zwangere forumjunkies 2!!!

goeiemorgen meiden

wat raar he zo lees je alles over hoe de laatste weken zijn bij jullie en in 1x PLOF hihi   zijn er verschillende baby s geboren raaar.... ja gelukkig gaat alles verder en word t ook voor de onderste in de lijst ooit De datum hihi..
maar fijn dat bij iedereen alles [redelijk] goed gaat.....

sandra     lekker naar belgie geweest?? en iedereen je nieuwe aan winst goed bekeken hihi leuk he .....en de krampjes zullen hoop ik snel weg gaan!! geniet ervan ....

kitty     laat je verwennen meid   en probeer te genieten de tijd gaat zoo snel , ik hoop dat   de krampen snel minder worden.... en de tranen ook!! misschien wel goed idee om ff iets aan de huisarts te vragen ..kan je misschien iets meer ontspannen?? lieve kitty probeer van je mooie meisje te genieten ..xx lil

joyce   ooh de kaartjes bijna klaar ..en jij ben je dr klaar voor ??? hihi nu begint t echt te korten meid.....

sjors   OOOH ik hoop zo dat jullie DOUCHES*X heeft geholpen hahhaha...is ook leuk voor laten he"ooh jij bent in de douche gemaakt!! hihihi "
ik duim me rot voor je>>
voel je de "normaile "dingen of ...... ????vertel..

mama30     zooo jolijn doet t dus heel goed op slagroom en roomboter?? hihi fijn je... en je zit weer een beetje in t Normale ritme??   als de kraamhulp weg is dan begint alles weer echt he.. spannend... geniet meid..ontbijt op bed???? mmmm niet slecht!

mamaroos en mira   hoe is t daar???

bij mij morgen 20 w echo om half 3... spannend ..ik hoop dat alles goed is ..ook dat is heel spannend he!!!en ja meisje of jongen???? maakt me geen r**t uit als hij/zij maar gezond is !! heel cliche maar wel zoioooo waar!!
maar ik ga nu met een vriendin naar ikea.. gezelli
ik heb zin om ons huis weer een beetje herfstiger te maken ..mmm lekker kachel aan , mooie kleuren   schoon... hahahah vroege nesteldrang he
nou ik laat jullie morgen zo snel mogenlijk alles wten..
xxx lil

Hoi meiden!!

Hier even een heel kort berichtje.......

Nou had ik toch iets verwarrend....!!!!! Ik ben bij mijn beste vriendin, en die zei dat ze   stiekem een test voor mij had gekocht!!! Ik tegen beter weten in (nod is pas woensdag) de test doen!! Komt er echt een heel licht tweede streepje (predictor-test)!!! Ik natuurlijk snel in de auto naar huis.. heb ik daar nog een sensitest midstreem liggen.. Ik dacht toch nog maar even een testje doen.. en die is negatief... hmmmmmmmm... Ik ben natuurlijk veel te vroeg met testen, maar snap er niets van.... Waarom de 1 (licht) positief en de andere negatief.... Toch nog maar eventjes wachten met testen tot woensdag!!!....Durf nu nergens meer op te hopen....maar blijft spannend....

Liefs Sjors....

oh sjors wat spannend meid
maar meestal als predictor zeht positief is t ook wel zo hoor.....en de ene test is wat gevoeliger als de andere....
ik blijf voor je duimen en wel positief blijven hoor!
liefs sandra

OEHHHHHHH SJORS......

Ik blijf voor je duimen!!!! Wacht tot woensdag, dan is je NOD en misschien is het wat om een digitale test te kopen?? Word dan aangegeven zwanger of niet zwagner. En misschien met ochtend urine??

Maar wat een TOP vriendin zeg!!!!! wat lief dat ze dit voor je heeft gedaan!!

XXXX

ooooh sjors
!!!

ik had zelf ook mijn nod pas op 27 april   en ik voelde me anders[was wel iets herkenbaars bij mij...[
maar ik had dus op 22 april een heeeeeel licht bijna niet te zien streepje..waar ik zelf over twijfelde zelfs hahahha
maar de volgende morgen met ochtendurine[sterke] zag ik iets ! meer en zo heb ik t elke dag gedaan hahaha..mara pas op zat 26 april zei de digitale test dat ik zwanger was!! dus niet te snel digi doen want die zegt t pas als je al bijna ]nod hebt!! maar ik had kruidvat testen gekocht   en had ook sensitest.... er zijn veel testen door gegaan maar   ik zag wel wat!!!
dus IK HOOP ZO VOOR JE DAT T RAAK IS!!!!!!
DUIM DUIM DUIM
OOH   EN HEB JE ONGIE KRAMPEN OFZO... ??
VERTEL.... HIHI
XX LIL

Sjors; OOOoooo wat zou het toch mooi zijn als je zwanger bent. Wat lief dat je vriendin zo met je meeleeft. Misschien is de test die zij gekocht heeft wel wat gevoeliger dan de test die je thuis hebt gedaan. Ik gun het je echt van harte en ik ga heel hard voor je duimen.

Lilian: Veel plezier vanmiddag. ik hoop dat je beebje er goed voor ligt en zijn of haar geheim aan je laat zien. :)

Nou meiden het zijn voor mij nu echt de laatste loodjes. Gisteren ging het niet zo goed. ik heb de hele dag pijnlijke harde buiken gehad. Zelfs als ik ging zitten dan gingen ze niet over. Ik ben ook eerder naar huis gegaan en heb lekker even geslapen. Ook nu heb ik al wat harde buiken gehad maar ik ben wel iets uitgeruster. ik kijk het wel even aan. Vanavond ga ik eigenlijk zwangerschapszwemmen maar ik weet nog niet of ik dat wel moet doen.  Ik merk namelijk dat rust wel het beste is maar dat zwemmen lijkt me ok wel ontspannend.

Hoi Joyce,

Laatste loodjes zijn vaak zwaar he, ik weet het..... Misschien kun je lekker van daag om 12.00 uur naar huis, lekker even slapen zodat je vanavond lekker kan relaxen in het zwembad. ben met je eens dat is wel lekker ontspannend. Maar als je de hele dag harde buiken hebt en misschien laat thuis bent van het werk is het niet zo fijn om te zwemmen, krijg je misschien alleen meer last van Harde buiken. Zien wat de dag brengt toch??

Lilian............. Spannend voor jou vandaag.... dat het goed is allemaal daar gaan we vanuit he....,maar is het een jongen.. ..of meisje.. ..ofjongen...of meisje. .....Als het maar gezond is, en ze alles zien vandaag, blaasje....niertjes.. ..hartje.. ...Kortom.... GENIET!!!!!!!!

Enne we zijn erg nieuwgierig he.....

Sjors, nog 1 dag!

Nou tot snel meiden! Ga even lekker bankhangen, heb al weer wat aangerommeld vandaag, heerlijk maar je merkt ook vermoeiend. Ik heb nog de luxe van rustig aan doen, en lekker aankeuvelen. Lekker met Jolijn badderen zo....heerlijk!

Nou, doegie!!

hoi meiden

joyce
ja wel rustig aan blijven doen hoor en ik denk dat zwemmen misschien juist wel goed is ...het water lekker ontspannend voor al je spieren ....

mama30
lekker keuvelen haha
ja de meeste babys zijn dol op badderen maar de mijne dus niet haha zodra ze het water raakt gaat ze toch krijsen!
tot paars aan toe....
maar fijn dat het met jouw en jolijn ook zo goed gaat!

lil heel veel plezier!!!!!!!!!!!! en we zijn benieuwd hoor!

sjors de duimen draaien overuren!

liefs sandra

Terug
Bovenaan