ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Heey Kitty: Wat irritant zeg!! Zeker nooit zwanger geweest die collega. Ik merk ook bij mij op het werk en bij anderen dat als er iemand zwanger is dat er meteen allemaal commentaar komt. Zeuren, vreemde opmerkingen en soms tel je gewoon niet meer mee! Laat je niet gek maken meis! Jij en je kleine zijn nu het belangrijkste in de wereld!!!! Ze kunnen de pot op! Het is niet jouw probleem, maar die van je manager!

Niesje: thanks, ik ga meteen na het douchen mezelf met vaseline insmeren en even aankijken hoe of wat. Ja begint je buikje te groeien? Hoever ben je nu precies? Lachuh he dat die kleine nu al reageerd op wat hij/zij wel of niet prettig vind. Gisteren had ik computercursus en schoppen dat ie deed Vroeg me af of hij het nouleuk vond waar ik mee bezig was of dat hij zoiets had van: mam..ga weg achter die computer!!! hahahaha.

ANJA:::::: EN???????

Hai!

Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten maar moest ook nog Alysha uit school halen en werd helemaal platgebeld door iedereen hahaha.

Alles is helemaal perfect!!!!
Ohhh, ik ben zo opgelucht! Ennnnnnn.................

WE KRIJGEN EEN MEID!!!

Ik ben helemaal dolgelukkig en kan weer ontspannen hihi.

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005 en Zwanger van een MEID UD 23-05-2008

Hallo iedereen!
Ik ben nieuw hier, maar eigenlijk ben ik een beetje opzoek naar zwangere vrouwen/moeders om mee te praten en ervaringen mee uit te delen. Ik heb voornamelijk nog op Engelse sites gezeten en heb ook een eigen Engele weblog op CafeMom. Maar omdat ik altijd het tijdschrift KINDEREN lees, kwam ik erachter dat er een forum ervan was. Dus ben ik lid geworden .

Mijn naam is Elle, ik ben 25 jaar oud (dat is nog niet zo heel oud, maar goed), ik ben nu 4 jaar getrouwd met de liefde van mijn leven en ik oktober 5 jaar. We hebben samen twee dochters: Anna, ze wordt 4 jaar oud in september, en Leah, die wordt 1 jaar in maart. En ja, ik ben nu zwanger van onze derde, die alweer is uitgeteld op 21 april dit jaar. Het wordt een jongetje en daar zijn we erg blij mee, aangezien we al twee dochters hebben. Dit wordt waarschijnlijk ook onze laatste, omdat tussen onze jongste dochter en onze (toekomstige) zoon iets meer dan 1 jaar zal zitten. Het is allemaal erg snel gegaan en ik heb er een beetje moeite mee, maar ben ook wel blij. Ik zou het leuk vinden om jullie allemaal wat beter te leren kennen.

Liefs, Elle

Hoi!!!!!!!

Heb vanochtend m'n eerste echo gehad!!! Was cool joh! Alles goed en heel mooi zag 't eruit. We konden handjes en voetjes zien en een kloppend hartje. Had 't al gehoord, dus ging relaxed de echo in. Maar als je dan zo'n mini-mensje ziet, is heel speciaal. 't Is nu helemaal echt of zo!!! Wilde 't even laten weten.
Voor die ellendige jeuk heb ik hele milde hormoonzalf die 2x per week mag, als 't heel erg is dus... Voor de rest gebruik ik onder de douche olie van Zarqa en daarna vaseline van de apotheek, dan is 't uit te houden...

Anja: Gefeliciteerd met je meid! 3 meiden, geweldig!
Elle: Welkom hier. Gezellig dat je d'r bijkomt. Je bent volgens mij als eerste uitgerekend, maar weet 't niet helemaal zeker.
Kitty: Inderdaad stom zeg, zo'n irritante collega!!! Misschien kun je d'r doorverwijzen naar je manager? Dan heb jij d'r misschien minder last van...

Ga nu ff genieten van de echo-foto's.

Doei!!! Hindi.

hoi gipsy nee juist geen hormoonzalf!!!!
maar bel gewoon even je husarts en wie weet heeft hij een wondermiddel voor je....ben benieuwd

kitty wat een naar mens zeg!!!
wacht maar tot zij in verwachting is dan zal ze heel anders piepen!!
geniet van je zwangerschap en denk bij je zelf....ooit wie weet mag jij het meemaken....

en gefeliciteers anjah met je mooie echo!!!!! nou kan je echt genieten!!!!

en ellen welkom en gezellig dat je gaat meekletsen

en alle anderen die ik ben vergeten .... sorry

liefs sandra

oh sorry hindi jouw vergeten!!
te gek toch!!!! en ongelooflijk dat dit alles in je buikje mag groeien ik heb nu 2 dagen terug mijn eerste echo gehad maar ik ben onlosmakelijk verbonden met de foto's!!hihi
geniet er fijn van
liefs sandra

Hey meissies,

ANJA: Een meid!!! Geweldig!!!! De 1ste die ik hoor die in deze periode een meid krijgt! De 8ste zwangere (die ik ken) en eindelijk een meid er tussen...iedereen krijgt jongens de laatste tijd. Gaaf joh! Blij mee? Tuurlijk, maar had je een voorkeur deze keer een jongen?

ELLE: welkom hier!!!

HINDI: Super he zo'n 1ste echo! Dat dat kleine mensje met alles erop en eraan in jou zit!!! Heerlijk meid, geniet van je foto's!

SANDRA: Heb na het douche me helemaal ingesmeerd met vaseline, het jeukt wel een beetje, maar het ergste begint savonds pas dus wacht even af met bellen naar huisarts.

XXX

hoi allemaal

haaha ja ik ben ff wakker .....................
en gipsyd   ik had ook super jeul bij storm en daan [had niks !!!! met de vroeggeboorte te maken hoor] maar toen ik na week 13 14 eindelijk niet meer misselijk was kreeg ik in week 15 jeuk jeuk !!!!!!!!!!!!!!!!! zo erg op mijn benen armen nek decollete en ook vooral mijn scheenbenen die krabte ik bijn helemaal open!!
maar ik ben ook naar een dermatoloog geweesT   eikel!! want die zei oooh zal wel netelroos zijn....echt niet sukkel!!!! want ik had niks als ik begon met krabben [geen bultjes] en na flink krabben had ik een beetje b ultjes /geirriteerde huid~!!!!
nou ik ben zelfs nog een x naar t zieknhuis geweest omdat ik ook hoorde van die enge '' jeuk ziekte weet ff naam niet zie vorige berichtjes} maar mijn gyn zei......heel veel zwangeren krijgen jeuk en daar kunnen ze niks aan doen....ik kreeg ook een hele lichte hormoonzalf [van die sukkel dermatoloog] en menthol zalf   en bij de apotheek nagevraagd ivm zwangerschap MAG JE DIE HORMOON ZALF ECHT NIET GEBRUIKEN!!!!!!!!!!!!!!!NIET   DUS   IVM JE KINDJE   ZIJN HORMONEN HEEL SLECHT!!!!!!!
dus ik heb m weggegooid! en de menthol zalf hielp redelijk en menthol poeder erbij ...nou naar 2 3 weken ging t weer vanzelf over !!!....ze weten niet wat t is.... en heeeeeel veel zwangeren hebben er last van!!!!

maar die enge jeuk in   de laatste 2 a 3 maanden van de zwangerschap dan moet je t wel snel melden bij de gyn /dok want dan kan je lever de gifstoffen niet meer kwijt en dan vergiftig je je iegen lichaam en je kindje .......
maar dan moet je echt jeuk hebben in de laatste 2 of 3 maanden van je zwangerschap!!!

dus hou vol en probeer niet teveel te krabben! ja ik ken t hahhaha niet krabben he!!
maar menthol zalf [kruidvat] helpt heel lekker....

nou met mij alles best wel goed... morgen al 9 weken... jaaahoera...hihi en iets minders misselijkSOMS!!! en soms heeel erg   maar   dat gaat voorbij ahhahahaha zeggen alle mensen zo leuk he....hihihihi
maar t gaat wel goed ...en ben best wel positief [eigenlijk heel erg haha]
ik weet niet meer wie ...........oooh???   maar wie had vandaag nou de echo...
super dat je je kindje heb gezien..mooi he... sorry dat ik niet een xtra pag. open heb!!!
maar alles gaat goed   bij iedereen heb ik gelezen....mooi he
en ...[anja]..........krijgt een meisje....super leuk!!! gefeliciteerd

nou hoor jullie snel xxxxx lilian

Terug
Bovenaan