Hallo allemaal!
Karin wat speciaal dinsdag word je al moeder! Ben je ook iets van zenuwachtig?
Hoe voel jij je?
Cilo dus met 37 weken ga jij bevallen volgens je schoonmoeder? Dan duurt alles niet meer zo lang!
Hier gaat alles wel. Ben alleen beroerd, ontzettend moe en heb steeds koud! Ben ook wat zenuwachtig aan het worden voor de bevalling. Krijg ineens het gevoel heel erg dat deze ook wel iets eerder kan komen. En dan denk ik tjee hoeft van mij eigenlijk niet zo. Dan komt het wel heel snel dichtbij. Was wat laks betreft de voorbereidingen en moet er ook maar eens vaart achter zetten.
Heb de cadeautjes voor onze zoon wel al in huis. Die krijgt ook wat speciaals als zijn broertje is geboren!
Ben blij dat mijn man weer thuis is van zijn midweek cursus en dan zal hij volgende week ook nog een midweek weg. Vind maar niks. Gelukkig heeft mijn moeder dan wel weer wat meer tijd!
Ook heb ik de voor en achter deur sleutel gauw bij laten maken voor vrienden die net schuin achter ons zijn komen wonen. Vind wel fijn gevoel!
Ze kon er gister gelijk gebruik van maken, want eenmaal boven kreeg ik ineens paniek. Weer beroerd! Hartkloppingen en die vervelende ademhaling weer! En niemand was thuis. Is zij nog even bij mij geweest was wel erg fijn. Daarna kon ik tenminste weer wat slapen. Want ook dat wil bijna niet meer! Ben veel om het uur of twee uren wakker! bah.
Nou dit was mijn verhaal weer. Zal snel weer de bank opzoeken kan er nu gebruik van maken nu mijn man er weer is!
Spreek jullie snel weer!
Liefs
Diana