zwangere man :-S

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 22:46:52'));

ik heb je gevonden. Denk via je zusje ofzo kan dat kloppen?....kon jou niet eens op je achternaam vinden hahaha...

En nu, zal ik je toevoegen als vriend?

huh? heb net nog gezocht, kon mezelf wel vinden zeg maar! heb je via marissa b...... gevonden? dat is mijn zusje inderdaad! ja mag wel toevoegen hoor, kan ik jouw lijst ook bekijken haha

Yep idd via je zusje dus...

Zag al wel dat er iemand is die familie is en die ik ook ken...die naam die je eerder vanavond noemde...

Durf je bijna niet toe te voegen...hahaha. Als mensen ons vragen waarvan we elkaar kennen dan kennen we elkaar gewoon oke?

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 22:51:04'));

Yep idd via je zusje dus...

Zag al wel dat er iemand is die familie is en die ik ook ken...die naam die je eerder vanavond noemde...

Durf je bijna niet toe te voegen...hahaha. Als mensen ons vragen waarvan we elkaar kennen dan kennen we elkaar gewoon oke?

ja gewoon via via.... ben benieuwd wie je kende dan! heb nog geen mailtje dat je me toegevoegd hebt!

Nu wel hahaha.

Liever (of eigenlijk ook geen) krabbels die hiernaar kunnen verwijzen of "verdacht" zijn haha, okidoki?

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 22:53:40'));

Nu wel hahaha.

Liever (of eigenlijk ook geen) krabbels die hiernaar kunnen verwijzen of "verdacht" zijn haha, okidoki?

Nee joh, dat spreekt vanzelf hoor! Bij mij ook niet he!
ZIjn nu druk aan de klets op de kwekker, grappig hoor!

Jakkie ik had t wel al gehoord maar nog niet die foto gezien....
Vind het belachelijk dat zoiets kan...straks heeft hij/zij het kind en krijgt hij er spijt van dat ie zich heeft laten ombouwen...echt sorry maar zulke dingen vind ik persoonlijk VEEEEL te ver gaan..
er zijn zoveel echtparen die jaren op een kindje wachten en dan zo'n gek(sorry dat ik het zo noem) floepie die maken ze zwanger...pffff maar ja..ieder zijn keus....

Hoi Suusle en Pipstip,

Ik las jullie verhaaltjes hier en je raadt het nooit maar ik woon ook bij jullie in de buurt en ben ook van jullie leeftijd ik wordt 27 in december...
Heb in c gewerkt en ben in e naar school geweest en heb daar tot mijn   tiende ook gewoond...

Kun je zien hoe klein de wereld is ik woon in n-a weet niet of deze afkorting jullie wat zegt?

Groetjes Russell

Hoi Russel,

Dat is toch echt te toevallig! En wij maar denken dat wij Drenthen niet op een dergelijk forum zwerven haha. n-a, die afkorting zegt mijn zeker wat haha.

Jij zwerft hier toch ook al een tijdje rond of niet?

Lfs Pip

Terug
Bovenaan