ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai wijnie
leuk dat jij je hier al gemeld hebt gezellig
vind je het niet zonde dat je eerder terug bent gekomen?
de verloskundige kun je morgen al bellen hoor
en de ha kun je ook bellen en dan kun je het doorgeven aan de assistente
dan kan zij het op je kaart zetten en in de pc
en wat ik ook heb gedaan is de apotheek bellen en dan zetten hun het ook in de pc
want als je een keer medicijnen krijgt van de ha dan chekken hun het extra of dat wel kan als je zwanger bent of borstvoeding geeft
nou tot horens
liefs ci lo

Goedemorgen allemaal! Oh het is nu 10 v 12... als ik klaar ben met typen zal het alwel middag zijn! hahaha
okeee

alvast Goedemiddag!!
Hoe gaat het met iedereen?? hoe voelt iedereen zich?? leuk weekend gehad??
Wat was het warm gisteren he! pffff en ik maar ploegen in de tuin om alles daar netjes en mooi te maken voor de avond.. En ja hoor wat hadden we in de avond... REGEN! en niet zo'n klein beetje ook! Dus we hebben voor het eerst op mijn verjaardag binnen moeten zitten! Ja dat was een beetje jammer en balen.. maargoed binnen was het ook gezellig hoor.. ik vind het alleen altijd zo leuk om buiten te zitten.. geeft atijd zo;'n gezellig sfeertje... vuurtje aan... beetje schemer licht enzo.. maar goed neeh dus.. we moesten naar binnen! Heeft het bij jullie ook zo geregent???
Maar goed het was wel erg gezellig.. ik kneep hem wel of mensen iets zouden zeggen omdat ik ennnn niet meer rookte en geen alcohol dronk..
Op dat roken werd wel gereageert.. iemand riep ook wel even.. ooh ben je gestopt om een bepaalde reden??? knipoog knipoog.. ik maar weer lachen en zei neeh hoor... is gewoon beter voor de longen..! Gelukkig maakte niemand opmerkingen over dat ik zelf geen wijntje dronk.. want als die opmerking ook nog even rondgeroepen werd.. tja dan was het wel duidelijk.. maar iedereen hield wijd hun mond! haha DUs geen druk alcohol gehad.. en doordat er ook een klein meisje van 2 rondliep en een zwangere aanwezig was, werd er ook niet gerookt in huis dus  is onze kleine uk ook deze avond zonder rook door gekomen! Maar ik had het er wel even moeilijk mee.. had wel erg veel zin... maar ik heb het vol gehouden!! applaus!!!! dank u! haha

Ik groei alleen zo erg!! niet in kilo's gelukkig.. maar ik kan mn broek niet meer aan! alleen als ik het bovenste knoopje open houd en een strak shirtje wil niet meer hoor.. dan zie je echt een zwanger buikje.. tenminsten als je van bovenaf kijkt.. mijn man die zegt dat het wel mee valt.. alhoewel hij wel ziet dat ik een buikje krijg.. Ik begin gewoon te twijfelen of ik misschien niet al langer zwanger ben.. mijn vorige ongi was nl niet echt heftig en duurde maar 3 dgen ofzo.. en echt geen tampons vol ofzo.. (ja lekker beschreven...) nouja wel zien het wel.. ik heb nl wel een eiesprong gevoeld nl.. tenminsten dat denk ik... ik heb het niet getest toen...
Ik voel me eigenlijk nogsteeds super goed.. mijn borsten zijn iets minder pijnlijk aan het worden... beetje gewenning inmiddels denk ik.. en vermoeidheid.. ja die blijft maar wat wil je met dit warme weer en weinig slapen.. ik word klokslag half 9 wakker.. ook niet zo;n honger gevoel meer..
ohjeee nu ik dit allemaal zo typ gaat mn hart opeens sneller te keer.. schrik er van..
maar goed ik heb nog wel dat ongi gevoel onder in mn buik en afgelopen vrijdag was ik echt kapot na het shoppen in de campeerhal.. hmmm ieieieieieieie het schiet me even aan...
Nog  2,5 week Ci lo... dan mogen we naar de verloskundige... heb het gevoel ik dat ik al maanden zwanger ben en dat ik maar geen echo krijg... sjonge jonge,,, wat duurt wachten lang... nouja we zitten al op 6 weken.. wat zal ik blij  zijn als die eerste weken  achter de rug zijn.. dat je iets meer zekerheid hebt..

Voor de nieuwe zwangeren: WELKOM EN GEFELICITEERD!!!

liefs
Isa  

Ohja.. vergeet nog iets..
Wijnie.. ik snap je berekening niet zo goed je zegt dat je met de berekening van een cyclus van 32 dagen je 2 april uitgerekend bent...
Heb je dat met een programma gedaan hier op internet??
Je uitgerekende datum is gerekend vanaf je laatste menstruatie.. inderdaad krijg je dan 2 weken kadoo (neem maar van mij aan dat je daar blij mee moet zijn want des te eerder is het 10 weken en mag je  een echo... haha).... met je cyclus heeft het niets te maken volgens mij. het is meer dat de gyn dan een datum heeft waar ze zeker van zijn... de datum van de eiesprong weten ze namelijk niet en met je laatste menstruatie kunnen ze dan makkelijker rekenen.. zo zit het toch Ci Lo??

Geniet er van meid!!!
Liefs
Isa

hai isa
hier ci lo
toen je de test deed kwam er toen gelijk een duidelijke dikke streep of duurde het een tijdje en een lichte streep want als het even duurde dan denk ik dat je gewoon 6 weken zwanger bent.
misschien kun je daar wat mee?
nou mooi dat je het leuk hebt gehad gister op die bui na dan
hier ook een flinke bui ,waaien. onweer gister
nu is het weer mooi weer maar het zal vanavond geloof ik weer gaan regenen en onweer
ik ga straks bij mijn schoonouders eten en daarna naar mijn zwager met zn gezin en schoonzus en vriend om hun weer welkom te heten die zijn vannacht terug gekomen van vakantie en daarna nog even naar mijn ouders denk ik dus dan ben ik er laat weer
en zal ik vanavond weer helemaal kapot zijn.

leuk he al die zwangeren erbij
en hopelijk komen ze hier mee kletsen
want het is hier echt veel rustiger dan bij het zwanger worden forum vind je ook niet

en ik word ook gek van dat wachten
ik denk dat als ik 12 aug naar de vk ga
dat ik in ieder geval vraag of ze even naar het hartje wil luisteren als dat kan met de doptone dan ben ik 8 wk + 2 dgn dat zou toch moeten kunnen of niet?
ik denk van niet maar ik kan het altijd vragen
nee heb je ja kun je krijgen toch
nou ik ga me even douchen
liefs ci lo...

hai isa
ik zal het even gaan uit rekenen
de makkelijkste manier is gewoon de eerste dag van je laatste menstruatie + 40 weken erbij op en dat is dan je uitgerekende datum en verder hoef je nergens rekening mee te houden
ik ga nu even die datum chekken en uitrekenen maar dat moet ik eerst naar het andere forum want daar staat dat he
liefs ci lo...

Hoi Ci lo,

Oh je hebt een leuke dag voor de boeg zo te lezen.,.. ik ga bijtanken vandaag..
Vrijdag naar de campeerhallen... en daarna boodschappen doen (zoals je voorstelde.. was ik erg blij mee!!) zodat ik die zaterdag niet meer hofde te doen.. maargoed.. de zaterdag was alsnog erg druk met alles netjes maken.. en laaaat op bed.. 3 uur! pfff ik viel zowat in slaap maar niemand die daar erg in had.. ze bleven gewoon..en vanochtend weer om half 9 wakker.. nu zit ik te gapen op de bank.. dus ik ga lekker niets doen vandaag!

Ik had een test gedaan waarop hij digitaal aangeeft of je zwanger bent of niet... dus ik weet niet of hij snel ging of niet.. voor mn gevoel wel.. Maar goed ik ga er ook gewoon van uit dat ik 6 weekjes nu ben hoor.. tja bij sommige vrouwen groeit die buik gewoon wat eerder dan bij de andere denk ik...
Jij liep toch ook al in andere kleren??

Dat is een goeie tip van je... dat ga ik ook vragen of ze het hartje al kan horen.. ik weet niet of dat al kan....??? meende dat dat altijd pas later kon.. maarja aan de andere kant.. bij een echo kunnen ze het ook horen en het gaat via dezelfde manier.. Maarja als je dan niets hoort word je ook weer zenuwachtig...
hmmMaar goed daar zal ze ons vast wel wat over kunne vertellen..

Het is hier inderdaad nog wel erg rustig... niet verkeerd bedoeld voor jou (of voor mij..), maar het lijkt mij wel leuk als er wat meer mensen komen.. hoe meer zielen hoe meer vreugd! en hoe meer we kunnen delen!
Nog even wachten.. ik denk dat ze vanzelf wel komen! haha wanneer ze onzekerheden krijgen enzo.. net als ikke!!

He fijne middag en geniet ervan... waar zijn je zwager en gezin heen geweest??
Veel plezier!! en dan weer snel in bed! hahaha

groetjes!
liefs
Isa

sorry isa ik heb even geen tijd ik zie dat het al bijna 13:00 uur is maar ik heb het berekent op mijn kalender
wijnie is 29 maart uitgerekent
tenminste als zij 22 juni voor het laatst ongie is geworden
ik heb 32 dgn van haar nod afgetrokken en kwam op 22 juni voor het laatst ongie
nou ga ik me echt douchen want mijn schoonouders wachten op me
liefs ci lo
tot vanavond

Ha Ci lo en Isa,

Ik heb mijn datum uitgerekend met www.predictor.nl  de online biologische test
Ik ben de vorige keer op 23 juni ongie geworden en had een cyclis van 31 dagen en dan wordt dat 2 april.

Ik zal morgen de vk bellen voor een afspraak best spannend hoor.
Isa wat knap dat je je mond heb gehouden op de verjaardag wij kregen ook 2 paar vrienden op bezoek en die waren aan het vissen want ik heb wat meer last van pukkeltjes en volgens hun komt dat omdat je bent gestopt met de pil!!!!! Maar ik hield vol dat ik nog gewoon aan de pil ben en dat het door de hitte komt!!!!

liefs Wijnie

Terug
Bovenaan