine volgens mij ook , auwie.

Even een kleine up-date over mezelf, ik reageer de volgende keer weer op anderen:

Het gaat eigenlijk heel goed met me. Heb alles gewassen voor de kleine en bijna alles gestreken. Heb ook alle kastjes opgeruimd en schoongemaakt (Hoe bedoel je nesteldrang :) ). Alleen nog de gordijntjes ophangen, en dan is het klaar en mag ze komen! Van het weekend gaan de klossen onder het bed. Hopelijk lukt dit, want we hebben zo'n bed op planken, met een ombed eromheen zeg maar. Lastig uit te leggen, maar ik hoop dat het gaat lukken. Deze week is ook mn mannetje ziek thuis. Hij heeft buikgriep. Heel raar om zo samen thuis te zijn....hij ziek....en ik druk in de weer haha.
Morgen gaat mn vriendin naar het ziekenhuis, om dr borst er af te laten halen. Vandaag gaat ze ook uitslagen krijgen van een scan, die ze afgelopen maandag heeft gehad. Ze denken toch aan uitzaaiingen. Ik hoop het niet!

Nou, meiden. Het wordt nu toch wel echt aftellen hoor. Nog 4 weken naar mn uitgerekende datum. Misschien komt ze wel al over 2 weken? Of over 6 . Nou ja, we zien het wel. Proefdruk ligt ook klaar voor het geboortekaartje. We hebben echt een enorm mooi gedichtje verzonnen (vind ik zelf). We hebben Danny* er ook in meegenomen. Als ik het lees, krijg ik tranen in mn ogen, niet alleen van verdriet maar ook van geluk. Als ze geboren is, zal ik het hier even neertypen.

Tot later!

Liefs, Kitty

En MAMA30: Eindelijk verlof! Geniet er van! Het is inderdaad in het begin wel vreemd, en kun je niet ontspannen. Maar uiteindelijk weet je niet beter, en geniet je er met volle teugen van! Tenminste...dat doe ik wel nu.

Hallo meiden,

Joyce: jij je ijzer te laag, floradix is wel heel goed spul hoor adviseeer ik ook vaak aan mijn kraamvrouwen. Rustig aan doen he. En nog gefeliciteerd met je geregistreerde partnerschap!

Lilian: Jij nog steeds wat misselijk, lijkt me heeeel vervelend, ik ken dat helemaal niet.

Tanja: nog gefeliciteerd met je zoon Boaz!!! Geniet lekker van elkaar.

Kitty:Jij nog maar 4 weken tot de uitgerekende datum, jeetje wat gaat dat snel.
Fijn dat je alles bijna klaar hebt.

Sandra Jij nog 17 dagen, jij kunt nu echt gaan aftellen.

natasja:jij succes bij je ctg vanmiddag!

Mama 30 : Jij verlof heerlijk, ga er lekker van genieten.

Met mij gaat het heel goed ,tot nu toe de hele zwangerschap nog weinig klachten. Alleen mijn haar wil nergens na zitten.
En ik merk wel na 8 drukke werkdagen, 2 gezinnen op een dag enz. dat ik wel moe ben. Maar als dat alles is.
Nog een dikke week ben ik alweer 20 weken zwanger en zitten we op de helft.
Vrijdag hebben we de 20 weken echo.  Op een dag na ben ik dan 19 weken zwanger.
Wij willen het geslacht niet weten. Is voor ons het eerste kindje en het maakt me helemaal niks uit wat het word.
Laat het maar een verrassing blijven. Is ook beter ik ben zo'n open boek als ik het zou weten wat het word ,kan ik het toch niet voor me houden.
Ik vind het wel spannend die echo,hopelijk is alles goed.
Daarna gaan we de babykamer bestellen. Mijn vriend krijgt morgen vakantie.
Dus we kunnen vrijdag mooi de hele dag op pad. Zondag moet ik weer aan het werk voor 8 dagen.

Meiden nog een fijne dag.

hey annelies ik doe het even zo want hyves heeft storing!
van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje lindsey wat een mooie naam!(ik hoop dat ik t goed heb geschreven!)
ik zag ook al wat fototjes en ze ziet er prachtig uit ! en nog zooooo klein!
hoe is t gegaan?
liefs sandra

Annelies; Een dochter!!! van harte gefeliciteerd! En wat een leuke naam zeg. Ik heb snel even op hyves gekeken in je profiel en wat een schattige foto zeg! Geniet lekker van elkaar! Ik hoop dat de bevalling verder goed is gegaan en dat je snel weer op de been bent.

Mama30; Super dat je eindelijk eens een nachtje goed hebt kunne slapen. En nu zonder druk van de wekker om te gaan werken lijkt me dat helemaal heerlijk. En volgende week lekker samen nog even vrij met je man. Heeft hij ook nog   als de baby wordt geboren?

Jossie; jeetje meid. Al bijna op de helft. Wat gaat de tijd toch snel zeg. En vrijdag je 20 weken echo! Super leuk dat je dan een glimp kan zien van je kindje. Wil je weten wat het wordt? Veel plezier in iedere geval en ik hoop dat je een super goede echo krijgt.

Kitty; Fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Ik benerg nieuwsgierig nar je gedichtje. We zullen het wel lezen alshet zover is. ik hoop voor je dat je geen 6 weken meer hoeft te wachten op je kleine meid!

Sandra; Ben je een beetje goed de dag doorgekomen vandaag?

Gisteren hebben we trouwens allemaal zwitsal producten gehaald bij de Etos. 4 halen, 3 betalen. Ik heb gewoon 8 producten gekocht. Alles ruikt zo lekker en ik wil ales wel proberen dus ik kon geen keus maken. hahaha.

hoi kitty
ja voor jouw ook al het einde inzicht!
wat lekker he?
en ik ben ook reuze benieuwd naar je gedichtje!

jossie
veel plezier morgen!
en mooie foto op hyves van je buikje!

mama30
lekker zeg dat je kan uitslapen maar slaapt yoran ook   uit dan?
mijn kleine boef is om 6.00 paraat hoor!

joyce ja ruikt lekker he?
en ik vind de mama lijn ook zoooo lekker!haha

ik moest gister weer naar t ziekenhuis ik heb een gesprek gehad op de kraamafdeling...ik ben nu nog zenuwachtiger....ze hebben me het infuus laten zien (1 van mijn angsten) en gelukkig plaatsen ze het catheter als de ruggenpriik zit! ik weet nog met milan hoe zeer dat kan doen!
ook hebben ze een fotoboek laten zien van de ok nou daar wordt je niet rustig van hoor
ook willen ze mij een dag van te voren opnemen zodat ik daar een slaappil krijg en dat ze alle voorwerk kunnen doen zoals de ctg en infuus....volgende week vrijdag krijg ik een tijd waarop de keizersnee staat gepland.....

morgen moet ik weer op de controlle van de gyn .... ik ga aan haar vragen of het allemaal niet eerder kan ik begin echt aan mijn eind te raken...de kans is klein maar wie niet waagt wie niet wint!
ik heb nu al 2 dagen vreselijke pijn in mijn vagina (sorry voor de details)vooral als ik heb gezeten of gelegen en dit zijn echt geen weeen die herken ik wel!
dus ik hoop dat ze morgen wat voor mij kan doen!
de 22e wordt mijn laatste werkdag heb ik bedacht ik wil in elk geval nog 2 daagjes alleen met mijn gezinnetje zijn....

werk ze en geniet ze allemaal vandaag!

liefs sandra

Hoi girls,

Ben hier heeeeeeeeeel lang niet meer geweest. Geen leuke kraamtijd gehad en sinds een dag of 5 gaat alles pas goed met ons jochie.

Ons zoontje is uiteindelijk opgenomen in het ziekenhuis, 10 dagen  vanwege het vele teruggeven van zijn voeding. Eerst dachten ze aan reflux, maar uiteindelijk na  weer een ziekenhuis opname van 7 dagen (het was zo erg thuis), bleek het een pylorus hypertrofie te zijn, verdikking van de maagspier  en toen in Radboud geopereerd. Vreselijk. Ik moet niet te lang allemaal daaraan terug denken zeg....word er erg verdrietig van. We werden zo geleefd.

Maar hierdoor hebben we een hele moeilijke start en hebben we een hoop gemist. Begin het nu ook pas te verwerken.Nu xtra proberen te genieten van ons mannetje. Moeten letterlijk weer opnieuw aan elkaar wennen. Kan soms ook niet geloven dat ik  6 weken geleden een kindje op de wereld heb gezet. Het lijkt zo'n film. Maar goed, nu heeft meneer het eten ontdekt en al flink aangekomen.

Liefs

Gipsyd; Jeetje wat een zorgen allemaal zeg. ik kan me voorstellen dat je dan ontzettend geleefd wordt. Wel fijn dat je kindje nu weer lekker bij je mag zijn en dat het eten weer helemaal goed gaat. Ik hoop dat je nu heerlijk van je kindje mag gaan genieten en je kindje van jou natuurlijk.

Sandra; Ik hoop dat ze morgen wat aan je pijn kunnen doen. Het lijkt me echt super vervelend. Gelukkig is het nu letterlijk aftellen voor je. Eventjes volhouden meid. En hier kan je altijd ven klagen hoor!

Vanochtend wou ik al een berichtje typen maar mijn batteruj van de laptop was leeg dus midden in mijn bereichtje viel hij uit. Grrrrr. Dus vandaag een laat berichtje. Ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad. Ik had het vandaag gelukkig wat minder druk.

Terug
Bovenaan