ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Hey meiden, Ik moest ons gewoon zoeken op de 2e pagina. Dat kan natuurlijk niet he?!

Ikke, Ik ben jaloers, ik wou dat Zoë de hele nacht ging doorslapen.

Maar vanacht zat er 5 uur tussen de voedingen. jahoe alleen nu werd ik zelf al na 3 uur wakker. hahaha

Lilian en Johanna, De laatste paar weekjes zijn aangebroken meiden. Nog even en jullie mogen jullie prachtige dochters in jullie armen houden. Even doorzetten en als je er een beetje dorheen zit schrijf het hier dan maar lekker van je af. Daar zijn we voor.

Sandra, Hoe gaat het nu met Assunta? Koud buiten he? Ga je nu met alle oppaskindjes binnen spelen of spelen jullie ook nog wel buiten?

Voor de rest: Ik hoop dat alles goed gaat.Ik dacht laat ik even snel wat schrijven voor we op de 3e pagina staan. Ik ga nu slel naar het CB . Even Zoè laten wegen.

Hallo allemaal,

Het is erg rustig en ik heb het van de week ook erg druk gehad (en nog steeds), want maandagnacht is het huis en de 9 appartementen van mijn ouders helemaal afgebrand. Het is zo verschrikkelijk. Mijn vader was net klaar met de verbouwing. Hij heeft er 33 jaar van alles aan geklust en was nu nog bezig om de zonnecollectoren te gaan installeren. Eindelijk was alles helemaal opgeknapt en naar het zin en konden ze van hun kleinkinderen en het huis gaan genieten (ze zijn 60 en 59) en in 1 nacht is het weggebrand.

Dinsdagochtend werd ik om half 5 wakker, omdat Iris lag te morren, dus keek ik op mijn mobiel hoe laat het was en toen zag ik dat mijn broer mij een sms had gestuurd met het verschrikkelijke bericht. Mijn man wakker gemaakt en mijn broer gebeld. Die was wel om 23 uur door mijn vader gebeld, maar ze gunde mij mijn nachtrust... omdat we door Iris al kortere nachten hadden. Mijn man is toen foto's gaan maken om 5 uur 's ochtends en Iris sliep gewoon door. Uiteindelijk heb ik haar om 8.15 wakker gemaakt, omdat ik zelf zowat knapte. (sliep ze gewoon een hele nacht door... en dan dit).

Deze hele gebeurtenis zet wel een hele dikke punt achter je kraamperiode!!! Ik ben denk ik vooral aan het overleven, want alles loopt gesmeerd. Ben echt benieuwd hoe lang ik het vol ga houden. Mijn kinderen komen op tijd op school en de was en het huishouden gaan gewoon door (alhoewel de stofzuiger er wel dringend doorheen moet, maar ja, je moet prioriteiten stelllen). Mijn ouders zitten nu in een huisje waar ze kunnen blijven totdat ze het oude herbouwd hebben. Gelukkig is het gemeubileerd en vlakbij waar ze eerst woonden, dus dat is erg fijn. Ze zijn zo goed als alles kwijt. Trouwfoto's etc. Mijn jongste broertje woonde nog thuis en zijn foto's zijn gedeeltelijk bewaard gebleven. (gelukkig maar, want hij is geadopteerd en hij weet al niet wie zijn biologische moeder is, dus dan zou hem ook dit zijn afgenomen). Mijn ouders lopen in kleding van mijn broer en mij   (ze hebben nu nog geen tijd gehad om te gaan shoppen) en ik ben hoognodige boodschappen gaan doen met mijn moeder gaan doen (de autosleutels liggen nl. ook nog ergens tussen de ravage, hopelijk, want de auto was al 25 jaar oud en kwam uit Amerika, dus anders moeten ze daar een nieuw slot in laten zetten). Ik heb alle adreswijzigingen geschreven en ze hebben al een paar dagen bij ons gegeten en wij nu ook 2 bij hen, omdat het gewoon even minder hectisch is als heen-en-weer rijden.

Misschien hebben jullie het wel op RTL nieuws gezien dinsdag.

Ah fijn, ik ben de komende tijd waarschijnlijk niet zoveel op het forum te vinden. Ga het wel lezen, maar even niet schrijven. Nu weten jullie waarvoor.

Prettig weekend allemaal en tot de volgende keer!
Mira

Mira, Wat verschrikkelijk voor je ouders. Het lijkt me echt heel erg wanneer je alles kwijt raakt waar je zo lang aan en voor gewerkt hebt. Dat zet inderdaad echt een definitieve streep achter je kraamtijd. Wens ze sterkte van mij en ik hoop dat je nog wel wat tijd en rust voor jezelf kan vinden. (De stofzuiger kan best nog wel een dagje langer stil staan hoor) Mogen ze straks nog wel tussen alle puin kijken of er nog wat spull,en zijn die niet helemaal zijn vergaan?
Maar Iris sliep dus eindelijk lekker een nachtje door. Dat is echt super nieuws om te horen. Komt er eindelijk een beetje ritme bij haar in.

Zoë is vanacht weer 2x geweest voor voeding. Dus de afgelopen nachten dat ze maar 1 x is geweest is misschien toch per ongeluk geweest. Jammer. Nou wie weet wat ze vanacht weer gaat doen.

hoi meiden

mira   ik wil jullie ff heeel veel sterkte wensen ..zoiets gun je echt niemand!! wat erg   en zolang aan gewerkt en dan in een nacht alles weg! afschuwelijk!!!  
ik hoop dat je ouders t een beetje aankunnen en dat jullie leventje  op zn tijd weer een beetje normaal word..al zal dat wel  lang duren ..echt heel veel sterkte meid!!jullie allemaal!!!

joyce alles gaat goed lees ik.. fijn .. !! ik hoop wel dat je nachten snel nog wat langer mogen worden !!

sjors     echt K*T als je pc t niet doet !! maar ben blij dat alles goed  gaat en dat de echo's er steeds goed uitzien..je zal zien dadelijk ben je in een x al heel ver!!!!
we   missen je geklets wel hihi ,maar dat is een goed teken he..!!tot snel??

johanna   jij bent de volgende he ...Spannend he.. ben je t al een beetje beu t zwanger zijn...ik wel   ik hoop over 7 a 8 weken te bevallen [dan ben ik 38-39] weken en t zou   wel fijn zijn als ons meisje dan zou willen komen..
ik mis t om lekker te sporten en een wijntje mmmmmmmmm wat zou dat lekker zijn!!h  ahahaha
mijn buik is wel mooi nou vind ik ..hihi je ziet echt wel dat ik zwanger ben en niet zo half om half dat je denkt mmmm dikker geworden ???hahhaha nee duidelijk zwanger nu....is wel weer heel leuk vind ik
voor de rest voel ik me eigenlijk wel heel goed!! beetje moe soms maar ja dat lijkt me heel normaal!!
nog even 3 weken werken en dan ben ik gewoon vrij????!!! raaar ik ben bloemiste   werk dus in een bloemenwinkel en de kerst is De drukste tijd van het jaar en dan krijg je meestal HEEEL moeilijk vrij ...hahahhaha en ik ben vanaf 21 nov   gewoon lekker vrij tot half maart!! heeel raar!!

Ik was al begonnen aan mijn babykleertjes te wassen maar OOH MY GOD   ik heb echt te veel hahahhahah wat een werk ...ja ik wil dan wel allle witte / rose /rode en blauw achtige   dingen apart doen ivm weet niet of er nog iets afgeeft hahhahah en jaaa dan ben je ff bezig he... maar ok komt goed ....
wannneer komt er eigenlijk iemand van de kraamzorg kijken ? is dat met 32 weken???

nou meiden geniet van jullie   weekend en i will be back     doei x lil

He meiden!!

Hier ben ik dan es weer, sorry! de dagen vliegen aan me voorbij, ik lees wel iedere dag even jullie berichtjes, maar kom er niet aan toe om wat te schrijven.
(ben wel actief op hyves, misschien is dat wat??

Jolijn heeft snachts nogal kuurtjes dat ze te vaak wil drinken, aldus papa en mama. Als Ze wil krijgt ze natuurlijk, maar het breekt papa en mama wat op. We gaan maar op tijd op bed, houden een vast schema aan en hopen dat het een keertje beter gaat.
Zitten in het zelfde schuitje als Sandra.

Joyce, Super dat Zoë al weer 4 kg weegt zeg! HeerlijK!! Hoe gaat het met jou zelf en je gebroken nachten??

Mira, heb je al ff een persoonlijk berichtje gestuurd. Sterkte de komende tijd he!

Lilian! Joehoe nog 3 weken! wat gaat het toch snel he, ben je al door je wasjes heen???

Sjors, geen bericht goed bericht he! we hopen dat je PC snel weer klaar is!!

Johanna, spannend meid, je bent de volgende!!! Succes met de laatste loodjes he!

Meiden, ga nu lekker ff bankhangen sinds DAAAAAGEN! lekker racen kijken en vroeg op bed.

Jullie horen me snel weer!!!

Liefs!

Hoi dames,

Daar ben ik weer eens!
Het ontreekt me echt aan tijd om hier regelmatig te schrijven!
Wil niet zeggen dat ik niet met jullie meeleef!

Nog 7 weken werken en dan heb ik eerst kerstvakantie en dan ga ik met verlof! Heerlijk!

Ben nu 25 weken! Het begint dus al op te schieten! Het gaat goed. De enige zorg is alleen dat een van de nierbekkens wat verwijd is. Daarom krijg ik met 31 weken nog een echo. Verder ervaar ik deze zwangerschap wel een stuk zwaarder dan de eerste keer!

De afgelopen dagen heb ik een fikse keelontsteking gehad. Nu hefet mijn zoontje koorts (39,5). Vrees dus dat ik hem heb aangetsoken....

Mira, vreselijk zeg wat jouw ouders is overkomen! Echt gruwelijk! En ook voor jou.
Veel sterkte!

Groetjes van mij

Heeee dames.

Oh mama 30. ik schrik ervan. ja het is ook zo. IK BEN DE VOLGENDE!!
ahh spannend. Nog vijf weekjes. Ik zie er zo naar uit.

Heb geen tweede scherm open, maar geloof dat eht bij ikke was: Wat sneu voor je ouders. Oh wat vreselijk, ik hoop dat ze nog waardevolle spullen hebben kunnen redden.

Hier gaat alles goed. Ribben zijn nogal pijnlijk, maarja het hoort erbij. Nog een paar weekjes volhouden. Heb tot nu toe nergens last van. Baby is al wel ingedaald alsdus de verloskundige. En mijn hb is nu ook weer goed.

lilian hoe gaat ie bij jou?
Sjors!!! hoe ver ben je nu??

Groetjes Jo

Terug
Bovenaan