zwangere man :-S

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 21:28:00'));

hahaha wie kent het Kasteeltje van C......en niet! Ik lach me slap! Mijn hele familie woont ook hier hoor dus wie weet kennen we elkaar via via wel. Kruimels waar ik contact mee heb via dit forum woont in O......sselen....ken je vast ook wel! hahaha

Oh wat eng zeg!!!! Ja O.......sselen ken ik zekers wel, ken er ook wel een paar mensen ook! Mijn schoonzus werkt daar in de supermarkt hahahahahah!
Hoe oud ben jij? Straks ken ik je? En hoe heet je? Of wil je dat niet zeggen? Ik heet Susanne en ben 25, bijna 26? ZIJn we van de zelfde leeftijd?

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 21:29:49'));

Bij mij en mijn man is alles idd ook al onderzocht. Ik heb gewoon geen cyclus. De laatste keer zei de fertiliteitsarts dat het "pco-achtig" dus ben deze week een beetje in twijfel. Gelukkig heb ik dinsdag een belafspraak. naar welk ziekenhuis ga jij?

Ik ga gewoon hier in C naar het ziekenhuis gelukkig, dus niet zo ver weg, lekker makkelijk, woon vlakbij het ziekenhuis! Niet dat C nou zo groot is maar toch! Ken jij mensen in C?

Ik ben ook 25, eind oktober word ik 26 hahaha. Ik lach me slap echt waar!

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 21:31:16'));

Ik ben ook 25, eind oktober word ik 26 hahaha. Ik lach me slap echt waar!

OOooh dit is echt te gek voor woorden hoor haha! Ik word eind mei 26! Mijn vriend heeft in Emmen op school gezeten (Drenthe College) en is in januari 27 geworden, hij heet Marco

Ik heb een collega in C. Mijn broer werkt er...ken er eigenlijk nog wel een paar bedenk ik me nu. Dit wordt eng! hahaha

We hebben dus niet dezelfde arts. Ik ga hier in E. naar het ziekenhuis.

Heb je op de middelbare school in E. gezeten?

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 21:32:46'));

Ik heb een collega in C. Mijn broer werkt er...ken er eigenlijk nog wel een paar bedenk ik me nu. Dit wordt eng! hahaha

We hebben dus niet dezelfde arts. Ik ga hier in E. naar het ziekenhuis.

Heb je op de middelbare school in E. gezeten?

Nee ik heb nooit in E op school gezeten! Nou ben ik wel heel benieuwd of ik die mensen hier in C ook ken! Waar werkt je broer? Bij wat voor bedrijf?
Best eng he? Ik dacht er zitten nooit veel mensen uit Drenthe op het forum, maar dat valt toch nog wel even tegen haha!

Ik dacht ook dat wij drenthen niet op een dergelijk forum zouden rondhangen maar het tegendeel is waar! haha Vind het echt ontzettend grappig!

Ken jij ook veel mensen in E?

Weten mensen in jullie omgeving van jullie kinderwens?

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 21:40:35'));

Ik dacht ook dat wij drenthen niet op een dergelijk forum zouden rondhangen maar het tegendeel is waar! haha Vind het echt ontzettend grappig!

Ken jij ook veel mensen in E?

Weten mensen in jullie omgeving van jullie kinderwens?

Nou Yvonne woont ook in Emmen haha! En ik heb er ooms en tantes, een neef en mijn Opa en oma en nog wat mensen die ik van naam ken zeg maar!
Ken je de naam Wijnands? Zo heet ik niet hoor, maar mijn familie wel! Wel eng om dat hier neer te zetten hoor!

Nou wij hadden het in eerste instantie niemand verteld, behalve mijn zusje, maar nu we bij de gyn lopen, hebben we het ook aan mijn ouders, schoonzus en 2 goede vriendinnen verteld. Best jammer om te vertellen, want wij wilden ze echt verrassen met het nieuws en niemand had het nog verwacht van ons, we gaan namelijk volgend jaar trouwen ( In E! Hotel van der Valk) en ze dachten dat we dan daarna wel aan kinderen wilden beginnen!

Terug
Bovenaan