Joyce!!! GEFELICITEERD!!! WAUW ZWANGER!! welkom hier!!
Wat genieten he! Geniet ook nog maar even van het niet misselijk zijn enzo. Ik hoop voor je dat je deze klachtjes niet gaat krijgen. WIj willen hier met z'n allen er als de sodemieter van af, haha!!
Ik zou de vk bellen voor een afspraak, deze maken ze rond de 8 weken. De huisarts hoef je alleen maar even in te lichten. TEnminste zo was het bij mij. Enne leuk die babykamer! Wauw! Idd even bekijken en waarom wachten? Als het toch goed voelt??
Wij beginnen deze week met wat losse klusjes in huis om de tijd wat te doden...we willen ook verven en inrichten......!!!
Oh sandra....... Ik hoop dat het snel beter gaat! Ik zou idd ook even de huisarts bellen, even overleggen en misschien heeft hij wat voor je. Gewoon hier lekker je gevoelens neerzetten hoor!!
Die roze wolk komt wel weer, echt waar. Maak je daar nu niet druk om. Jullie guppie is daar zich goed aan het neernestelen voor de komende 7 maand!
Lilian: Ben blij dat het met jou wat beter gaat! Misselijk heid heb ik alleen nog als ik moe ben, dus s'avonds, overdag is de energie er weer.
Kitty, Fijn dat alles weer opgelost is op het werk! Kun je gerust met verlof straks!!
Niesje, Hoe oud was Damian ook al weer? Onze zoon is nu 2 jaar en 3 maanden, maar begrijpt het bij vlagen, nou ja begrijpen... mama baby buik en daar blijft he bij. Moet trouwens al wel een zwangerschapsbroek aan!! (12 wk?) Zo vroeg is wel even wennen, maar iedereen weet het bij ons dus het kan. Ik kan mijn eigenbroeken nog wel dicht hebben, maa rom 10 uur in de ochtend wil het al echt niet meer....
Hindi: hoe is het met jou?
Gipsyd, ben je al aan het badderen geweest??
Elle: het schiet voor jou al op zeg! nog even geduld!
Nou hier gaat alles langzamerhand beter. Sinds vorige week zondag (dus nu al 1 week) ben ik overdag niet meer misselijk/zo raar. Als ik moe word sávonds gaat het wel minder hoor, dan zit ik mezelf in de weg, en de enige oplossing is dan op bed.
Dit komt vooral voor op de dagen dat ik werk, je verbruikt dan toch meer energie.
Dinsdag al weer 12 weken, het gaat toch zo snel..... Vrijdag a.s. hebben we de nekplooimeting echo. Ben benieuwd, we verheugen ons er wel op. VOor ons gevoel is alles ok dus zien het als een extra pretechootje!
Meiden fijne zondag!! en sandra: zet 'm op meid!!! Denk aan je! Neem je rust, eet zo ver het kan lichte kleine dingen!!!