ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hallo meiden! Hier een nog een zwangere forumjunkie!!! Is er nog plaats voor mij hier? hihi.

2 dagen voor NOD (nod volgens positieve ovulatietest. hij zou eigenlijk de 19e zijn als ik 31 dgn aanhoud) Ik heb gisteren 3x getest en ik ben echt zwanger. 2x getest met Sensitest en 1 x met de digitale van CB. De CB gaf binnen 30 seconden al zwanger aan en dat 2 dagen voor mijn NOD.

Pff ik kan het nog moeilijk bevatten want ik heb ook geen klachtjes. Wel wat gevoelige borsten maar niet extreem en ik heb eigenlijk ook nog ongi karmapen in mijn onderrug. Dus we wachten het nog even af. Maar ja nu ben ik dus nog noiet eens 4 weken zwanger. hihi. vrijdag pas. Volgens de site van Jonge gezinnen mag ik 26 september mijn eerste kindje verwachten.

Whaaaaahhhhhhhh Joyce wat gaaf!! Ontzettend leuk dat er weer een junkie zich bij ons kan voegen, hopelijk volgen de rest van de meiden ook snel.
Zal je gelijk even aan het lijstje toevoegen.

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008
Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008
Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008
Joyce, ?? jaar, uitgeteld 26 september 2008

Afspraken:
Mama 30,    25 januari,  echo nekplooimeting
                                4 februari 2e controle afspraak verloskundige
Hindi 11  februari, 2e afspr. vk.  
Anja, 7 januari, afspraak vk
lilian 04 februari,3e echo ivm nekplooimeting
              22 februari,4e echo"gewoon"controle gyn.  
Anja, 11 januari, 20 weken echo
Kitty26: 4 februari 2008, 2e uitgebreide echo
Nathaja:   4 februari 2e afspraak vk
Denise: 5 februari   vk
                        21 februari 20 weken echo
Gipsyd, 7 januari, afspraak vk
Sandra, 25 januari 2e echo
                        2 februari vk
Elle: 24 januari aspraak bij verloskundige

hoi joyce

hier nog een x .VAN HARTE GEFELICITEERD      !!!!!! en geniet ervan he..
ik voel de ook niet echt iets raars hoor maar wel zwanger..
mijn     borsten groeien wel maar ze doen niet zeer!!!! hahahhahah ik weet niet wat ze daar mee bedoelen haaha maar ondertussen gaat t gewoon door en wie weet ben je over 3 weken wel misselijk [hoop t niet voor je maar wel veel hoor hihi]   t is toch ongeloofelijk in t begin maar naar 3 testen is t echt 100% zeker hoor..xxxx lilian
welkon hier bij de zwangere forumjunkies he~!!!........

doei,,,lilian

HE JOYCE!!! GEFELICITEERD!!!!! Super! Lachen zeg, gewoon 3 testen doen, hihi... Welkom hier. Ik lees altijd nog de andere junkies' verhalen, vond het erg leuk te lezen dat je je ook bij ons voegt! Dat geeft de anderen ook weer hoop! Iedere maand toch een paar!!!
Hier gaat 't goed, alleen die moeheid blijft en emo , niet normaal! Maar goed, hoort er allemaal bij. Vandaag verloskundige gebeld, over m'n Hb, da's in orde dus daar ligt 't niet aan. Op zich fijn, maar ja, wat kan ik er nu aan doen... Ze zei gewoon maar even doorsukkelen... En dat doe ik dan maar.
Ga zo naar bed.
Liefs, Hindi.

hoi joyce
wat gezellig dat je komt meekletsen
en gefeliciteerd!!!!
liefs sandra

Hoi Meiden, Bedankt voor jullie felicitaties! Ik voel me al helemaal thuis hier. hihi.

Op dit moment heb ik alleen iets gevoeligere borsten maar verder nergens last van. Ik heb wel ongikrampen dus ik vind het heel onwerkelijk en ik ben toch een beetje bang dat ik alsnog ongi ga worden. Ik durf er bijna niet aan te denken.

Maar vandaag is officieel mijn NOD als ik uitga van mijn positieve ovulatietest. Ik ben eigenlijk tegen te vroeg testen maar iets zei me het toch te doen. (Waarschijnlijk het ongeduldtje in mijzelf.)

Hi Meiden,

Joyce: GEFELICITEERD! Wat leuk!!!! En probeer je niet al te veel zorgen te maken over die ongi-krampjes. Die heb ik ook nog steeds! En ik ben al weer bijna 12 wkn zwanger! Ze zijn daarbinnen gewoon heel hard aan het werk......

Meiden: Bedankt voor jullie reactie voor wat betreft mn collega. Gelukkig is het goed afgelopen.....mn baas is er op terug gekomen, dat hij haar niet had mogen vragen, in die tijd geen vrij te mogen nemen. Dus ze neemt gewoon 2 weken vrij in mijn verlof. En kerstvakantie is ze op teruggekomen bij mij. Dus ik kan gewoon 2 weken  vrij nemen.

Er wordt een full-time collega gezocht, ter vervanging van mij, en ik kom na mn verlof eerst 2 dagen en daarna weer 3 dagen terug. Ik heb afgelopen maandag bekend gemaakt op mn werk dat ik zwanger ben, want ik was het zat, dat er geruchten waren. En dat mensen me nastaarden, en sommigen zich dus verspraken. Ik heb daarna een mailtje erachter aan gestuurd, voor de nieuwe collega's, met kort mijn verleden, m.b.t. Danny, en dat we dus niet op een roze wolk zitten, en dat ze daarom uitkijken met pijnlijke opmerkingen. Ik geloof dat de boodschap goed is overgekomen.
Aanstaand weekend gaan we het vertellen aan onze vrienden, en de week erop gaat mn mannetje het op zijn werk vertellen.

Ik vind het echt doodeng dat iedereen het nu begint te weten! Alsof het nu allemaal al weer zo definitief is......Terwijl ik me nog helemaal niet zeker voel......ook zo definitief dat er al iemand voor me word gezocht op het werk.....ik heb zoiets van: Eerst allemaal maar even afwachten!

Ik ben nog steeds ongelooflijk moe! Lig om 9 uur 's avonds al in mn bedje. Hoop dat daar snel verandering in komt. De misselijkheid is er nog met vlagen.......Maar het is goed te doen. Misschien een beetje vroeg, maar wie heeft er trouwens al namen bedacht? Wij hebben beide namen al bedacht! Ben er helemaal blij mee!!!!

Nou meiden, tot later!!!!

Liefs, Kitty

Kitty; Fijn dat de verhouding met je collega nu toch wel weer wat beter  is. Nu je het straks iedereen gaan vertellen wordt het echt "echt" he?!   Je bent nu bij de magische grens van 12 weken en ondanks dat je  voor je gevoel toch die andere magische grens voorbij moet hoop ik dat je  voluit van je zwangerschap mag genieten. Sta je nou ook extra onder controle bij de gyn?

Wanneer moet je eigenlijk de huisarts inlichten? Ik dacht zelf  om volgende week even te bellen en te kijken of ik daar even langs kan. Wie van jullie doen er eigenlijk mee aan moeders voor moeders of hebben dat gedaan? Ik wil dat best wel graag doen maar ik ben alleen een beetje bang dat er mensen zijn die die flessen herkennen. Ik heb trouwens vandaag nog een esje gedaan (nr4) en ja weer een positieve streep! Ik begin et nu langzaam te geloven maar ben nog wel onzeker. Ik ben nog een beetje bang om ongi te worden.

Terug
Bovenaan