zwangere forumjunkies 2!!!

Hallo!!

Ik zie een aantal bekende namen staan, dat betekend dus dat jullie zwanger zijn!! Wat goed, gefeliciteerd!!!!!

Weet niet of jullie mij herinneren hoor.........

Maar ik ben inmiddels op 25 mei bevallen van een gezonde zoon, Boaz! Een broertje dus voor Rian!

Het gaat erg goed, op de krampjes na dan want daar heeft hij veel last van!!! Hij is 3 weekjes te vroeg geboren maar woog nog 3305 gram.
Helemaal goed dus!!!

Voor degene die nog weten wie ik ben....mochten jullie Hyves hebben dan zou ik het leuk vinden als jullie mij toevoegen!!!!
Je (jullie) kunnen mij vinden onder Tanja Schaddé van Dooren uit Katwijk.

Zit meer op Hyves dan op andere sites dus vandaar!!!

Iedereen heel veel plezier en gezondheid toegewenst in de zwangerschap en heel veel succes met de bevalling!!

xx Tanja

Hoi Tanja, Ik had het ook al een keer op het zwanger worden forum gezegd maar nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Jammer dat hij kramjes heeft. Ik hoop voor hem dat het snel over mag zijn.

Vandaag weer werken. Pff geen zin in want ik ben vandaag alleen dus het wordt iets drukker dan anders. Maar het zonnetje schijnt niet dus ik vind het minder erg om te werken. Morgen weer lekker vrij want dan hebben roy en ik ons geregistreerd partnerschap. (de vorige keer was aangifte, soort ondertrouw) Mijn ouders blijven vanavond slapen dus ik zal morgenochtend even niet kunnen reageren. En morgen heb ik om 12 uur ook weer controle. Ik heb het verplaatst zodat Roy ook mee kan.

Meiden, Veel plezier en werkse vandaag!!!!

hey mira
al een beetje bijgekomen?
best zwaar tot 1.30! doe ik je niet na...

tanja ik had je ook al gefeliciteerd maar nu nogmaals met boaz....en ach krampjes....zooooooooo zielig!
ik zal je strakjes even toevoegen!
leuk!

annelies en??????????? het zal haast wel nu anders had je wel gereageerd!

anneloes uhhhhhhhh wat vroeg je ook al weer??? erg he??
oh ja de naam haar zoontje heet ook milan!
en nog 18 dagen te gaan!!!!!!!!! jippie!!!!!! ik heb vannacht weer flinke oefenweeen ghad maar t is nu weer rustig....jammergenoeg haha!
en je laatste volle dag vandaag! nog alleen morgen een half dagje en dan heerlijk verlof!
ja ik mis ook wel dat ik lekker met milan kan ravotten! maar op de een of andere manier voelt hij t....hij is erg voorzichtig met mijn buikje!
maar ik zeg nu veel vaker...even niet milan....

joyce lekker druk dagje voor jouw dus!
maar het is gelukkig niet zo warm.....en je kamertje af! lekker hoor!

liefs sandra

Hey meiden,

Hoe is het met jullie?

Mira: Ik kan me voorstellen dat
je nog even wacht met het in de verkoop zetten van je huis! Lijkt me
ook nix hoor, om steeds je huis verplicht op orde te hebben en
allemaal vreemde over de vloer.

Anneloes: Nog 1 dagje werken na
vandaag! Heerlijk, bijna verlof! :D

Lillian:arme
jij, de misselijkheid nog niet weg!Hopelijk gaat het nu snel weg, Je
bent alweer 14 weken geweest. Lijkt me een lekker gevoel. Je bent de
“gevarenzone”voorbij!

Joyce:
Je kamertje is dus nu echt zo goed als af. Je hebt gelijk hoor dat je
de associares later komt. Doe ik ook, want dan kunnen we er pas echt
een jongens of meisjeskamer van maken! :D

Tanja: Leuk
om weer wat van je te horen! Ik lees dat je ook uit Katwijk komt.
Toevallig, ik woon daar ook :D Enne, we hebben een eigen forumjunkies
hyves! Dus daar kan je je op aanmelden als je wilt.
http://forumjunkies.hyves.nl
En natuurlijk ook
nog gefeliciteerd met jullie zoon Boaz!

Sandra: Al
flink oefenweeën dus?! Misschien kondigt de kleine zich nu wel
heel snel aan!

Ik ben vanmorgen
bij de verloskundige geweest. Inprincipe was alles goed, behalve mijn
bloeddruk. Deze was best hoog. Dus ben ik doorverwezen naar het
ziekenhuis. Moest er gelijk heen omdat ze er gelijk plek hadden. Dus
ik manlief gebeld of hij vrij kon krijgen (wat gelukkig kon) en toen
meteen door naar het ziekenhuis. Daar werd een CTG gemaakt van de
kleine. Dat was nog best een gedoe want de kleine lag absoluut niet
stil! Echt een druktemaker, hahaha! Maar goed, het was dus allemaal
in orde met de kleine. Er is bloedgeprikt en ook daar kwam niets
bijzonders uit gelukkig. Dus mocht ik weer naar huis. Nu moet ik
woensdagmiddag weer terug komen voor de zekerheid. Dus ben
benieuwd...... Hopelijk kondigt de kleine zich nu heel snel aan.! Ik
hoop het echt! Ik zal er niet teveel op rekenen hoor anders valt het
zo tegen..... :)

Spreek jullie snel
weer

Groetjes Nathasja

hey natasja
gelukkig was gister alles goed ondanks je hoge bloeddruk....en wel fijn dat ze jouw nu ook goed in de gaten houden! en woensdag alweer terug wel fijn!
gaat alles verder ook goed of ben je het ook al zat?

annelies enn??????

anneloes nog 4 uurtjes!!!!!!!!!!joepie!!!!!!!!!!!!!

joyce weer een drukke dag voor je?
en hoe is het met fenne?

hier niks bijzonders....groetjes sandra

Natascha, Jeetje meid. Ook al een hoge bloeddruk. Gelukkig gaat het goed met de kleine. Lijkt me ook wel interresant om een ctg te hebben. Krijg je daar nog een afdrukje van of zo voor in je fotoboek?

Sandra; Meid vandaag of morgen (soory weet het even niet meer)  je laatste dagje en dan lekker verlof. Fijn dat je dan even lekker kan genieten van de rust en dat je even aan jezelf kan denken.

Vandaag hadden we geregistreerd partnerschap. Was toch wel officieel hoor! We moesten zelfs staan en elkaars rechterhand vasthouden. Verder moesten we ook echt "Ja"zeggen. Maar het was wel leuk.

Verder heb ik net controle gehad en alles was goed. Ze hebben weer een buisje bloed afgenomen om te kijken of ik antistoffen aanmaak en ik heb alvast een spuit gekregen ter voorkoming van die antistoffen. Mijn ijzergehalte zit op het randje (6,4) dus ze heeft mee aangeraden om vita kruidenelixer te gaan drinken. En in week 36 wordt het nog een keer bepaald. Maar het verklaard wel waarom ik toch wat moe ben de laatste tijd.

JOEHOE!!!!! IK HEB VERLOF!!!!

kan er met mijn verstand nog niet bij...hahah.. .heel raar. maar ook HEEEEEEEEEL fijn kan ik jullie mededelen! Niets meer hoeven, lekker genieten...
Min collega's hebben me de deur letterlijk uitgezet, haha erg leuk!

natasja.. gelukkig was alles goed in het ziekenhuis. Hou je rustig he meid! de laatste loodjes..... misschien komt jullie kindje wel sneller als je denkt. Lichaam is dus blijkbaar erg druk..... Ikduim voor jullie!

Sandra hoe is het vandaag? heb je weinig kindertjes?? Jij nog even volhouden he! nog 17 daagjes!!! gewoon nog 2 weken!

Ik kom snel weer hier hoor! Ga eerst even een feestje bouwen in mijn eentje! joehoe! Verlof!!!

Groetjes!

joyce. Sorry even niet aan gedacht: Van harte gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap! Ook een feestje bij jullie thuis dus!

Geniet er van he! FIjn gevoel dat alles nu geregeld is!

Groetjes!

Terug
Bovenaan