quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 20:53:04&apos

);
Ik houd het inderdaad ook niet echt meer bij. Er wordt overal zoveel gekletst. Wel klets ik mee bij de klusbabes, ook alweer een maand of 9 geloof ik.
Ik had eigenlijk niet zo heel veel last van bijwerkingen. Vond de pillen clomid alleen heel erg vies! Ze smelten heel snel op je tong en smaken echt goor! Maar goed, voor het goede doel doen we dat! haha
Begin je ook met 50 mg clomid?
Ooooh zit hier met tranen in mn ogen joh, ben ondertussen All you need is love aan het kijken, ik ben altijd zo'n jankerd met dat programma haha!
Dus jij bent 1 van de klusbabes, leuk he zo'n vast groepje!
Ik klets ook met een groepje meiden, we hadden eerst hier een vast groepje op het forum, maar sinds een tijdje kletsen we meer via msn dan hier op het forum en begin juli hebben we voor het eerst met elkaar afgesproken, erg leuk! Ook heb ik hier via het forum een vriendin leren kennen, Meissie YP, bleek dat we vlak bij elkaar woonden en nu spreken en zien we elkaar regelmatig! Zij is inmiddels bijna 29 weken zwanger, erg leuk om van zo dichtbij mee te maken hoor!
Je hebt dus amper last gehad van de bijwerkingen?! Gelukkig maar joh! Ik ben bang voor de opvliegendheid, heb ik zowiezo al snel last van, dus hoop niet dat dat nog erger word, heb voor de zekerheid mijn vriend maar alvast gewaarschuwd haha! Maar inderdaad voor het goede doel he! Ik begin inderdaad met 50 mg, als die niet aanslaat gaan we hoger. Heb jij ook PCO dan? Ik wel, weet ik sinds kort!
Hoe vind jij het dat je met Clomid hogere kans hebt op meerling? Ik moest er wel even aan wennen, want ik wou eigenlijk in eerste instantie maar 1 kindje, maar ben er nu helemaal aan gewend, en zou het ook heel leuk vinden als het zo zou zijn!