ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

Hallo allemaal.

Brasilgirl las je berichtje en dacht moet toch even reageren.
Heel eerlijk gezegd weet ik even niet meer waarom je onder controle bij de gyn bent.
Wat ik je wel kan vertellen is dat ik ook binnen 10 minuten weer buiten sta bij mijn vk. Het zijn echt van die vlugbezoekjes, tenzij ik heel wat te vragen of te vertellen heb.

Mijn zoontje is tien dagen overtijd geboren. Voor die tijd hebben ze ook nooit getoucheerd. Dan moest er echt een reden voor zijn. Bij 10 dagen over tijd zouden ze mij komen strippen. Ben gelukkig er net voor die tijd bevallen. Maar eerder zouden ze ook niet kijken. Misschien dat het je helpt. Maar zelf ben en was ik ook wel nieuwschierig of er nou wat gebeurd ja de nee.

De slijmprop ben ik overigens toen met 38.5 wkn verloren en toen moest ik dus nog even. Dus kan nog even duren.

Macka spannend hoor allemaal.

Hier alles rustig ook veel wakker snachts om het anderhalf uur zoals gewoonlijk. Moet mijn man ook nog eens vaak op zijn zij draaien als hij ligt te snurken. Heel irritant.
Maar heb net weer even 1.5 uur bijgeslapen op het bedje in de kamer heerlijk. En gister avond ook vroeg op bed ik kon niet meer!

Vanavond is het mijn TV avondje. Vind meestal niks aan wat er op de tv komt. Maar maandag avond wel. Denk dat ik ook lekker op bed ga kijken een deel. Of we nemen een ding op weet niet of ik half 11 wel red!

Groetjes

Diarich

Hoi Diarich,

Thanks voor je reactie! Ik loop bij de gyn. vanwege een vleesboom die in t begin van de zwangerschap ontdekt is. Nu kunnen ze m niet meer zien maar ze wilen evengoed dat ik daar beval. Zo'n vleesboom kan namelijk veroorzaken dat mijn baarmoeder na de bevalling niet goed samentrekt en ik dus hevig zal bloeden. Ik moet daarom gelijk na binnenkomst aan een infuus en ze leggen alvast zakken met bloed klaar...just in case.
Klinkt allemaal ernstiger dan t is en t zijn puur voorzorgmaatregelen! Maak ik me ook niet druk om.
Fijn om te horen dat t normaal is dat je snel weer buiten staat! Ik denk dat ik me drukker maak om de zwangerschap dan de gyn. zelf hihihi. Verder ga ik ook maar geduldig afwachten tot de kleine zich meld. Dat ik slijm verloren ben geeft toch aan dat er IETS gebeurd he...Dus ik ga a.s vrijdag toch maar geen drama schoppen daar omdat ik over de uitgerekende datum heen ga! Ze komt er vanzelf wel uit

Groetjesss

hai meiden
hoe gaat het met jullie vandaag?

ik heb gisteren de hele dag weer last gehad van die krampen
ik heb extra magnesiumtabletten gekocht en gisteren en vandaag ook al genomen

vanmorgen naar de vk geweest alles was goed
zij denkt dat ik waarschijnlijk een beknelling heb ergens in mijn rug en dat dat uitstraalt naar mijn been want het is wel raar dat ik snachts nergens last van heb
maar vanmiddag ga ik weer naar fysio en dan kan ik dat haar even vertellen en dan moet zei me maar even goed masseren

de baby zat vast tussen mijn bekken
en mijn bloeddruk was weer mooi laag
en haar hartje ging flink te keer

ik kreeg een nieuwe afspraak mee voor de 19e
ik zei dan ben ik allang bevallen
nou toen kreeg ik er een mee voor de 17e
ik zei ok goed laat die maar staan maar dan ben ik ook al bevallen
o ja zei de assistente wanneer ga je dan bevallen
ik zei van het weekend hahahahahahahahahaha
nou het zal mij benieuwen zei de ass
ik zei je zult zien dat het klopt
bij die andere had ik het ook altijd goed als ik zei dan kom ik niet weer dan klopte dat ook altijd
de assistente zei was je erweer
ik zei   ik ben hier nu voor de laatste keer de vk moest erom lachen en zei dat zeggen er wel meer

nou meiden we zullen zien ik denk dat mijn man gelijk heeft het wordt de 14e hoor

liefs ci lo...

Hoi allemaal,

Nou ben vanavond maar ff in het ziekenhuis geweest...ik meende namelijk dat ik vruchtwater verloor. Steeds als ik opstond liep er een straaltje uit. Maar helaas niks aan de hand: t was gewoon zeer dunne afscheiding  Verder zeiden ze dat mijn baby t nog prima naar de zin had bleek uit de scan, de harde buiken die ik had volledig normaal waren en de baarmoedermond nog helemaal intact was!! Niks wijst erop dat ik bijna ga bevallen dus  Volle maan zal hier niet helpen hihihi. Ach ja ik voel me verder nog goed dus we zien het wel! Succes voor degene die wel gaan bevallen!

Groetjesss

goedemorgen meiden
hoe gaat het met iedereen vandaag
is iedereen nog zwanger
ik wel hahahahahahaahha
ja ik lach nu maar heb de hele nacht niet geslapen
3x eruit om te plassen
veel pijn in linkerbeen, rug en buik
en een verstopte neus dus kreeg steeds geen lucht
heb de hele nacht op fluor snoepjes zitten zuigen

gisterenavond en vannacht drukte de baby steeds meer naar onder dus ze is goed de weg aan het vrij maken
moet ook want ik wil nu wel een keer bevallen
en van die voorweeen erbij

dus meiden wie weet vannacht is het dan eindelijk volle maan
wie gaat er bevallen?

macka
jij bent nu dan 3 dagen overtijd he
hou je het nog wel vol dan
lijkt me wel zwaar als je overtijd gaat

diana
hoe gaat het met jouw
lekker af en toe rusten op je bedje in de woonkamer
heb jij nog een bepaald gevoel over wanneer de kleine zich aandient

brasilgirl
jeetje ben je dus naar het ziekenhuis geweest met de gedachte dat er misschien nu eindelijk vaart in zat of dat het nu eindelijk ging gebeuren en dan nog niets kun je weer naar huis en afwachten
ja je zult het wachten nu wel zat zijn he
en het is je eerste dus dan wordt je overal ook zo onzeker van
ik kan me voorstellen dat je er soms gek van wordt
probeer leuke dingen te ondernemen met je man als afleiding
ga nog even savonds op visite
of samen lekker op de bank filmpje kijken met wat lekkers erbij
probeer leuke dingen te toen en te ontspannen meid
deed ik ook altijd op het laatst is heel erg fijn nog even tijd voor elkaar dit keer lukt mij dat niet altijd
ik moet savonds meestal alle troep van de kids opruimen
en dan ben ik veel te moe om me nog te concentreren op de gezelligheid
ik ben de laatste tijd meer een zombie met pijntjes hahahahahahahaha

nou meiden
komen jullie vandaag nog even langs
zodat we weten wie er nog met een dikke buik lopen en de gene die niet reageert waarschijnlijk in de weeen loopt of de kleine al in haar armen heeft
ik kan niet meer afwachten tot dat ik mijn kleine lieve meisje in mijn armen heb

ik ga nu mijn brood smeren tot later
liefs ci lo...

hai
ben ik weer even
ik kijk nl elke dag op www.babybytes.nl
daar kun je elke dag zien hoelang je nog moet en bij elke week staat er een verhaaltje met een plaatje
en daar stond net dat ik 8.9mnd zwanger ben
dus dat zou betekenen dat ik dit weekend 9 maand ben
waarom dat systeem dat een week eerder aangeeft weet ik ook niet maar het zal wel toevallig zijn als het precies valt wanneer ik beval
nou dat was het

ik ga me zo maar douchen
ik verveel me zo vandaag
ik heb vandaag en morgen niets op de planning staan
pas vrijdag weer met dario naar zwemles

ik wordt gek van het niets te doen hebben

liefs ci lo...

Hey,

Ik kan me vergissen maar volgens mij is macka bevallen!! Ik lees ook altijd op babybites en volgens mij kletste ze daar ook mee, staat ook een macka en haar stukjes komen overeen met hier...Hoop dat ze het vandaag zal bevestigen!

groetjes

Terug
Bovenaan