ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            17 feb    + liggingsecho         meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart          19 feb                                                           jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                         jongen

karin               30                 2e            10 maart            17 feb bevallen                             jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            17 feb controle bij gyn       geheim

BEVALLEN

bevallen   datum   naam   gewicht   lengte       bijzonderheden

karin            17 feb     ........   ........gr   ......cm     3 weken te vroeg

hoi allemaal,

Ja nog drie dagen ik ben ook wel een beetje zenuwachtig
Maar ook heel blij dat het gaat gebeuren a
Afgelopenweek ook weer 3 dagen in ziekenhuis gelegen

Maar het wordt geen keizersnee of er moet iets mis gaan
Ik heb namelijk al 3 cm ontsluiting
Ze gaan eerst vliezen breken kijken wat er gebeurd.
en anders met gel of infuus

ik hou jullie op de hoogte Je kan ook veel op mijn hyves zien
Succes nog met de laatste loodjes
En fijn weekend

Dikke x

goedemorgen meiden
nog 35 dagen te gaan
ik zelf denk dus dat ik 8 a 9 dagen eerder beval
en dan hoef ik nog maar 26 a 27 dagen
jippie wat snel
ik heb het behoorlijk gehad
ik heb de afgelopen 3 dagen als een gek zitten werken aan alles wat ik moest doen
vandaag neem ik een rust dag
en morgen ga ik weer verder met mijn lijstje
ik wil deze week alles afkrijgen
de laatste week veranderd er veel in mijn lichaam dat kan ik echt merken
de baby is bijna de hele dag druk
soms weet ik even niet hoe ik het heb als ik mijn buik aan 3 kanten uitelkaar gedrukt voel
2 kanten op de buik en de 3e plek is van onder messteken het gevoel dat ze eruit komt
van mij mogen de dagen wat sneller gaan
dindag lekker die liggingsecho heb ik veel zin in even de baby zien
en donderdag is gina jarig feest feest feest

nou fijne zondag allemaal
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan