ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi allemaal + en joyce   hihi leuk weer een "nieuwe"oude erbij .........

he kitty ik heb precies t zelfde als jou ....op mijn werk weten ze t al en mijn en rene s familie en wat vrienden en kennissen
maaaaar ik heb ook zoiets van "ff afwachten hoor" je weet nooit ? heel stom eigenlijk want t liefste schreeuw ik t uit ....maar dat doe ik niet want ik weet dat t zo mis kan gaan   en dan moet ik weer zeggen ...dat ik niet meer zwanger ben.,..........!   ditalles komt natuurlijk door wat we al meegemaakt hebben met danny en storm en daan !!!
t is natuurlijk heel normaal maar ik   zit ook   niet op een rose wolk...ik ben wel heeeeeel blij maar wel afwachtend!!   laat t eerst maar eens geboren worden denk ik stiekem.... ik weet dat t bij elke echo echter word[vind ik] maar toch t is heel anders als de vorige x.
maar ok ik ben wel heel positief   en t gaat goed ..morgen al 10 weken ..en soms ben ik al minder misselijk [hahahha soms] en nog wel heeel moe maar ik slaap lekker veel dus dat komt goed!!!
op mijn werk mag ik ipv om 9 uur beginnen om 11 uur beginnen om een beetje relax wakker te worden   ., maar nog dan heb ik te weinig tijd om te slapen hqhhahaaha.

joyce leuk dat je t nu al begint te geloven hihi   maar je bent echt zwanger hoor ...en geniet nog ff van dat je niks voelt want met een week of 6 7 word je zoooooooooooooo moe!!! en misschien ook wel misselijk[wij allemaal]   dus geniet nog ff want t komt eraan...hihihi
maar ook dat misselijk en moe gaat voorbij hoor dus daar kan je dan weer naar uitkijken...
dokter kun je gewoon bellen en dan de verloskundige en meestal mag je met 8 of 10 weken al langskomen.....
succes en geniet lekker...

verder allemaal welterusten   hahahhaha xxxx lilian

Hoi meiden, hoe gaat het met alle buikjes?
Er begint bij mij een aardig heuveltje te vormen zelfs zichtbaar onder mijn speklaagje hihi
Maandag zijn voor het laatst de flessen van MvM opgehaald. Ik moet zeggen dat ik na 11 weken op een potje plassen wel blij ben dat ik nu klaar ben.
Het gaat op eens zo snel ik ben gewoon vandaag alweer 16 weken en 3 dagen.

Joyce, volgens mij is het niet nodig om de huisarts op de hoogte te stellen of je moet het leuk vinden om te doen. In principe kun je zelf al gewoon een vk zoeken en een afspraak maken.

Niesje; Ik denk dat ik toch mar de dokter volgende week even ga bellen. Vind ik eigenlijk wel leuk! kan ik het tenminste ook aan oiemand vertellen. hihi. Wordt het ook wat echter.

Lilian; Ik begin het inderdaad een beetje te geloven nu. Nou hoop ik maar dat de eerste 12 weken snel voorbij gaan. Ik heb gelukkig de eerste 4 er nu op ziten. :)

Voor wie het niet meegelezen heeft op het zwanger worden forum. Ik heb vorige week ook te horen gekregen dat mijn contract verlengt word. Ik ga vanaf 1  april 32 uur werken en er is mij mondeling gezegd dat dit wordt verlengt met onbepaalde tijd. Nu gaan we skieen in maart (10-3) met het werk en zal ik het denk ik toch eerder moeten zeggen. Mijn baas zit ook in de organisatie en ik vind dat ze wel moeten weten dat ik zwanger ben als er wat gebeurt. Maar nu ben ik wel eenbeetje bang dat ik het dus moet gaan vertellen voordat 1 april mijn nieuwe contract ingaat. Ik heb dan wel een mondelinge toezegging voor onbepaalde tijd maar hetis wel een risico. Maar ja ik ga maar even uit van het beste in de mens. Ik wil ook 4 dgn per week gaan werken na de geboorte (mijn vriend en ik willen allebei 4 dgn gaan werken ipv ik 3 dgn. ) Ik ga maar even uit van het goede in de mens en dat mijn baas het niet als een probleem ziet. Wat zouden jullie doen? Wachten tot 14 weken of vertellen met 10 weken? Misschien heb ik wel geen keus en zie je het al heel goed na 10 weken. hihi.

Jeetje het is weer een mega verhaal geworden.

Gipsyd; jij hebt dus de dvd van mvm?! Gaat dat over de ontwikeling van het kindje? Ik ga mezelf ook aanmelden. Niet voor het kado natuurlijk maar voor het goede doel! :)

hoi allemaal
help!!!!! ik kan er echt even niet meer tegen....snik
jullie zullen mij wel een aansteller vinden maar ik weet niet zo goed bij wie ik het moet vertellen....snik
ik voel me echt vreselijk  ik heb gister vk gebeld ik ben weer de hele dag aan het overgeven ik kan amper van de bank af ik heb keelpijn en regelmatig koorts...mijn roze wolk kan ik even niet meer vinden...snik
mijn man doet wel heel lief met me maar ik zie hem denken ...ligt ze nu alweer op de bank???.....
maandag moet ik naar de huisart gaat hij me wat geven tegen misselijkheid.....
sorry meiden dat ik jullie nou hiermee lastig val
liefs sandra

Ohhh Sandra wat vervelend voor je. Dat bederft de roze wolk wel he.
Maar ik zou morgen gelijk de huisarts bellen als ik jou was, want tegenwoordig hebben ze hele goede middeltjes ervoor die goed te gebruiken zijn bij misselijkheid bij zwangerschap. Laat je niet afschepen hoor. Zal eens even kijken hoe dat middeltje heet.

Gipsy, nee ik heb het besteksetje en het serviesje. Damian is gek op nijntje dus vond het wel leuk voor hem.

Joyce, in principe zou een zwangerschap niet in de weg mogen staan voor een contract zeker als het al toegezegd is. Misschien kun je een mailtje sturen naar je baas met de vraag wanneer je onbepaald contract ingaat. Het antwoord wat je krijgt bewaren dan heb je wat op papier staan.

Nu mijn buikje zichtbaar begint te worden ben ik Damian een beetje aan het idee aan het laten wennen. Als ik nu aan hem vraag waar is de baby dan wijst hij naar mijn buik. Ik zal alleen nog wat duidelijk moeten zijn want toennet wees hij naar de buik van papa hahaha

Sandra: aah meis toch...laat je niet gek maken en vooral niet schuldig voelen. Hoor mij...ik ken het gevoel heel goed hoor. Maar zwanger zijn is niet alleen mooi en heerlijk ...er zitten ook een hoop kwalen en klachten bij en jij hebt die nu ook. Pak je rust, eet veel kleine hapjes, crackertjes, ligaatje en een glas cola kan ook help-en, frisse lucht en maandag lekker naar de huisarts voor dat middeltje...even doorzetten meid! Leef met je mee.

Niesje:wat grappig dat Damian naar de buik van paps wees...hahaha...hoe oud is hij nu precies?

Joyce: Ja die dvd is van de ontwikkeling van jekindje en zoooo mooi. We hebben van de week weer ff gekeken hoe de kleine er nu uitziet met 22 weken...WAUW!!!!

Fijn weekend meisjes

Sandra; Wat onglooflijk vervelend dat je je zo ziek voelt. Wacht inderdaad niet te lang met de dokter bellen en ik hoop dat hij je wat kan geven tegen die misselijkheid. Als dat g*k*ts bederft de pret zo wel voor jullie!

Niesje dat is inderaad wel een goed idee om een mailtje te sturen. Ik heb gelukkig al wel op papier staan dat het 32 uur wordt. Alleen de lengte van het conract staat niet op papier.

Gipsyd; Die dvd lijkt me leuk!!

Terug
Bovenaan