A
Anoniem
Guest
Gipsyd, fijn om weer van je te horen. Maar wat een onzekere tijd hebben jullie meegemaakt. Wat een zorgen hebben jij en je man gehad de laatste tijd. Wel fijn om te horen dat het nu goed gaat en jullie zoontje nu vollop aan het groeien is. Sluit je lekker een paar weken op met z'n 3-en en geniet. Doe gewoon die kraamtijd over, dan wel zonder kraamverzorgster... maar dat geeft niet. Heeft je man nog vakantie??
Joyce. Gaat goed meid?? Gewend aan het geregistreerdpartnerschap?? Wanneer moet jij eigenlijk weer naar de vk??
Sandra. Succes morgen bij de gyn. Vragen staat vrij, nee heb je ja kun je krijgen. Zit er echt geen mogelijkheid in dmv wat puzzelen enzo dat je nog eerder kan stoppen???
Laat je wat weten morgen wat de gyn heeft gezeg??
Hier alles goed, begin te genieten van mijn verlof. Voelde me echt een spijbelaar vandaag, haha. Gek eigenlijk he!
Morgen mag ik weer naar de vk. Ben benieuwd. Alles zal wel goed zijn, heb geen klachtjes, behalve de laatste loodjes...maar dat hoort zo he!
Ik breng verslag uit morgen.
Groetjs
Joyce. Gaat goed meid?? Gewend aan het geregistreerdpartnerschap?? Wanneer moet jij eigenlijk weer naar de vk??
Sandra. Succes morgen bij de gyn. Vragen staat vrij, nee heb je ja kun je krijgen. Zit er echt geen mogelijkheid in dmv wat puzzelen enzo dat je nog eerder kan stoppen???
Laat je wat weten morgen wat de gyn heeft gezeg??
Hier alles goed, begin te genieten van mijn verlof. Voelde me echt een spijbelaar vandaag, haha. Gek eigenlijk he!
Morgen mag ik weer naar de vk. Ben benieuwd. Alles zal wel goed zijn, heb geen klachtjes, behalve de laatste loodjes...maar dat hoort zo he!
Ik breng verslag uit morgen.
Groetjs