ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

hey meiden

joyce ja haaha ken het gevoel....maar lekker met verlof.....heerlijk hoor!

mama30
dank je voor je pbtje!
gister was echt vreselijk!
wat een verdriet.....en dit zal echt tijd gaan kosten....

ik ben gister ook met assunta bij de huisarts geweest.... ze is verkouden en heeft neusspray gekregen en ontstoken oogjes en daarvoor een zalfje....dus t zal snel weer beter gaan!
meiden heel erg bedankt voor jullie lieve woorden!

sjors nog lekker aan het genieten ?
al een datum voor de eho?

liefs sandra

Goedenmorgen,

he sandra..... helaas heeft het idd tijd nogdig. Praat er veel over met elkaar, en het krijgt een plaatsje, maar dat duurt even. Vergeten doe je het nooit, maar de pijn word wat dragelijker.

Heeft de dokter nog gekeken of Assunta Spruw had? Tip voor haar oogjes.... mamamelk is het beste medicijn voor ontstoken oogjes he.. Jolijn had het ook, 2x moedermelk in gedaan en direct over, haar oogje zat helemaal dicht en nu dus alles weg!

Ik kreeg gisteravond nog een ingeving voor een leuk kadootje.... Met m nu alleen nog ff halen, krijg straks mijn chef op bezoek en daarna ga ik even op jacht. Tword een beeldje wat ons gezin uitbeeld. We zijn helemaal niet beelderig, maar dit vond ik zo leuk. Was een modern leuk bijzonder beeldje.

Meiden, Fijne dag en hetword mooi weer he!!! HEERLIJK!!

Groetjes

hoi meiden

sandra nog een x heel veel sterkte voor jullie allemaal, praat erover en heel langzaam kan t dan een plaatsje krijgen maar zoiets heeft echt tijd nodig.......

sjors al gewend !!! ???

nou gisteren bmm meting gehad was weer goed!! geen verandering mooi dus!! voor rest ben ik dus super verkouden , mijn hoofd is een bol snot!!! en iki nies +_ 20 x per dag heeeeeeel fijn!!!
ogen zitten half dicht dus ik zie er uit!!!hahaha
ik mag gewoon parcetamol en ik stoom soms en dampo   maar nog goeie ideen om
 er zo snel mogenlijk vanaf te komen?????
ik kan nu dus ook echt merken dat ik meer moet plassen vooral snachts   ik moet er elke nacht uit!! en slaap ook niet zo lekker als ik eerst altijd deed...is minder maarja!!

sorry voor t korte komentaar maar moet gaan werken ... xxx lil

Sandra; Hoe is het gegaan gisteren? Geef het de tijd om te verwerken. Maar wat zielig dat Assunta zo verkouen is. Ik hoop dat het snel weer over is.

Mama30; Wat een tip over de moedermelk. Ik zal het onthouden voor wanneer onze baby straks is geboren. Dat wist ik niet.

Lilian, Vervelend he nu je vaker in de nacht er uit moet om  te plassen. Pff ik moet meestal wel een keer of 4. Werkse vandaag! Hoe bevalt het trouwens om wat minder te werken? Gaat het goed en loop je nu niet over van het werk?

vandaag weer controle gehad. Alles was weer goed. De baby is nu ingedaald en ze schat hem/haar op iets minder dan 3 kilo. Ze denk dat de babay over een week of 4 ongeveer 3300 gram zal wegen. Ik ben benieuwd.

Mijn moeder heeft vandaag de wieg gebracht en hij is echt super mooi geworden. Ik ben helemaal blij. Nu nog een beeje erin. hahaha.

Meiden geniet nog even van het lekkere weer vandaag. De zon schijnt wel niet echt vandaag maar de temperatuur is heerlijk. Ik ga zo lekker zwemmen in het Sanadome met 2 vriendinnen. Lekker.

Uitgeteld.

Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 36 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, waarschijnlijk uitgeteld op 30 april  2009

Afspraken:

Joyce, 3 september, afspraak

vk, dan 37w1

Johanna,
Ikke,  5sep, afspraak bij verloskundige, 37 weken  
Jossie:  
lilian:25-08-08/9-09-08/23-09-08/7-10-08/allemaal bm-mond controle's+echo
Mamaroos:
Sjors: ?

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

hoi hoi dames

mag ik met jullie mee kletsen?

ik ben Simone ben 22 jaar (7 sept 23)
woon samen met mijn man Rutger en zoontje Mart 15mnd
en bij ons is de 2de wurm op komst ben rond 1 mei uitgerekend
heb 7 okt intake en 9 okt echo!! spannend!!!
ben nu 5wkjes, en tot nu toe voel ik me goed, op bekken en banden pijn na hihi.

ik woon nu bijna 4 jaar samen met rutger waarvan we nu een aantal maanden samen wonen in ons nieuw gekochte huisje.
we hebben een huisje uit de jaren 30 dus zijn ook hier en daar nog lekker aan het klussen.
we hebben ook huisdieren, een hond Rex  (mechelse herder) en een kat ( Tommie) en 2 kipjes.

Rutger is vrachtwagen chauffeur in NL
en ik werk bij een bakker vrijdag en zaterdag ochtend, Mart gaat de vrijdag na het KDV spelen met zijn vriendjes, hij vind het helemaal tegek :D

zoow dit is wel een beetje ons levens verhaaltje hihi

groetjes Simone
mv Mart en ?

ow ja het belangrijkste vergeten

op 7 okt hebben we een intake
en 9 okt gaan we onze kleine wurm zien :D

Hoi meiden,

Sjors: de uitslag is zo goed als weg gelukkig! En jij? Kan je al genieten van je zwangerschap?

Mama30: Fijn dat de spruw al bijna weg is!

San he: zo'n verlies verwerken kost tijd! Maar zoals de anderen al zeiden, blijf erover praten, dat helpt. Sterkte hoor, in deze nare periode. (en toch mooie periode door Assunta.) Zielig zeg, dat ze zo verkouden is! Hopelijk is ze snel beter!

Joyce: nog ffies, en dan heb je een heerlijk lief klein beebje in je mooie wieg liggen! Nog even geduld en het is zover! :D

Sisi: welkom bij de forumjunkies! Gezellig dat je mee komt kletsen :D Dus bij jou is de 2e al op komst. Leuk zeg! Fijn dat je je nog zo goed voelt. Nou meid, veel plezier bij ons “junkies” ;)

Hier is alles prima. Ik heb het afgelopen weekend een vrijgezellenfeest gehad van een vriendin. Erg leuk! We hebben truffels gemaakt en een chocolade schaal om de truffels in te doen, jammie!! :D (en dat bij een echte banketbakker!) Lekker goed voor de lijn... hahaha!

Deze week is er bij ons feestweek, dat is altijd beregezellig! Dus ben veel bij ons in dorp te vinden.
Ik hoef dus niet bang te zijn dat ik me ga vervelen... ;)

Fijne avond nog meiden.

Groetjes Nathasja

Terug
Bovenaan