zwangere forumjunkies 2!!!

Hey meiden,

Hier weer een berichtje van mij...

Ik ben 8 Juli om 11:08 bevallen van een klein meisje 50 cm en 2950 gram...
Ze heet Lindsey Aukje Leentje...
En is vernoemd naar haar beide overgroot opa's Auke en Leendert...

Mijn bevalling is begonnen om 23:00 zondag... Toen begonnen mijn weeen...Die kwamen gelijk om de 6 a 7 minuten maar waren nog niet pijnlijk...
En na de hele maandag weeen te hebben gehad was er om 9 uur in de avond was er nog niets veranderd...Maar mijn weeen werden wel erger dus mijn mannetje bleef bij mij slapen in het ziekenhuis...Om 23:00 trok ik het niet meer na 24 uur weeen dus kwam de gyn bij me kijken en toen had ik inmiddels 3 cm ontsluiting...Dus mocht ik naar de verloskamers aan de pijnstilling... Om half 11 de volgende ochtend trok ik het niet meer en kreeg ik persdrang...En toen gingen ze nog eens kijken en had ik nog maar 9 cm dus mocht ik nog niet persen...Na een minuut of 10 kon ik echt niet meer de persdrang tegen houden en toen mocht ik eindelijk voorzichtig meepersen... De laatste cenimeter weggeperst en mocht ik eindelijk volledig meepersen...
Maar na ongeveer 10 min persen was er nog geen beweging... De kleine trok het niet meer en haar hartslag viel een paar keer weg en toen moest ik op mijn zij de weeen wegpuffen wat echt niet ging omdat mijn weeen nog sterker waren op mijn zij...
Dus kwam de gyn kijken om te kijken of het met de vacuumpomp kon maar ze lag zo hoog dat ze er niet bij konden...Dus met spoed naar de OK voor een keizersnee...

En dus is de kleine om 11:08...36 uur na de eerste ween geboren...
Ik ben sinds zaterdag weer thuis en ben nu nog aan het rusten... En heerlijk aan het genieten van ons kleine meisje...

Dit was het even... Laat snel weer wat van me horen en reageer dan weer op de andere...

Gr Annelies, Iwan en Lindsey...

Denise en Annelies,Gefeliciteerd met jullie zoon en dochter. Wat een bevalling zeg Annelies, daar tekent niemand voor. Hoe ging het bij jou Denise? En hoe is het met Ilona. Daar hebben we al heel lang niets meer van gehoord.

Voor een hoger ijzergehalte slik ik vit c met ijzer van het Kruidvat, smaakt naar cassis. Ik vind het erg lekker en mijn ijzer is op peil, 1 per dag. Heb weleens gehoord, dat Floradix niet zo lekker is.

Gipsy, wat ontzettend balen van je zoontje met zijn darmen. Hopelijk blijft nu alles goed gaan en hoeft hij niet nog een keer geopereerd te worden. Wens je heel veel geluk samen en dat jullie maar snel weer aan elkaar gewend zijn!

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Ik merk wel dat een 3e zwangerschap best pittig is,vergeleken met de vorige 2. Bij mijn 1e had ik alle energie van de wereld. Bij de 2e sliep de 1e ´s middags nog, dus dat was ook perfect/kon ik zelf ook even liggen, maar nu... zeker met dat takkeweer van de afgelopen week... dan willen ze vermaakt worden en ben ik ´savonds echt op mijn eindje. Gelukkig wordt   het weer een paar dagen mooi weer, dus kunnen ze buiten weer wat energie kwijt raken. Vooral de oudste is echt een crime als hij de hele dag binnen moet blijven. Hij krijgt zo ´n grote mond en dan zijn al die opvoedprogramma ´s van tv heel leuk, dat je het positief moet benaderen, maar dat werkt dus niet!!! Met de harde aanpak, op de trap en op zijn kamer met deur op slot zijn de enige dingen die werken en dat is voor niemand leuk.

In mijn buik is het echt regelmatig storm, ik word aan alle kanten beurs getrapt, dacht dat het nu toch wel een beetje minder zou worden. Nog 10 weken en dan is het er al uit, dus als het goed is, gaat het nu alleen nog in de breedte groeien (die kleine dan, he) en is de lengte al maximaal..... Ikzelf groei alleen maar vooruit de laatste 2 weken, de weegschaal is erg stabiel. Prima!

Mocht er iemand nog tips weten of een site met tips voor leukere manieren om mijn zoontje in toom te houden dan sta ik daarvoor open.

Verder allemaal het beste en tot de volgende keer maar weer!
Groetjes Mira

Goedenmorgen meideN!

Wat super dat de echo goed was Jossie!!! JES! Wat een geniet moment he!!

Ikke, wat fijn dat het met jou goed gaat. Tja de andere kids blijven de aandacht vragen he... en weten heel goed hoe mama uit te dagen is op een gegeven moment... hier gelukkig niet zo erg maar af en toe.... een rol behang......grrr.

Ik heb helaas geen tips voor je, ik maak onze zoon van te voren veel duidelijk wat hij wel en niet mag en als hij na 2 x waarschuwen zich er niet aan houd gaat hij echt toch even afkoelen in de hoek. Dit werkt bij ons prima.

Sandra... weer een dagje minder!!! joehoe!

Joyce, lekker weekend gehad?

Annelies, Wat fijn om van je te horen weer. Wat een verhaal zeg! Je hebt er keihard voor gewerkt, maar wat moois voor terug. Ik hoop dat je goed kunt herstellen, en al die weeen snel kunt vergeten. Lekker genieten!

Lilian, bijna 20 weken alweer, ongelovelijk hoe snel de tijd gaat he.... ben blij dat je je wat beter gaat voelen!

Hier alles ok. Morgen 37 weken, bed op klossen, huis schoon... kom maar op! Vandaag komt de kraamverzorgster even op bezoek, kennismaken met  onze zoon en even weer bijkletsen. Het is dezelfde als bij onze zoon dus word weer feest!!

Ben benieuwd wanneer onze guppie zich aankondigd.....

Fijne dag meiden!!

Groetjes

Annelies; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Jullie hebben haar een mooie naam gegeven. Jammer dat de bevalling niet helemaal volgens het boekje is gegaan maar geluugkig kunnen jullie nu lekker van elkaar genieten.

Sandra; Fijn dat het weer een beetje beter met je gaat. Nog een anderhalve week en dan mag je stoppen met werken. Ik maak me soms wel een beetje zorgen om je hoor!Veel plezier met al die kleintjes vandaag!

Ikke; Jammer dat je deze keer geen rustmomenten kan pakken in je zwangerschap. Ik hoop dat je kinderen het je toch een beetje makkelijker maken de laatste 10 weken. Ik kan je helaas geen tips geven voor je zoon. Dit is mijn eerste. Maar al die opvoedtips leken mij altijd wel makkelijk maar ja niet alle kids zijn hetzelfde. Veel succes. En anders kan je ze misschien een keer een dagje bij oma brengen zodat je in iedere geval een keer je rust kan nemen.

Hier gaat alles goed. ik voel me wel een beetje moe maar ik heb wel een idee dat die floradix helpt. En het is trouwens helemaal niet vies hoor. Het smaakt alleen een beetje zur maar dat vind ik persoonlijk wel lekker. Hier in de omgeving zijn de vierdaagsefeesten weer volop aan de gang. Ik doe daar zelf nooit aan mee maar wanneer de lopers woensdag dor het dorp komen dan gaan we meestal wel lang de kant van de weg zitten om de lopers aan te moedigen. Dus woensdag heb ik lekker vrij. Ik hoop dat het dan ook nog net zo mooi als nu is.

Mama30; Jeetje al 37 weken zwanger. In principe mag de baby nu al komen toch? Nu wordt het inderdaad wel spannend. Voel je je verder nog helemaal goed? Begint je buik nog niet in de weg te zitten?

Natascha; ik zag die onwijs mooie babyfoto in je profiel bij de forumjunkies. Is dat jou kleine meid? Zo ja; Dan wil ikj e van harte feliciteren. Ik hoop dat alls goed is gegaan en ik hoop snel van je te horen hoe het met je gaat.

hoi meiden

ikke ja ik geloof best dat het erg zwaar is met 2 kindjes als je wilt rusten...maar nog 10 weekjes? jeetje schiet ook al op voor jouw!
en hoe gaat t nu met je zoontje?

joyce
je bent echt een schat! je maakt je echt druk om iedereen zoooo lief! maar hoe vopel jij je? jij klaagt nooit ....voor jouw gaat t oook opschieten nu! waneer mag je naar de vk?

gister een drukke dag gehad en vandaag nog zon dag en dan morgen lekker vrij!
ik voel me wel een stuk beter met die medicijnen...zo kan ik t weer even volhouden haha
en weet je wat ook goed helpt? de wetenschap van nog 10 dagen! heerlijk

liefs sandra

Sandra; Nog maar 10 dagen! dat maakt het inderdaad een stuk makelijker. Fijn dat de medicijnen werken. Lekker dat je op woensdag vrij bent. Dat breekt de week echt wel. Ik ben zelf morgen ook vrij. Heerlijk.

Hier gaat alles goed. Ik ben vandaag vor het eerst wakker geworden met kramp in mijn beide kuiten. AAUU. Ik heb mijn voeteneind al heel iets omhoog mar misschien moet ik hem nog maar wat verder omhoog doen. Vandaag precies 30 weken zwanger. Echt leuk dat we nu uit die twintiger weken zijn. Nog maar 10 weekjes al mag het van mij ok wel 8 zijn. Ik ben zo nieuwsgierig naar mijn kindje en ik wil nu eigenlijk wel weten wat het wordt.

Vraagje: Met plassen heb ik het gevoel dat ik achteraf als ik weer opsta een harde onderbuik. De harde buik blijft eigenlijk tot ik ergens ga zitten.  En ik verlies ook een beetje urine daarna. Zou het kunnen dat het misschien een blaasontsteking is? Ik zal vandaag de assistente van de dokter eens bellen. Misschen kan ik morgen even een plasje langs brengen.

Terug
Bovenaan