zwangere man :-S

haha, zwerf hier inderdaad al een tijdje rond.   Maandje of 10 inmiddels, nu bezig met de eerste ronde met clomid maar is niet zeker of ik daardoor eisprong heb gehad. Krijg ik dinsdag de uitslag van (maandag bloedprikken)

Jij zwerft hier toch ook al een tijd? Je kletste toch ook mee bij "eerste bezoek gyn" of heb ik het nu   helemaal mis?

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 20:43:13'));

haha, zwerf hier inderdaad al een tijdje rond.   Maandje of 10 inmiddels, nu bezig met de eerste ronde met clomid maar is niet zeker of ik daardoor eisprong heb gehad. Krijg ik dinsdag de uitslag van (maandag bloedprikken)

Jij zwerft hier toch ook al een tijd? Je kletste toch ook mee bij "eerste bezoek gyn" of heb ik het nu   helemaal mis?

Hey!

Ja ik ben hier ook al een weer een jaar! Heb een tijdje meegeklets op dat topic, maar ik ben niet zo heel vaak op het forum, dus kan het niet allemaal bijhouden en iedereen uit elkaar houden daar, en vond het een beetje egoistisch om dan wel steeds mijn geklaag neer te zetten zeg maar....

Maar wat toevallig dat jij nu net eerste ronde clomid hebt gehad! Ik ben nu met kuur Duphaston bezig om ongi op te wekken en dan moet ik ook met Clomid beginnen, heb de pilletjes al liggen hier! Als het goed is word ik volgend weekend ongesteld en dan vanaf dag 3 aan de Clomid, heb jij erg last gehad van bijwerkingen? Zijn nogal wat heftige bijwerkingen begreep ik....

Ik houd het inderdaad ook niet echt meer bij. Er wordt overal zoveel gekletst. Wel klets ik mee bij de klusbabes, ook alweer een maand of 9 geloof ik.

Ik had eigenlijk niet zo heel veel last van bijwerkingen. Vond de pillen clomid alleen heel erg vies! Ze smelten heel snel op je tong en smaken echt goor! Maar goed, voor het goede doel doen we dat! haha

Begin je ook met 50 mg clomid?

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 20:53:04'));

Ik houd het inderdaad ook niet echt meer bij. Er wordt overal zoveel gekletst. Wel klets ik mee bij de klusbabes, ook alweer een maand of 9 geloof ik.

Ik had eigenlijk niet zo heel veel last van bijwerkingen. Vond de pillen clomid alleen heel erg vies! Ze smelten heel snel op je tong en smaken echt goor! Maar goed, voor het goede doel doen we dat! haha

Begin je ook met 50 mg clomid?

Ooooh zit hier met tranen in mn ogen joh, ben ondertussen All you need is love aan het kijken, ik ben altijd zo'n jankerd met dat programma haha!

Dus jij bent 1 van de klusbabes, leuk he zo'n vast groepje!
Ik klets ook met een groepje meiden, we hadden eerst hier een vast groepje op het forum, maar sinds een tijdje kletsen we meer via msn dan hier op het forum en begin juli hebben we voor het eerst met elkaar afgesproken, erg leuk! Ook heb ik hier via het forum een vriendin leren kennen, Meissie YP, bleek dat we vlak bij elkaar woonden en nu spreken en zien we elkaar regelmatig! Zij is inmiddels bijna 29 weken zwanger, erg leuk om van zo dichtbij mee te maken hoor!

Je hebt dus amper last gehad van de bijwerkingen?! Gelukkig maar joh! Ik ben bang voor de opvliegendheid, heb ik zowiezo al snel last van, dus hoop niet dat dat nog erger word, heb voor de zekerheid mijn vriend maar alvast gewaarschuwd haha!  Maar inderdaad voor het goede doel he! Ik begin inderdaad met 50 mg, als die niet aanslaat gaan we hoger. Heb jij ook PCO dan? Ik wel, weet ik sinds kort!
Hoe vind jij het dat je met Clomid hogere kans hebt op meerling? Ik moest er wel even aan wennen, want ik wou eigenlijk in eerste instantie maar 1 kindje, maar ben er nu helemaal aan gewend, en zou het ook heel leuk vinden als het zo zou zijn!

en daar komen de waterlanders weer...... net een man die zijn vriend ten huwelijk ging vragen in de piste van een circus! ben zo'n emotioneel typje en sinds ik met die hormonen bezig ben lijkt dit nog wel erger geworden! zal nog wat worden als ik ooit zwanger mag raken haha!

Ik zit ook al tranen met tuiten te huilen hier hahaha....heerlijk All You Need Is Love! Man de deur uit en lekker grienen voor de buis.

Via de Klusbabes heb ik Kruimels leren kennen, zij bleek ook vlakbij mij te wonen en we zijn nu 2 keer bij elkaar op de koffie (thee) geweest en dat was erg gezellig! We gaan elkaar vast nog wel vaker zien. Waar kom jij vandaan?

Ik weet inderdaad dat je meer kans op meerlingen heb. Een tweeling lijkt mij juist heel erg leuk haha. De kans op miskraam is daarentegen ook iets hoger, daar ben ik dan weer minder blij mee. Of ik pco heb weet ik niet. De fertiliteitsarts zei van de week wel dat het "pco-achtig" is wat ik vertoon maar we wachten eerst even de bloeduitslag dinsdag a.s. af.

Het kan inderdaad heel goed dat je opliegers e.d. krijgt, hoop het niet natuurlijk maar het kan. Krijg jij tijdens je volgende cyclus ooko echo's om je eitjes te volgen?

haha, ik ook hoor. 2 homo's uit Beertha in het circus. Klinkt niet echt romantisch maar toch tranen met tuiten hahaha

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 21:10:08'));

Ik zit ook al tranen met tuiten te huilen hier hahaha....heerlijk All You Need Is Love! Man de deur uit en lekker grienen voor de buis.

Via de Klusbabes heb ik Kruimels leren kennen, zij bleek ook vlakbij mij te wonen en we zijn nu 2 keer bij elkaar op de koffie (thee) geweest en dat was erg gezellig! We gaan elkaar vast nog wel vaker zien. Waar kom jij vandaan?

Ik weet inderdaad dat je meer kans op meerlingen heb. Een tweeling lijkt mij juist heel erg leuk haha. De kans op miskraam is daarentegen ook iets hoger, daar ben ik dan weer minder blij mee. Of ik pco heb weet ik niet. De fertiliteitsarts zei van de week wel dat het "pco-achtig" is wat ik vertoon maar we wachten eerst even de bloeduitslag dinsdag a.s. af.

Het kan inderdaad heel goed dat je opliegers e.d. krijgt, hoop het niet natuurlijk maar het kan. Krijg jij tijdens je volgende cyclus ooko echo's om je eitjes te volgen?

Haha ja mijn mannetje is ook de deur uit inderdaad! Die haat All you need is love!

Hey dat van die miskraam, dat je daar ook meer kans op zou hebben, dat heb ik van de week aan mijn gyn gevraagd, en de kans hierop is niet hoger dan bij andere vrouwen vertelde ze mij! Was niet wetenschappelijk aangetoond dat je met CLomid hogere kans daarop zou hebben!
Deze cylcus nog geen echo's om eitjes in de gaten te houden, moet dag 3 tm 7 Clomid slikken, dag 12, 14 en 16 klussen en tussen dag 22 en 25 bloed laten prikken om te kijken of er wat gebeurt is, dan moet ik dag erna naar gyn en krijg ik gelijk de uitslag! Spannend allemaal he!

Ik woon onderin Drenthe, op de grens met Overijssel en Duitsland ongeveer haah! Vaag he, is niet zo'n grote plaats waar ik woon, dus noem m maar niet bij naam voor de zekerheid. En jij? Leuk he dat je zo nieuwe mensen leert kennen! Ik ken Yvonne nu een jaartje ongeveer en we hebben elkaar al vaak gezien hoor! Mannetjes hebben elkaar ook al paar keer gezien ondertussen, zijn al eens met zn allen op visite geweest en Yvonne en ik drinken regelmatig bakkie thee met elkaar en zijn ook al eens wezen winkelen!

Terug
Bovenaan