zwangere forumjunkies 2!!!

Uitgeteld.

Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari

Sjors: NOD: 20 augustus, 3e ronde na miskraam, 1e kindje

Afspraken:

Joyce, 26 augustus, afspraak

vk. (dan 36 weken)  
Johanna,
Ikke,  19aug, afspraak bij verloskundige, 34 weken en 3 dagen
Jossie:  
lilian:  20 wkn echo 19aug!!!
Mamaroos:

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

We hebben net de geboortekaartjes besteld via het internet. Ik ben benieuwd of het allemaal goed gaat maar ik verwacht van wel. Nu komt het allemaal wel heel dichtbij. hihi leuk. Ik verheug me op wat komen gaat. Maar eerst deze week nog werken en dan heb ik lekker verlof. Ik heb morgen ook nog een functioneringsgesprek waarin we o.a. mijn doelstellingen voor dit jaar nog gaan bespreken. hahaha dat is alleen nog maar een baby krijgen.

Meiden geniet nog even van jullie weekend.

Ikke; Veel plezier morgen met je laatste werkdag.

Sjors; Dit wordt weer een hele spannende week voor je. Mijn duimen draaien op volle toeren. Hoe voel je je?

Lilian; En jij hebt deze week je 20 weken echo. Spannend en toch ook heel emotioneel voor jullie. geniet er van en laat snel horen wat het geworden is.

Hi meiden!

MAMA30! GEFELICITEERD MET JOLIJN!!!!! Fijn dat je zo geniet van dr!

Met mij gaat het iets minder. Heb echt mega-last van emotionele buien....terwijl het nu toch al 12 dagen geleden is. Ons meisje heeft ook echt heel veel last van krampjes en dan met name 's avonds en 's nachts. Vanaf zo'n 20:00 uur tot 3 uur s nachts kan ze aan 1 stuk huilen en schoppen met dr beentjes. Daardoor hebben we weinig slaap. Waarschijnlijk dat ik daarom om alles ga huilen.

We zijn wel sinds een paar dagen overgestapt op andere voeding op aanraden van het consultatieburo en de verloskundige.

Toch genieten we ook van onze Marissa hoor. Het is zo'n mooi meisje! Gelukkig is ze ook bijna nu weer op dr oude geboortegewicht (3250 gr). Beetje slechte start gehad, maar we merken nu dat ze wat dikker word.

Op hyves heb ik wat foto's geplaatst. Bedankt  Joyce voor je berichtje  bij een van de foto's!

Nou meiden, tot snel. ----> Er vraagt een meisje om mn aandacht.

Liefs, Kitty

Hoi meiden,

lekker weekend gehad? Wij wel hoor, veel familiebezoekjes afgelegd, dat was wel weer een keer nodig :D

Joyce: Leuk he? Geboortekaartjes uitzoeken! En nog maar 1 week werken! heerlijk!

Kitty: vervelend zeg dat je meissie zo'n last van krampjes heeft. Nienke had het de 1e weken ook. Wij zijn toe overgegaan van Nutrilon hypoallergeen naar voeding van de kruidvat extra care. Sindsdien heeft ze er amper last van. Ze laat nu wel veel meer windjes, maar dat is niet zo erg zolang ze er maar geen krampjes van heeft. Misschien heb je er wat aan! Hopelijk is het snel over, want zulke nachten breken je zeker op!
Succes!

Lillian: wanneer moet je precies voor je 20 weken echo? Spannend hoor!

Nou meiden, slaap lekker!

Groetjes Nathasja

goedenmorgen meiden!

Natasja... gezellig zeg, lekker met z'n allen op stap. De eerste keren denk ik altijd...wat moeten we allemaa lmee..haha. Blij dat alles zo goed gaat!

Joyce, Je laatste weekje! Die gaat zoooo voorbij, let maar op. En dan heb je gewoon verlof en ga jij bevallen! En leuk he geboortekaartjes uitzoeken. Je hebt zoooo veeeeel soorten. geniet va je laatste weekje werken!!

Lilian, HEEL VEEL plezier met je echo! Volgens mij heb je hem morgen. We zijn erug nieuwgierig!!!!!

Kitty, krampjes vervelend, maar hopelijk helpt andere voeding. En anders misschien venkeldruppels?? Het put je zo uit he, je wil haar zooo graag helpen, maar je kan niets doen. Maar voor de rest gaat het super met haar begrijp ik., heerlijk! Dat is toch ook goed nieuws!
Geniet maar lekker!!!

Mira,, jij ook succes met je laatste week!!

Hier gaat het dagelijkse gewone leven ook weer beginnen....... ergens heerlijk, maar ook het besef dat alles zooooo snel gaat....Vandaag voor het laatst kraamzorg, morgen officieel ook nog, maar de kraamverzorgende kon echt niet. Om nou voor 1 dag een andere kraamverzorgster in huis te halen is zonde van de tijd. Het gaat met mij super en ben weer op de been. Doe Jolijn zelf in bad en het voeden gaat super... dus we hebben de keus gemaakt om niet nog voor 5 uurtjes iemand te laten komen.
JOlijn zit al weer op haar geboortegewicht, ik schenk roomboter met slagroom denk ik, haha..

Nou meiden, krijg nu lekker ontbijt op bed..mmmmm....Tot snel, weet niet wanneer...het zal nu wel wat drukker worden, haha

Sjors.... en en en en en en?????????? over 2 dgn je NOD toch??
Niet te veel op allerlei krampjes en dingetjes letten he...ze zeggen niets!!!!

duim duim duim!!!!!!

Kitty; van slaaptekort kan je echt heelemotioneel worden hoor! Ik hoop dat je dochter snel wat minder last heeft van krampjes en dat ze heerlijk zal gaan slapen. En jullie ook natuurlijk. Veel succes met de neiuwe voeding. Ik ben benieuwd hoe snel dat zijn vruchten zal afwerpen.

Mama30, Geniet van je laatste dagje kraamzorg. Laat je nog even lekker verwennen. Jammer dat zij morgen niet kon. Lijkt me heel raar als het gewone leven weer begint. nou ja ... gewoon?!

Mijn laatste week is nu eindelijk aangebroken gelukig. Ik heb gisteravond en nu ook al de hele tijd last van harde buiken. Het lijkt wel of hij niet meer over gaat. Op de een of andere manier kan ik me niet ontspannen. Maar ik kan ook al een paar dagen niet naar de wc dus ik denk dat dat er misschien iets mee te maken heeft. Hebben jullie misschien een tip wat even extra laxerend kan werken en geen kwaad kan voor de baby?

hoi meiden

iedereen eeen fijn weekend gehad?

kitty
als je zo last blijft houden van je kraamtranen zou ik toch even naar de huisarts gaan.....ik wil je niet ongerust maken hoor....maar gewoon even voor de zekerheid....wie weet kan hij je wat geven?
want het is wel super belangrijk voor jouw en je gezinnetje dat je in deze periode kan genieten....
en misschien dat je je kindje kan inbakeren? daar worden ze meestal ook wat rustiger   van

joyce je laatste weekje is aangebroken heerlijk hoor !
en lekker je kaartjes uitgezocht! kan je met je verlof lekker aan de poets haha want ik heb je nog niet gehoord over nesteldrang?

sjors nog een weekje voor jouw!
ik hoop echt dat de douche zijn vruchten heeft afgeworpen!
en vakantie? lekker aan de klus?
ik hoop dat als jullie de tuin gaan aanleggen dat het weertje wat beter is dan nu!

mama30
alweer de laatste dag kraam!
en dan het gewone leven dat begint voor mij ook weer vandaag!
deze week doe ik weer bijna alle opvang...heerlijk!        

lilian
ik ben benieuwd hoor naar morgen!
ben benieuwd wat er in je buikje zwemt!

mama roos
hoe is t met jouw?

en mira hoe voel jij je?

assunta heeft ook steeds meer last van krampjes zoooo zielig ....
zaterdag zijn we lekker naar belgie geweest heerlijk! daar geniet ik altijd zo van! die mensen zijn daar zoooo lief iedereen duikty daar in je wagen om even een kiekje optevangen van mijn kleine hummeltje! haha
en gister visite visite en nog eens visite!
ja de kraamvisite heb ik hier nog vollop wel heel leuk hoor!

Terug
Bovenaan