zwangere man :-S

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 21:19:21'));

Uhm....ik kom ook uit Drenthe! haha

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH dat meen je niet joh! Maar Drenthe is groot he.... waar ergens in Drenthe dan??? Een beetje bekende stad waar ik vlakbij woon is Emmen, ken je dat??

Ik dacht dat ik het in de bijsluiter had gelezen. Maar het is niet iets wat me weerhoudt om clomid te nemen. Zonder heb ik geen cylcus en zonder cyclus helemaal geen zwangerschap dus dan maar clomid!

Heb jij uit jezelf ook (bijna) geen cyclus?

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 21:21:37'));

Ik dacht dat ik het in de bijsluiter had gelezen. Maar het is niet iets wat me weerhoudt om clomid te nemen. Zonder heb ik geen cylcus en zonder cyclus helemaal geen zwangerschap dus dan maar clomid!

Heb jij uit jezelf ook (bijna) geen cyclus?

Nou toen ik gestopt was met de pil, is mijn cyclus erg onregelmatig geweest en vanaf november is die helemaal uitgebleven, dus januari maar eens naar huisarts geweest en doorgewezen naar gyn, bleek PCO te hebben. Toen kuurtje gehad om ongi op te wekken, is gelukt, maar daarna weer niet vanzelf ongi, dus nu 2e keer kuurtje en daarna gelijk Clomid!
Maar bij jou heeft het dus nog geen naam wat er bij jou aan de hand is? Bij jou vriend/man ook alles al onderzocht? Mijn vriend zn goedje is onderzocht en was gelukkig wel allemaal goed, dus dat scheelt heel erg al! Heb nu weer goede moed dat het goed komt hoor!

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 21:22:02'));

Durf het bijna niet te zeggen maar....daar woon ik...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT! Ik ben er geboren, en woon nu in een stadje die begint met een C en er is een kasteel, weet niet of je het nu weet? Durf de plaatsnaam niet zo goed neer te zetten! Ik heb ook nog best wat familie in Emmen wonen, straks ben je daar een van haha!

hahaha wie kent het Kasteeltje van C......en niet! Ik lach me slap! Mijn hele familie woont ook hier hoor dus wie weet kennen we elkaar via via wel. Kruimels waar ik contact mee heb via dit forum woont in O......sselen....ken je vast ook wel! hahaha

Bij mij en mijn man is alles idd ook al onderzocht. Ik heb gewoon geen cyclus. De laatste keer zei de fertiliteitsarts dat het "pco-achtig" dus ben deze week een beetje in twijfel. Gelukkig heb ik dinsdag een belafspraak. naar welk ziekenhuis ga jij?

Terug
Bovenaan