zwangere man :-S

haha, ik ken die naam wel! Niet heel goed hoor, maar ken een paar mensen die zo heten en ken die mensen niet heel goed hoor.

Bij ons weten alleen onze ouders en broer/zus het. vind dat al jammer maar vond dat we het wel moesten vertellen omdat de kans dat wij bekenden in het ziekenhuis tegenkomen vrij groot is en het dan lullig is dat ze het van een ander moeten horen (vonden wij).

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 21:49:07'));

haha, ik ken die naam wel! Niet heel goed hoor, maar ken een paar mensen die zo heten en ken die mensen niet heel goed hoor.

Bij ons weten alleen onze ouders en broer/zus het. vind dat al jammer maar vond dat we het wel moesten vertellen omdat de kans dat wij bekenden in het ziekenhuis tegenkomen vrij groot is en het dan lullig is dat ze het van een ander moeten horen (vonden wij).

Hahahaha nou wil ik natuurlijk wel heel erg graag weten welke jij dan kent en of dat mijn familie is! Zal haast wel he?! Kun je een tip geven over de mensen uit C die jij kent?

Ja daarom hebben wij het ook verteld hoor, is toch lullig als ze het van een ander moeten horen! Hoe reageerden ze bij jullie toen jullie het vertelden? Verrast?

Nou ja kennen....kennen....oud-collega's van me. Durf eigenlijk geen namen te noemen hahaha

Onze familie was wel heel erg verrast. Wel blij verrast natuurlijk haha, en die van jou?

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 21:52:52'));

Nou ja kennen....kennen....oud-collega's van me. Durf eigenlijk geen namen te noemen hahaha

Onze familie was wel heel erg verrast. Wel blij verrast natuurlijk haha, en die van jou?

ooooooh ik ben nu zoooo nieuwsgierig, geen tipje van de sluier ofzo? Ken je ook iemand van wijnands die makelaar is toevallig? Weet zo even niet of hij in E woont, maar heeft daar wel bedrijf in ieder geval!

Mijn ouders waren eerst heel erg verbaasd en moesten even wennen (vooral mijn moeder) Die voelde zich opeens heel oud haha, maar nu vind ze het hartstikke leuk, iedereen eigenlijk!

haha, de achternaam van degene die ik ken begint met een b en eindigt op op veld...hahaha

M'n man is inmiddels thuis en zitten mee te lallen met gordon! haha

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 22:00:01'));

haha, de achternaam van degene die ik ken begint met een b en eindigt op op veld...hahaha

M'n man is inmiddels thuis en zitten mee te lallen met gordon! haha

Hm, tja dat kan vanalles zijn he!? Kan even niets bedenken hoor zo!
Ik was ook singing bee aant kijken, maar vriend is er weer en die houd niet zo van Gordon, dus moest kiezen of ik pc of tv wou, dus hij is nu tv aant kijken haha!

Maar nu weet ik nog niet hoe jij heet?

ik heet Ilona

Ik ga er vanzelfsprekend vanuit dat alles wat we hier over en weer vertellen hier blijft. Ook als blijkt dat we wederzijds mensen kennen toch?

Heeft je vriend toevallig ook getraind (voetbal)? die van mij wel. Ik ken zelfs de voetbalclubs uit C: Germanicus, Raptim  en CSVC? hahaha

Terug
Bovenaan