Goedemorgen allemaal! Oh het is nu 10 v 12... als ik klaar ben met typen zal het alwel middag zijn! hahaha
okeee
alvast Goedemiddag!!
Hoe gaat het met iedereen?? hoe voelt iedereen zich?? leuk weekend gehad??
Wat was het warm gisteren he! pffff en ik maar ploegen in de tuin om alles daar netjes en mooi te maken voor de avond.. En ja hoor wat hadden we in de avond... REGEN! en niet zo'n klein beetje ook! Dus we hebben voor het eerst op mijn verjaardag binnen moeten zitten! Ja dat was een beetje jammer en balen.. maargoed binnen was het ook gezellig hoor.. ik vind het alleen altijd zo leuk om buiten te zitten.. geeft atijd zo;'n gezellig sfeertje... vuurtje aan... beetje schemer licht enzo.. maar goed neeh dus.. we moesten naar binnen! Heeft het bij jullie ook zo geregent???
Maar goed het was wel erg gezellig.. ik kneep hem wel of mensen iets zouden zeggen omdat ik ennnn niet meer rookte en geen alcohol dronk..
Op dat roken werd wel gereageert.. iemand riep ook wel even.. ooh ben je gestopt om een bepaalde reden??? knipoog knipoog.. ik maar weer lachen en zei neeh hoor... is gewoon beter voor de longen..! Gelukkig maakte niemand opmerkingen over dat ik zelf geen wijntje dronk.. want als die opmerking ook nog even rondgeroepen werd.. tja dan was het wel duidelijk.. maar iedereen hield wijd hun mond! haha DUs geen druk alcohol gehad.. en doordat er ook een klein meisje van 2 rondliep en een zwangere aanwezig was, werd er ook niet gerookt in huis dus is onze kleine uk ook deze avond zonder rook door gekomen! Maar ik had het er wel even moeilijk mee.. had wel erg veel zin... maar ik heb het vol gehouden!! applaus!!!! dank u! haha
Ik groei alleen zo erg!! niet in kilo's gelukkig.. maar ik kan mn broek niet meer aan! alleen als ik het bovenste knoopje open houd en een strak shirtje wil niet meer hoor.. dan zie je echt een zwanger buikje.. tenminsten als je van bovenaf kijkt.. mijn man die zegt dat het wel mee valt.. alhoewel hij wel ziet dat ik een buikje krijg.. Ik begin gewoon te twijfelen of ik misschien niet al langer zwanger ben.. mijn vorige ongi was nl niet echt heftig en duurde maar 3 dgen ofzo.. en echt geen tampons vol ofzo.. (ja lekker beschreven...) nouja wel zien het wel.. ik heb nl wel een eiesprong gevoeld nl.. tenminsten dat denk ik... ik heb het niet getest toen...
Ik voel me eigenlijk nogsteeds super goed.. mijn borsten zijn iets minder pijnlijk aan het worden... beetje gewenning inmiddels denk ik.. en vermoeidheid.. ja die blijft maar wat wil je met dit warme weer en weinig slapen.. ik word klokslag half 9 wakker.. ook niet zo;n honger gevoel meer..
ohjeee nu ik dit allemaal zo typ gaat mn hart opeens sneller te keer.. schrik er van..
maar goed ik heb nog wel dat ongi gevoel onder in mn buik en afgelopen vrijdag was ik echt kapot na het shoppen in de campeerhal.. hmmm ieieieieieieie het schiet me even aan...
Nog 2,5 week Ci lo... dan mogen we naar de verloskundige... heb het gevoel ik dat ik al maanden zwanger ben en dat ik maar geen echo krijg... sjonge jonge,,, wat duurt wachten lang... nouja we zitten al op 6 weken.. wat zal ik blij zijn als die eerste weken achter de rug zijn.. dat je iets meer zekerheid hebt..
Voor de nieuwe zwangeren: WELKOM EN GEFELICITEERD!!!
liefs
Isa