ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

He Lilian,

Ben ik toch nog weer even. Moest toch nog even reageren op jouw vraag.

Ik heb precies hetzelfde hoor! Ik voel me af en toe ook schuldig tegenover Danny, maar dan praat ik in mezelf tegen hem, en daarna gaat het weer beter.  Dan heb ik er weer een goed gevoel erover. We zullen er toch doorheen moeten, maar inderdaad onbevangen is het zeker niet. De echo  van vandaag met ons kindje erop, leek ook zoveel op die van Danny toen hij net zoveel weekjes was! Echt als 2 druppels water. Ik heb de echo dus ook ingelijst en deze naast Danny zn urntje neergezet, zn broertje of zusje! HEEL DUBBEL!!!! Moest ook vanmiddag een traantje wegpinken. Maar goed....het hoort erbij....en we komen er doorheen. Dus jij ook!!! En ik durfde me ook niet echt te hechten, tot vanmiddag.....echt....toen ik dat kleine hummeltje zag duimen en hikken, was ik compleet verkocht!!!!! Dus dat gevoel komt bij jou ook vast en weten weer! Kop op....we gaan er voor....en Daan* en Storm* zijn altijd om je heen, en inderdaad zullen zij erg blij zijn voor jullie dat er een broertje of zusje op komst is! Vergeet dat niet....

Liefs, Kitty

hoi allemaal!!
kitty ben blij dat je toch even hebt geluisterd en naar de vk ben gegaan beter 1 keer te veel als een keer te weinig!

vandaag mijn echo gehad ik ben 10 weken en 2 dagen!
dus verder dan gedacht uitgerekend op 4-8
wat prachtig om zo,n hartje te ziedn kloppen en horren!!!
en het is echt een klein druktemakkertje!!hihi al flink aan het bewegen we konden zelfs al handjes en voetjes zien echt super
mijn zoontje van 2 was ook mee en hij kreeg zijn eigen foto! super trots laat hij die nu aan iedereen zien en zegt dan mijn broerzusje!! echt onwijs schattig!! hij komt nu ook steeds kusjes geven op mijn buikje!!

liefs sandra

Hoi Meiden!

Ben blij dat je even daar de VK bent geweest Kitty! Even zekerheid! En kijk es wat je ervoor hebt teruggekregen!!!

Enne sandra... we gaan goed zo samen op met z'n allen, 10 weken en 2 dagen en ook zo'n mooie echo! Nu lilian nog even minder misselijk en overgeven en dan zijn we weer helemaal ok met z'n allen hahah!!!

WIj hebben ook een prachtige echo gehad gisteren, hij/zij bewoog nog ff voor de echo, prachtig gezicht; Helemaal in love.....haha!! We zijn dus 1 dg later uitgerekend volgens de echo van gisteren, dus 6 augustus... maar aan de andere kant doen ze er ook vaag over, 5 of 6.. het is maar een dag...

Ik vraag de volgende keer ff een zwangerschapsverklaring en dan zien wet het wel. We zijn zzooooo trots dat alles goed is dat we het de hele wereld het nu ook verteld hebben. Heerlijk gevoel kan ik zeggen! Zelfs mijn baas was dolblij (hij wilde het liefs aan de collega's vertellen ipv mij...hahaha)!

Lilian en Kitty, blijven genieten van dit mooie wondertje in jullie buik! Danny, Storm en daan blijven altijd bij jullie!! En kijken staks op hun broertje of zusje neer!!

Dikke knuffel!!

En tot snel!!

Mama30

Hoi allemaal!

Sandra:  Wat goed dat je een mooie echo hebt gehad!!! Ik had precies hetzelfde als jij; dat je verhalen leest van hartjes die al gestopt waren met kloppen... Heel eng allemaal. Echt lief wat je zoontje zegt over z'n broerzusje!!! Schattig!!!
Ik heb gister nog eens die 'Angel Sounds' geprobeerd. Dacht: "Het zal nog wel niet", dus verwachtte niks. En in één keer hoorde ik heel duidelijk een hartje kloppen!!! Eerst dacht ik nog dat 't m'n eigen hart was. Had ik al eerder gehad, dat je in je buik je eigen hart hoort, heel bizar, hihi. Maar 't was niet m'n eigen hart, 't is ons kleintje!!! Het was ongeveer twee keer zo snel, heel regelmatig en heel krachtig, was echt zo mooi om te horen! Heb nu helemaal zin in die echo! M'n man heeft 't ook gehoord en zei ook dat 't echt een babyhartje is, je hoort ook wat ander gerommel, maar dat is heel onregelmatig, we kunnen er echt niet omheen, dit is ons kindje!!!

Kitty: Fijn dat alles goed afgelopen is zeg, na die val! Je schrikt inderdaad flink dan, ook al heeft de kleine airbags aan alle kanten...

Lilian: Wat goed dat je mannetje is gestopt met roken!!! Ik hoop voor hem en voor jou dat 'ie het volhoudt, veel prettiger. Een vriendin van me is meteen na de bevalling weer begonnen, zoooooooooo dom vind ik dat... Maar ja, haar keuze. Lijkt me voor zo'n babietje echt niet fijn, moet 'ie lekker drinken, ruikt z'n mama naar rook. Gefeliciteerd met je mooie echo!!! Ik ga het vrijdag meemaken, m'n allereerste echo. Preggiepops, dat klinkt heel grappig! Hopen dat ze werken voor je!

Niesje: Jij hebt dus ook zo'n last van exceem! Was 'blij' dat te lezen, ik word er GEK van. Heb overal jeuk, de hele dag. Normaal helpen die zalfjes inderdaad wel, maar durf ze nu ook eigenlijk niet goed te gebruiken. Heb wel andere variant gekregen met minder hormonen, maar nog durf ik het eigenlijk niet. Wat doe jij er momenteel aan? Ik heb al helemaal geen zin meer in douchen, omdat het dan nog erger wordt, maar ja, niet douchen werkt ook niet, hihi. Wordt er wel helemaal gestoord van en voor 't slapen is 't ook niet bevorderlijk, wat ik toch al slecht doe de laatste tijd. Bleh!

Anja: Jij bent al ver!!! Gaaf zeg. Kan niet wachten tot ik 20 weken ben! Fijn voor jullie dat 't allemaal zo goed gaat!

Gipsy: 5 kilo...is dat veel? Heb het idee dat ik dat nu al bijna ben aangekomen! Hihi... Ik was wel flink afgevallen en nu let ik minder goed op, dus dat kan het natuurlijk ook zijn. Hartje horen is cool hè, maakt het allemaal zo echt!

Hier gaat het dus heel goed, voel me goed, afgezien van de jeuk..... en 't slechte slapen. Heb heel erg genoten van 't hartje gister en vanochtend nog een keer! (Kon 't niet laten.) Nu vrijdag de echo, ben heel benieuwd, maar wel redelijk gerust. Ik vertel het nu ook aan iedereen, nu ik 't hartje heb gehoord, mag iedereen het weten. Ben ook bijna 12 weken. In het begin niet zo'n roze-wolk-gevoel, nu wel, dubbel en dwars!

Liefs, Hindi.

hoi meiden
ff snel want ik ben zooooooooooo moe..
kitty   ,bedankt voor je lieve woorden..ja ik weeet t en ik voel t ook tzelfde ...ik weet dat   Storm en Daan   blij zijn voor ons... en ja ook met de echo had ik weer zo als jij..ik dacht ; nog niet zolang geleden had ik dit ook al in mijn hand..maar dan met 2 kindjes erop ....maar ja ik weet t rustig aan en t komt goed....
ben zo moe ....ga lekker slapen...

xxx lilian

Hey meiden,

Wat voor een exceem hebben jullie dan? Ik heb een soort van clownsexceem in mijn gezicht en heb daar en milde hormoon zalf voor gekregen. Gebruikhet op de dag 1 keer en het helpt nu al. Mag het maar 2 weken gebruiken.

Ook heb ik zoooooooo'n JEUK aan mijn benen? Wie nog meer??? Word er gek van!!!

Kus van mij

Hai Gipsyd,

Vervelend dat je zo'n last hebt van jeuk.
Veel vrouwen kennen jeuk in de zwangerschap maar dit is voornamelijk op de buik (ivm het groeien). Wanneer mensen klagen over andere lichaamsdelen die jeuken gaan bij mij gelijk de alarmbellen rinkelen (ik wil je niet ongerust maken maar hou het even in de gaten) Ik weet niet of je zwangerschapscholestase kent. Dit heeft een vriendin van mij gehad en het is voor jezelf geen pretje maar kan ook voor je ongeboren kindje minder prettig worden.
Het fijne weet ik er niet van maar er is genoeg info op i-net te vinden.

Meis ik wens je veel succes met die ellendige jeuk en hoop dat het uitzichzelf snel weer overgaat.

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005 en Zwanger UD 23-05-2008

hoi gipsy en lilian
ik ad het tijdens mijn vorige zwangerschap ook heel erg zo erg zelfs dat ik mijn benen erg open krapte einde zwangerschap    zat ik onder de korsten....ik kreeg alleen maar mentol zalf.....dat hielp natuurlijk weinig.....nadat milan was geboren had ik meteen nergens meer last van....nu ben ik 10+4 en de jeuk begint ook alweer....mijn arts vindt het te gevaarlijk om in zo'n vroege zwangerschap al aan de hormoonzalf te gaan....
ik weet dus hoe naar het is maar ik vrees dat we gewoon moeten doorbijten
liefs sandra

Terug
Bovenaan