A
Anoniem
Guest
Heey Kitty: Wat irritant zeg!! Zeker nooit zwanger geweest die collega. Ik merk ook bij mij op het werk en bij anderen dat als er iemand zwanger is dat er meteen allemaal commentaar komt. Zeuren, vreemde opmerkingen en soms tel je gewoon niet meer mee! Laat je niet gek maken meis! Jij en je kleine zijn nu het belangrijkste in de wereld!!!! Ze kunnen de pot op! Het is niet jouw probleem, maar die van je manager!
Niesje: thanks, ik ga meteen na het douchen mezelf met vaseline insmeren en even aankijken hoe of wat. Ja begint je buikje te groeien? Hoever ben je nu precies? Lachuh he dat die kleine nu al reageerd op wat hij/zij wel of niet prettig vind. Gisteren had ik computercursus en schoppen dat ie deed Vroeg me af of hij het nouleuk vond waar ik mee bezig was of dat hij zoiets had van: mam..ga weg achter die computer!!! hahahaha.
ANJA:::::: EN???????
Niesje: thanks, ik ga meteen na het douchen mezelf met vaseline insmeren en even aankijken hoe of wat. Ja begint je buikje te groeien? Hoever ben je nu precies? Lachuh he dat die kleine nu al reageerd op wat hij/zij wel of niet prettig vind. Gisteren had ik computercursus en schoppen dat ie deed Vroeg me af of hij het nouleuk vond waar ik mee bezig was of dat hij zoiets had van: mam..ga weg achter die computer!!! hahahaha.
ANJA:::::: EN???????