zwangere forumjunkies 2!!!

Gipsyd, fijn om weer van je te horen. Maar wat een onzekere tijd hebben jullie meegemaakt. Wat een zorgen hebben jij en je man gehad de laatste tijd. Wel fijn om te horen dat het nu goed gaat en jullie zoontje nu vollop aan het groeien is. Sluit je lekker een paar weken op met z'n 3-en en geniet. Doe gewoon die kraamtijd over, dan wel zonder kraamverzorgster... maar dat geeft niet. Heeft je man nog vakantie??

Joyce. Gaat goed meid?? Gewend aan het geregistreerdpartnerschap?? Wanneer moet jij eigenlijk weer naar de vk??

Sandra. Succes morgen bij de gyn. Vragen staat vrij, nee heb je ja kun je krijgen. Zit er echt geen mogelijkheid in dmv wat puzzelen enzo dat je nog eerder kan stoppen???
Laat je wat weten morgen wat de gyn heeft gezeg??

Hier alles goed, begin te genieten van mijn verlof. Voelde me echt een spijbelaar vandaag, haha. Gek eigenlijk he!

Morgen mag ik weer naar de vk. Ben benieuwd. Alles zal wel goed zijn, heb geen klachtjes, behalve de laatste loodjes...maar dat hoort zo he!

Ik breng verslag uit morgen.

Groetjs

gipsyd
jeetje meis wat een slechte start hebben jullie gehad...je zal wel bekaf zijn en ik zou idd doen wat mama30 zegt gewoon je kraamtijd overdoen!

mama30
jij ook veel succes strakjes!
ik ga strakjes even goed klagen en zeuren en wie weet luisteren ze!
maar ach ik denk dat de meeste vrouwen zoals ik lopen te zeuren daar...ik heb al om 10.00 de afspraak...ik wil gewoon niet meer!

joyce
balen he als ineens de text weg is!
maar je nichtje ligt in groningen? hoe is t nu?

nou ik kom later vandaag weer even verslag doen
liefs sandra

Sandra; Veel succes bij de gyn vandaag. ik oop voor je dat ze je kleine meid wel wat eerder willen halen. Al win jeer maar een paar dagen mee toch? Met mijn michtje gaat het nu wel goed. Ze wordt geobserveerd door de artsen in Groningen en zal er nog zeker een week of 6 liggen. Ondertussen gaan ze nog niets doen. Ze willen dat ze zelf leert om haar tong weg te houden bij haar luchtpijp zodat ze haar niet hoeven opereren voor het eerste levensjaar. Maar ze heeft wel meerdere malen per dag wat extra zurstof nodig. Ik hoop maar dat het snel wat beter gaat want ik hoop dat ze naar huis mag voordat mijn baby geboren wordt. Ik zou het zielig vinden als mijn broertje en schoonzusje niet knuffelen met de baby en ik dan al wel.

Mama30; Jij veel succes bij de verloskundige vandaag. Ik hoop dat de baby met z'n kopje nog steeds lekker naar beneden ligt. Is de baby al ingedaald? Daarna draait het meestal niet meer toch?

Jossie; Jij heel veel plezier met je 20 weken echo vandaag! Laat je weten hoe het gegaan is?

goedenmorgen meiden!!

Jossie, sorry meid. had jou gisteren even "vergeten", sorry. HEEL VEEL PLEZIER bij jullie echo vandaag!! Geniet er lekker van he! Heel mooi om te zien! Jullie willen geloof ik niet weten wat het word he? wij ook niet, is voor ons ook een verassing. Veel plezier he!

Joyce, een spannende tijd dus nog voor je broer en schoonzus. Gelukkig is ze in goede handen! Ik hoop dat ik het zo een beetje goed kan neertypen, vind dat soms wel es lastig, niet dat het verkeerd overkomt, maar laat straks je eigen kraamtijd niet dusdanig beinvloeden, geniet er wel van. Jullie kindje word straks gezond geboren, en daar zullen je broer en schoonzus ook erg blij voor jullie zijn! maar begrijp je gevoelens wel hoor!

Sandra. Succes zo! denk aan je!

Lilian, Mira, Kitty en alle anderen fijn weekend, uitbuikse, enz! Tot snel!

jossie hoe was je echo???
ben benieuwd! en komt er een mooie foto op hyves???

mama 30 alles goed gegaan? heb je trouwens je bevallingspraatje al gehad?
en gaan jullie voor thuis of ziekenhuis?

joyce fijn te horendat het nog steeds goed gaat met fenne
maar 1 ding je moet niet jouw kraamtijd hierdoor laten beinvloeden hoe moeilijk ook en ik denk dat je broer alleen maar heel blij voor jullie kan zijn!
en vergeet niet dit is jullie eerste kindje en je hebt het volste recht om daar ongehindert van te genieten! ja je denkt nu die sandra heeft makkelijk praten!
maar is besef echt wel hoe moeilijk het voor je moet zijn...

ik kom net terug uit het ziekenhuis
het gaat allemaal wat minder met me ...met mijn meis is alles goed heb haar weer even op een echo gezien....ik herken niks meer haha ...
mijn bloeddruk is veel ste laag en mijn ijzer ook ik krijg nu medicatie om het op pijl te kunnen krijgen voor de operatie!
en dat is dus nu ook de reden waarom ze het niet eerder gaan halen
ja als mijn vliezen breken hebben ze geen keus maar ze kiezen ervoor om mij eerst maar weer lichamelijk optepeppen....

liefs sandra

Hoi meiden, hier ben ik ook weer eens!
Het is mij de laatste maand helaas niet gelukt om dit topic bij te houden.
Maar ik wilde toch even laten weten dat ik 1 juli moeder geworden ben van Roan.
Het gaat allemaal erg goed.
Wilde ook gelijk Gipsy veel sterkte toe wensen, hopelijk komen jullie nu in rustiger vaarwater en kunnen jullie gaan genieten van jullie mannetje.

En dan ga ik nu even teruglezen want ik ben benieuwd hoe het jullie vergaan is de afgelopen tijd.

Hey Denise! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Roan! (mooie naam!!) we dachten al dat je bevallen was... je was zo lang niet geweest. Is alles goed verlopen, en is Roan een lekker gezond mannetje????

sandra: He meid, het houd ook niet op zo. Neem je rust, aan de tabletten floradix weet ik veel... wat allemaal! Denk aan je! Moet je ook vaker naar de gyn of niet??
Gelukkig is met je meisje alles ok! Dat is het aller belangrijkste meid! Zet 'm op die laatste loodjes!!!!!

Bij de vk was alles goed vanmiidag, Ons kindje ligt vast in mijn bekken, kan geboren worden dus..... Hebben even eht bevallingsverhaaltje doorgenomen en we mogen vrij snel bellen omdat we van onze zoon ook snel zijn bevallen (in 6 uurtjes totaal van geen weeen naar een kindje in onze armen). Dus dat is wel een heel geruststellend idee zeg!
Bloeddruk was ook prima. Alles ok dus. Over een dikke week mag ik terug. (volgende week was er gene plek meer... jammer...maar ja...).

Fijne avond!!! en weekend!!

Terug
Bovenaan