ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

Heey meiden ben bij de vk geweest en doordat mijn suiker iets verhoogd was werd ik voor de zekerheid even naar de gyn doorgestuurd voor controle .... nou ik mag bij de gynaecoloog blijven hoor        
Suiker 2x boven de 7 en je wordt gewoon als suikerpatiente gezien! Maar goed het is beter voor de uk. Moest ook meteen door naar de diabetesverpleegkundige dus ben van half 2 tot kwart voor 5 zoet geweest   Zij heeft goed uitgelegd wat ik tot nu toe nog van niemand begrepen heb namelijk dat elke x als mijn suiker boven de 7 komt het via de navelstreng bij de kleine komt die gaat dan insuline aanmaken terwijl hij/zij het nog niet nodig heeft en gaat hierdoor groeien. Dus nu zit de kleine nog wel op een goede groeicurve maar dat kan zo veranderen.
Heb een bloedsuikerapparaatje mee moet nu 4x per dag controleren, volgende week naar gecombineerd spreekuur van gyn, internist en diabetesverpleegkundige. Tenzij de suiker dagelijks boven de 7 uit komt dan moet ik eerder terug en krijg ik zeer waarschijnlijk toch voor die laatste weken insuline al is het maar een klein beetje om het onder de 7 te houden. Tja... wie zegt dat zwanger zijn over rozen gaat
Verder voel ik me gelukkig goed! Braken valt wel weer mee momenteel dus vooruit maar! We gaan er gewoon voor.
Volgende week de 17e mag ik op combispreekuur bij gyn-internist en diabetes verpleegkundige.

Groetjes Macka

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            17 feb    + liggingsecho         meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart          19 feb                                                           jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                         jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                                                         jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            17 feb controle bij gyn       geheim

hai meiden
nou vandaag de drukker gebeld om iets te wijzigen
de traktaties voor 2 dagen gemaakt ben ik 2 uur mee bezig geweest
naar fysio geweest
rolgordijnen voor de baby en onze kamer gekocht + berging
en kapstokken want de kapstok van de baby hing beneden en die gaat nu weer naar de babykamer dus beneden weer iets nieuws
ik heb nu net even een lijstje gemaakt met adressen die ik nog niet heb van mensen waar ik dus achteraan moet bellen  
ja er zit weer een beetje schot in
ik denk nl dat ik echt 4.5 of 4 weken eerder beval
ik krijg steeds meer last van mijn lichaam

nou meiden doe het rustig aan
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan