ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hai meiden,

Na weken van stralende afwezigheid ook van mij een berichtje.
Alles gaat hier toppie! Ik ben vanaf morgen alweer 17 weken zwanger en mijn buikkie groeit goed.
Ik kan nu al bijna niet meer mijn tenen zien hahaha.
Meiden allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat leuk te lezen dat er zoveel zwanger junkies zijn!
Ik hoop dat ik de aankomende tijd wat meer kan reageren want ik ga het NOG drukker krijgen dan dat ik het momenteel al heb. (binnenkort weer de nodige verjaardagen)

Op 11-01-2008 heb ik alweer mijn 20 weken echo! Ik kijk er naar uit, maar vind het ook loei spannend.

Meissies doe rustig aan, en luister goed naar je lichaam!

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005 en UD 23-5-2008

BEVALLINGSDATUM:  

Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 3 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 1 augustus 2008  (of weekje later)

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008!!

Afspraken:

Denise 17 december, 2e echo afspraak gyn

Mama 30,  20 december, 2e echo
                                    27 december, 1e afspraak vk

Hindi 18 december,  1e afspraak vk
Anja, 7 januari, afspraak vk
lilian 09 januari,1e afspraak gyn. inwendige echo!![8 wkn en 4 dgn]
Anja, 11 januari, 20 weken echo
Kitty26: 24 december (dag voor kerst!), 1e echo!
Nathaja: 20 december echo!!! 4 februari 2e afspraak vk

BEVALLINGSDATUM:  

Afspraken:
Denise 17 december, 2e echo + afspraak gyn
Mama 30,  20 december, 2e echo
lilian 09 januari,1e afspraak gyn.+inwendige echo!![8 wkn en 4 dgn]
natasja 20 dec echo!! 4 febr 2e afspraak verloskundige!!

Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Afspraken:

Denise 17 december, 2e echo afspraak gyn

Mama

30,  20 december, 2e echo

Anja, 7 januari, afspraak vk
lilian 21 december,1e afspraak gyn. inwendige echo!!
Anja, 11 januari, 20 weken echo
Nathaja: 20 december echo!!! 4 februari 2e afspraak vk

Hoihoi iedereen,

Leuk Natasja en Anja dat jullie dit topic ook gevonden hebben.
Ik ben vandaag volgens de berekeningen alweer 11,1 weken zwanger, de 12 wekengrens komt in zicht!!
Ben wel bloedjezenuwachtig voor mijn echo komende maandag.
Er is niemand die met mij mee kan en ben bang dat ik straks alleen slecht nieuws moet aanhoren.

Hebben jullie al rare zwangerschapstics?
Toen ik zwanger was van Damian bakte ik elke week taarten, cakes en koekjes.
En ik heb nu ook al weer appelflappen in de oven staan
Weet niet waarom maar ik heb gewoon heel erg behoefte aan dat huiselijke gevoel ofzo.
Ik denk dat ik morgen ga kijken voor mijn eerste positiebroek, mijn broeken passen nog wel, maar lekker zitten doet het niet echt meer.

Nou ik ga zo een lekkere warme appelflap eten, doei doei!

Hoi Hoi meiden!!

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd. Ik ben moe....zo moe.... en zo raar op mijn maag.. Tja we de verschijnselen zijn er.....!!
De bank en bed zijn mijn beste vriendjes op dit ogenblik, dus de computer staat heel ver weg op dit moment.

Maar toch hier ben ik dan even.

Leuk dat er weer oude bekenden zijn aangeschoven!! En ben natuurlijk blij dat het erg goed gaat met jullie zwangerschap!!

Niesje, kan je mannetje niet met je mee naar de echo? Op zich wel erg jammer...   het is zooooo leuk! Misschien je moeder of schoonmoeder??

We gaan het hier met Kerst vertellen aan de ouders/schoonouders en overgroot opa. Een iedeale gelegenheid   én we hebben dan net de echo gehad. Dat is nu over 6 dgn alweer. Ik hoop dat we nu wel een kloppend hartje zien. Maandag was echt té vroeg in de zwangerschap voor een echo.

Ik ga hier even snel stofzuigen en wc schoonmaken, mijn lieve mannetje is boodschappen doen (oh heeeerlijk!!!).

Ik spreek jullie snel!!!

Hallo meiden!!!

Mama30: Ik sluit me volledig bij jou aan. Ik kan ook niets meer!!! De computer is op dit moment echt een moeten. haha, sorry, ik vind het leuk om jullie te spreken.............maar ben zoooooooo moe. Lig echt constant gestrekt op de bank.....lekker luieren.

Helaas heb ik afgelopen dinsdag een migraine aanval gehad.....tenminste daar leek het op. Bij mij zijn ze normaal heel heftig (aura's, uitval van ledematen, slecht zicht, koppijn en overgeven). Ik heb daar dus ook medicijnen voor (injecties). Nu mag je die medicijnen dus niet doen als je zwanger bent. Nu had ik tijdens mijn vorige zwangerschap geen enkele migraine aanval, dus ik had zoiets van: Dus het gebeurt nu ook niet! MIS!!!! Dinsdag kreeg ik dus een aura.....ik helemaal in paniek.....mn collega die weet dat ik zwanger ben, was er op dat moment niet, dus ik lichtte mn andere collega in, zij me helemaal omhelzen.....ja lief.....maar ik word heel ziek!!! en ik mag geen medicijnen gebruiken. Dus wij de dokter bellen (ik helemaal overstuur en huilen). Nou ja, ik mocht het dus echt niet gebruiken, wel een ander middel als het echt niet meer ging (die had ik ook nog thuis), maar het liefst gewoon met asprientjes. Dus ik naar huis, mn bed in gekropen, en wachten totdat ik heel ziek werd.......GELUKKIG!!!!! Bleef het bij fikse hoofdpijn. Oh....wat was ik blij!!!!!
Maar ik vind het echt heel raar dat ik migraine kreeg. Maak me dan direct weer zorgen....Ik dacht dat mijn migraine cyclusgebonden was, dus rond mn eisprong heb ik er altijd 1 en meestal vlak voor mn menstruatie. Nu was het wel rond de periode dat ik eigenlijk een eisprong zou hebben (maar niet dus, want  ben dus zwanger). Raar he? Zou het zwangerschapsmigraine zijn?

Nou ja, in ieder geval weet nu ook een andere collega het.

Mama30: Wij gaan het ook met kerst vertellen, als de echo de dag ervoor goed is geweest. Ben echt heel benieuwd.

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs, Kitty

Ga toch nog maar even de was doen, is al 1,5 week blijven liggen

heee   meiden

IK SNAP T HELEMAAL!!!! ik ben ook super moe!!!!
de was ? wat is dat ........hhahahah

voor de rest nog niks maar ik denk | ¨?| wel misselijk te worden ik week 7 ...was de vorige x ook!!
ik voel me voor de rets goed ...ik doe wel heel rustig aan ...til niet zwaar   en doe geen gekke dingen!!!
vrijdag mag ik naar mijn gyn. om 0950     spannend!!!! he.....krijg inwendige echo...t zal er toch wel gewoon een zijn   deze x.......anders word t wel heel eng....

ik voel me soms gewoon schuldig tegenover storm en daantje ...maar ik weet dat hun net zo blij zijn met hun broertje -zusje als wij..maar t is soms heel dubbel
verdriet en blijdschap liggen nu zo dichtbij elkaar!!!
in mijn hoofd moet t soms even nog een plekje krijgen...t idee dat ik zwanger ben...heel vreemd hoor   ...nu ben ik voor de 2e x zwanger in een jaar! is best heftig voor mijn lichaam denk ik dus ik wil gezond eten enzo.....probeer ik....

nou ik ga naar bed..oooh heerlijk....
ik ben wel benieuwd wie er deze maand nog meer komen   van de junkies!!
 nou tot snel x lilian en een vlinder kus van storm * en daan* en hun brusje...
x doei

Hoihoi dames, de vermoeidheid die jullie beschrijven is herkenbaar hoor, ben blij dat ik er nu een beetje aan voorbij ben, is een wereld van verschil, dus even nog een paar weekjes volhouden jullie!!

Mama30, mijn man is weg voor zijn werk, mijn moeder is op vakantie, mijn schoonmoeder moet werken en mijn allerbeste vriendinnetje zit ook aan de andere kant van de wereld. Dus ik zal het toch echt alleen moeten doen.
Maar klinkt heel gek maar ik vandaag een heel goed gevoel erover.

Kitty, he meid balen die migraine zeg! Volgens mij houdt je lichaam nog steeds een soort cyclus aan ondanks je zwangerschap, zo krijg ik toch nog steeds om de 30 dagen een dikke ongi puist op mijn kin

Lilian, geniet nog maar even van het niet misselijk zijn. Ik had er deze zwangerschap trouwens veel minder last van dan bij mijn eerste zwangerschap.
Nog even afwachten en dan krijg je ook je echo en weet je waar je aan toe bent. (hartje, één of misschien toch weer twee)

Oja ik ben vandaag bij de prenatal geslaagd voor een positiespijkerbroek, was nog in de aanbieding ook
Er is nu overal uitverkoop dus ik denk dat ik van de week nog maar een tweede ga halen, scheelt toch weer wat centjes.
Alhoewel ik die centjes alweer uit heb gegeven aan een berg kleding voor Damian haha.
Echt ik heb zo'n stoere mexx outfit voor hem gekocht, kan niet wachten om het hem aan te trekken.

Nou meiden doe het rustig aan en ga lekker liggen als je daar behoefte aan hebt.

XXX

Terug
Bovenaan